پرش لینک ها

دوربین مدار بسته مادون قرمز

4.5/5 - (35 امتیاز)

دوربین مدار بسته مادون قرمز با بهره گیری از تجربه صنعتی ۶۵ ساله ساخته شده است. این دوربین ها طوری طراحی شده اند که در هر محیطی برای بررسی و اسکن اشیاء با تکنولوژی مادون قرمز امکان بهره برداری دارند. انتخاب سری های همه کاره، حرفه ای با کیفیت تصویری عالی یا سری های کارشناسی تا ۱۰۲۴ در ۷۶۸ رزولوشن روی صفحه صنعتی پیشنهاد می شوند.

موارد استفاده دوربین مدار بسته مادون قرمز

دوربین مدار بسته مادون قرمز برای ردیابی گاز مناسب است. با استفاده از این تکنولوژی به راحتی با صفحه مدرج، مادون قرمز به گاز تغییر می کند. با استفاده از این دوربین می توانید به راحتی عیب یابی کرده و موارد نشتی گاز را ردیابی کنید. دوربین مدار بسته مادون قرمز برای تکنیسین هایی که نیاز به تصویر سازی حرارتی، سریع و صحیحی در بدنه های ناهموار دارند، مناسب هستند. رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسلی در تشخیص های پیشرفته و ابزارهای گزارشگری لازم است.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

دوربین مدار بسته مادون قرمز برای ترموگراف های حرفه ای مناسب است و با قابلیت لیزر برنده خود از نزدیک و دور روی یک تصویر تمرکز می کند. با استفاده از این دوربین ها می توانید جزئیات هدف مورد نظر خود را با قابلیت سوپر رزولوشن ببینید. این دوربین ها قابلیت چرخش صفحه نمایشی ۲۴۰ درجه برای تمرکز روی تصویر را دارند. با استفاده از آنها می توانید گزارش های فایلی از تصاویر خود داشته باشید و با ویرایش و تجزیه و تحلیل تصاویر و گزارشگری نسخه ای روی لب تاپ یا گوشی هوشمند خود ایجاد کنید.

این نوع دوربین ها در گرماسنجی پزشکی، الکتریکی و طیف گسترده ای از موارد صنعتی کاربرد دارند و با انتخاب مناسب دوربین های مدار بسته مادون قرمز در حرفه خود با تکنولوژی گام بردارید.