پرش لینک ها

دوربین مدار بسته اچ دی

این مقاله را در دو قسمت گردآوری کردیم تا با مطالعه کامل آنها درباره دوربین های نوع اچ دی و مگاپیکسلی با رزولوشن استاندارد اطلاعات کافی بدست آورید. لازم به ذکر است در مقاله اول به دوربین های مدار بسته اچ دی می پردازیم و موارد کاربرد آنها را مطرح می کنیم.

یکی از مزایای منحصربفرد شبکه ویدئویی، نظارت ویدئویی آن است که توانایی حرکتی فراتر از رزولوشن PAL/NTSC سنتی و حدود فریم و ویدئو آزمایشی با رزولوشن بالا با جزئیات تصویری عالی ایجاد کند. حتی یک شبکه ویدئویی فول اچ دی را پیشنهاد می کند که حداقل صدها بار بهتر از دوربین مدار بسته آنالوگ کار می کند. در این میان دوربین های شبکه ای نیز وجود دارند که رزولوشن ۸ مگاپیکسلی را پیشنهاد می کنند.

دوربین مداربسته اچ دی تکنولوژی جدیدی است که در بازار طرفداران زیادی دارد. این نوع دوربین ها کیفیت تصویری عالی، فول فریم با فرمت ۱۶:۹ را در قالب استانداردهای صنعتی ایجاد کرده اند.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

کاربردهای مناسب برای شبکه دوربین مدار بسته فول اچ دی

دوربین مدار بسته اچ دی، تصویری چشم نواز با فریم کامل ویدئویی و رنگ های عالی ارائه می کند. تصویر واید اسکرین ۱۶ در ۹ برای صفحات نمایش مدرن و تلویزیون ها عالی است. در حقیقت شبکه دوربین های مدار بسته تلویزیونی اچ دی مطابق استانداردهای صنعتی می باشد و به این معنی است که کیفیت تصاویر با درجه بالاتری نسبت به بسیاری از دوربین های شبکه مگا پیکسل ضمانت می شود. شبکه دوربین مدار بسته اچ دی برای کاربرد فول فریم بهینه سازی شده است.

فرودگاه ها، کازینوها، سیستم های نظارت شهری، مکان های کنترل پاسپورت برخی از مثال هایی هستند که نشان می دهند شبکه دوربین مدار بسته فول اچ دی راه حل عالی برای دست یابی به تصویر قابل استفاده است.