پرش لینک ها

تکنولوژی هشدار در دوربین مدار بسته

آلارم (هشدار حرکتی) ویژگی است که با اتصال به سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی، امکان ردیابی سارقین را ایجاد می کند.

به راحتی می توانید یک هشدار حرکتی را برنامه ریزی کنید. اگر عملی جلوی این دوربین ها صورت گیرد، به شکل اتوماتیک براساس تنظیمات شما و با وجود هشدار، تذکر داده خواهد شد. این هشدارها به محض ارسال تصاویر و ویدئوهای گرفته شده توسط دوربین مدار بسته به کار می افتند. با دریافت ایمیل و یا پیام متنی از این رویداد آگاه می شوید. سیستم هشدار حرکتی، شما را از فعالیت مشکوک گزارش شده روی سیستم ویدئویی نظارتی آگاه می کند.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا تماس بگیرید.

ویژگی ها و مزایای تکنولوژی هشدار حرکتی روی دوربین مدار بسته

  • هشدار ها توسط دوربین های خاصی راه اندازی می شوند. اگر شما تصمیم بگیرید ویدئو کلیپ را به دوربین داخلی بفرستید نه خارجی، دوربین مدار بسته برای این کار مناسب است.
  • می توانید تنظیمات خود را برای بررسی حرکت روزانه یا هفتگی تغییر دهید. ممکن است فقط بخواهید هشدارها را بعد از ساعت کاری از دوشنبه تا جمعه تنظیم کنید.
  • تکنولوژی هشدار حرکتی دوربین مدار بسته به نظر می رسد بررسی حرکات متعدد و ساده را براساس تنظیمات شما انجام دهد. برای مثال؛ حالت هشدار را انتخاب کنید اگر بررسی فقط یکبار هر دقیقه یا بیش از یک بار در هر دقیقه روی دهد، آن را براساس دفترچه راهنمای دوربین تنظیم کنید.
  • می توانید هشدارهای حرکتی را به گیرنده ایمیل یا موبایل ارسال کنید و به این ترتیب از آن مطلع می شوید.
  • کیفیت بالا ویدئو کلیپ ها می تواند از پنج ثانیه تا دو دقیقه با اندازه کوچک فایل برای بارگذاری سریع روی هر نوع دوربینی انجام شود.
  • سازگاری با دستگاه های آیپاد، آیفون، مک، کامپیوتر شخصی و اندروید مهم است. آیفون و آیپاد ها اپلیکشین رایگان برای نمایش فایل های ویدئویی دارند.

سیستم هشدار حرکتی، خط مقدم تکنولوژی است. از اینرو کافی است با نصب و راه اندازی یک دوربین مدار بسته به راحتی به فعالیت تجاری و بازرگانی با آسودگی خاطر بپردازید.