پرش لینک ها

تاثیرات دوربین مدار بسته در جامعه

تاثیرات دوربین مدار بسته در جامعه

دوربین مداربسته توانسته است نقش زیادی را در فرهنگ جامعه ایفا کند.در این قسمت به تاثیراتی که دوربین مداربسته در فرهنگ جامعه داشته است اشاره خواهیم کرد.

بالارفتن بی دقتی در جامعه

به دلیل اعتمادی که افراد جامعه به دوربین های مدار بسته دارند متاسفانه به موارد و جزییات کمتر دقت می کنند.در قدیم مردم از حافظه خود برای حفظ کردن شماره ها و پلاک ها و … استفاده می کردند.اما امروزه با تکنولوژیه های جدید مردم کمتر به خودشان زحمت می دهند تا جزییات را به خاطر بسپارند.همچنین با اعتماد به اینکه مجرمان از دوربین ها می ترسند مراقب اموال خود نیستند و احتیاط لازم را رعایت نمی کنند.در صورتی که احتیاط شرط عقل است و بسیاری از جرایم با وجود دوربین های مداربسته نیز رخ می دهد.

عدم علاقه برخی افراد

دوربین های مداربسته از آنجایی که می تواند وارد حریم خصوصی افراد شود برای یک سری افراد ایجاد مزاحمت می کند.برای مثال در دوربین های فروشگاه ها خانم ها علاقه ندارند از جلوی دوربین رد شوند.و یا در مغازه هایی که دوربین نصب هست بعضی افراد احساس خوشایندی ندارند.البته این حس در مجرمان نیز وجود دارد و یکی از مزایای دوربین مداربسته می باشد.

افزایش امنیت در جامعه

مردم در مکان های عمومی که دوربین مدار بسته وجود دارد بیشتر احساس امنیت دارند.برای مثال خرید از مغازه هایی که در آنجا دوربین مدار بسته وجود دارد به دلیل وجود امنیت کافی مردم تمایل بیشتری به خرید دارند.

افزایش راهکار برای مجرمان

مجرمان همواره به دنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند به طریقی از دوربین ها فرار کنند و یا آن ها را از کار بیاندازند.برای مثال استفاده از راهکار های جدید برای شکستن شیشه ها زیر 3 ثانیه.و یا باز کردن درب ماشین ها در کمتر از 5 ثانیه.البته تکنولوژی جدید به آن ها کمک زیادی میکند.

جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.