پرش لینک ها

اتصالات و تنظیمات دوربین مدار بسته

در ادامه مطلب قبل درباره راه های جلوگیری از تداخل تصاویر دوربین مدار بسته به موارد باقیمانده بررسی اتصالات و تنظیمات سیستم دوربین مدار بسته می پردازیم. همانطور که می دانید امروزه در بازار رقابت زمان برابر پول است، مهم است که وقت ارزشمند خود را بیهوده صرف عیب یابی مشکلات نصب نکنید.

  1. بررسی اتصالات کابل شبکه ای دوربین مدار بسته

مراقبت باشید وقتی در حال شکل دهی به BNCs هستید نباید هیچ یک از سیم های اجرایی شیلد با مرکز هسته مسی کابل تماس داشته باشند این اشتباه مشترک در نتیجه باعث ایجاد صفحه نمایش سیاه می شود.

  1. بررسی اتصالات CAT5 سیستم

اتصالات CAT5 عالی ترین روش برای جلوگیری از تداخل موضوعی و بررسی دوباره سیم کشی جفت کد های رنگی هستند. دقت کنید جفت سیم هایی که به کابل وصل می شوند باعث مشکلات و حتی از دست رفتن تصویر می شوند.

  1. بررسی دوربین مدار بسته به دلایل احتمالی دیگر

هم کابل و هم سیستم بی سیم می توانند متاثر از فاکتورهایی باشند که فراتر از کنترل ماست. وظیفه سنگین و سخت ماشین آلات، روشنایی و دیگر دستگاه های الکترونیکی از جمله دوربین مدار بسته تلویزیونی که متصل به کابل است، می تواند روی کیفیت تصویر شما اثر گذارد و باید از مسیرهای دیگر در این مورد استفاده نشود. سیگنال های بی سیم می توانند به شدت روی موارد ساده ای نظیر صفحه پلاستیکی فویلی پشت دستگاه که انتقال سیگنالی را کاهش می دهد، تاثیر گذارند. اگر در بررسی تمامی موارد با شکست مواجه شدید، ممکن است نفوذ بیرونی روی سایت وجود داشته باشد که تثبیت نشده و شاید مطمئن شوید مشکل از باکس ابزار شماست. این ابزارهای کوچک دستی به کابل دوربین مدار بسته ویدئو شما وصل شده اند و می توانید تداخل را در چند ثانیه از بین ببرید و حذف کنید.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.