پرش لینک ها

انتخاب درست دوربین مدار بسته نظارتی 1

دوربین مدار بسته مناسب با این مسئله مواجه می شود «آیا دوربین مدار بسته درستی را انتخاب کرده ام؟» دوربین های مدار بسته امنیتی مزایایی به مراتب بیشتر از امنیت دارند. در نتیجه یک انتخاب درست می تواند مزایای بیشتری نسبت به گذشته برایتان به ارمغان آورد.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

۱۰ سوالی که قبل از خرید دوربین مدار بسته باید بپرسید

  1. آیا دوربین نظارتی باید به عنوان مانع بصری محتاطانه عمل کند؟

مکان و آنچه شما نیاز به مشاهده آن دارید، وضوح و احتیاط موجود در دوربین را بیان می کند. جعبه دوربین می تواند بزرگترین و مشخص ترین انتخاب آنها به عنوان یک ناظر خوب باشد و شانس سرقت را کاهش دهد. دوربین های (Dome) با شکل نیم دایره خود بهترین استفاده را دارند- مدل های جمع و جوری هستند که راحت کف دست قرار می گیرند. PZT (دوربین های مخصوص زوم روی شیب) برای کنترل اشیاء گران قیمت استفاده می شوند.

چنانچه نیازمند تعمیر دوربین مداربسته خود هستید، با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

  1. دوربین مدار بسته امنیتی در داخل استفاده می شود یا در بیرون؟

درحالیکه مدرن ترین دوربین ها می توانند هم در داخل و هم بیرون استفاده شوند توجه به ویژگی هایی نظیر ترکیب و ساخت آنها مهم است. برای استفاده در محیط های بسیار سرد، انتخاب دوربین مدار بسته ای که طراحی قابل تحمل و هیتر داخلی داشته باشد، قابلیت راه اندازی این سیستم برحسب دما را دارد. در صنایع حمل و نقل،  انتخاب ویدئو نظارتی قوی تنها راه حلی است که می تواند در مناطق خشن و ناملایم راه اندازی شود و سطح بالایی از ارتعاش داشته باشد. اما این فقط یک دوربین بیرونی نیست که نیاز به ترکیب محیطی داشته باشد. در محیط های صنعتی نظیر کارخانه ها، دوربین ها باید در برابر خاک اره محافظت شوند. در رستوران ها، آشپزخانه ها حفاظت دوربین مدار بسته در برابر چربی ها، در کلوب ها و بارها حفاظت از دوربین در برابر عواملی نظیر دود سیگار و پاشیدن نوشیدنی امری ضروری است.