پرش لینک ها

انتقال تصویر از طریق P2P دستگاه‏های Raster Blue

3/5 - (2 امتیاز)

  • تنظیمات دستگاه DVR یا NVR
  • ابتدا منوی Configuration دستگاه DVR  را انتخاب کرده و وارد تنظیمات Network می‏شویم. سپس تیک تنظیمات DHCP را برداشته و IP دستگاه، Subnet mask ، Default Gateway ، Preferred DNS server (8.8.8.8)، Alternate DNS server (4.2.2.2) را وارد می‏نماییم. پس از آن وارد قسمت Platform access می­شویم و تیکp2p  enable را می‏زنیم. در این مرحله تنظیمات دستگاه تمام شده و در مرحله بعد وارد تنظیمات موبایل یا تبلت می‏شویم.
    • تنظیمات تلفن همراه
    واردسایت www.negaco.com شده و در قسمت پشتیبانی، مرکز دانلود تب موبایل را انتخاب و نرم ‏افزار RCMS PRO HD v3.4.2  برای اندروید و برای Apple و آیفون از طریق جستجو در آیتونز و یا این لینک دانلود کرده  و روی گوشی نصب می‏کنیم. در قسمت Cloud P2P  وارد قسمت Register شده و برای ساخت نام کاربری از روش زیر استفاده می نماییم.

    1

      ابتدا ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و پس از وارد کردن  Verification code دکمه  Get verification code را می‏زنیم.  

    2

      در صفحه بعد کد ارسالی به ایمیل را در قسمت مربوطه وارد کرده و پس از تایید، یک نام کاربری به دلخواه وارد کرده  و  سپس برای انتخاب پسورد، از ترکیب حرف و عدد با حداقل 8 کاراکتر استفاده می نماییم. این مرحله با زدن تایید و ساخت نام کاربری به پایان می‏رسد و از برنامه خارج می‏شویم.  

    3

               در نرم افزار RCMS Pro منوی  Cloud P2P را انتخاب و از طریق نام کاربری ساخته شده در مرحله قبل Login شده و گزینه + را انتخاب می‏کنیم.  

    4

      بعد از آن کد QR دستگاه را از قسمت P2P دستگاه  DVRاسکن می‏نماییم و بعد از اسکن کد QR ، نام دستگاه به قسمت Live View اضافه شده و می‏توان تصاویر دوربین‏ها را مشاهده کرد.

    5

    ]]>