پرش لینک ها

دوربین مدار بسته گنبدی با کنترل سريع

5/5 - (2 امتیاز)

CASD120P (N) TW (داخلی) گنبديي با پر سرعت TDN WDR با وضوح بالا و زوم 12 برابر

دوربین مدار بسته گنبدی با كنترل سريع Honeywell Black ™ CASD120P(N)TW-I is a 12x براي كاربري‌هاي داخلي طراحي و ساخته شده است. با داشتن ویژگی های بارزي همچون:

600 TVL

ديد در شب / روز واقعي

محدوده دینامیکی گسترده

زوم 12x

چرخش مداوم360 درجه

و… این مدل از دوربین دام  برای نظارت در پارکینگها، بزرگراه ها، مراکز خرید، هتل ها، مناطق مسکونی، دانشگاه ها و غیره استفاده می شود

CASD120P (N) TW (فضای باز) گنبدی پر سرعت TDN WDR ضد آب با وضوح بالا و زوم 12 برابر

دوربین مداربسته دام Honeywell Black ™ CASD120P(N)TW-O یک دوربين ضد آب كنترل سريع با زوم 12X بوده و براي کاربردهای داخلی ساخته شده است. با داشتن ویژگی های بارزي همچون 600 TVL، ديد در شب / روز واقعي و محدوده دینامیکی گسترده، زوم 12x و چرخش مداوم360 درجه، این دوربين مدار بسته داهوا و سایر برندها پر سرعت کیفیت بالا و تصاویر واضح برای نظارت در پارکینگها، بزرگراه ها، مراکز خرید، هتل ها، مناطق مسکونی، دانشگاه ها و غیره ارائه مي‌نمايد.

CASD270P (N) T (داخلی) گنبدی پر سرعت TDN با وضوح بالا و زوم 27 برابر

دوربین دام Honeywell Black ™ CASD270P(N)T-I یک دوربین گنبدي 27x با كنترل سريع است كه برای کاربردهاي داخلی ساخته شده است. با داشتن ویژگی های بارزي همچون 580 TVL، ديد در شب / روز واقعي و محدوده دینامیکی گسترده، زوم 27X و چرخش مداوم360 درجه، این دوربين مدار بسته پر سرعت کیفیت بالا و تصاویر واضح برای نظارت در پارکینگها، بزرگراه ها، مراکز خرید، هتل ها، مناطق مسکونی، دانشگاه ها و غیره ارائه مي‌نمايد.

CASD270P (N) T (فضای باز) گنبدی پر سرعت TDN با وضوح بالا و زوم 27 برابر

دوربین مدار بسته گنبدی Honeywell Black ™ CASD270P(N)T-I یک دوربین گنبدي 27x با كنترل سريع و ضد آب است كه برای کاربردهاي محيط خارجي طراحي شده است. با داشتن ویژگی های بارزي همچون 580 TVL، ديد در شب / روز واقعي، زوم 27X و چرخش مداوم360 درجه، این دوربين مدار بسته پر سرعت کیفیت بالا و تصاویر واضح برای نظارت در پارکینگها، بزرگراه ها، مراکز خرید، هتل ها، مناطق مسکونی، دانشگاه ها و غیره ارائه مي‌نمايد.

CASD360P (N) TW (داخلی) گنبدی پر سرعت TDN WDR با وضوح بالا و زوم 36 برابر

Honeywell Black ™ CASD360P(N)TW-I یک دوربین گنبدی با زوم 36x و كنترل سريع است كه به منظور کاربردهای داخلی طراحي شده است. با داشتن ویژگی های بارزي همچون 600 TVL، ديد در شب / روز واقعي و ميدان ديد بسيار گسترده، زوم 36X و چرخش مداوم360 درجه، این دوربين مدار بسته پر سرعت کیفیت بالا و تصاویري واضح جهت نظارت پارکینگها، بزرگراه ها، مراکز خرید، هتل ها، مناطق مسکونی، دانشگاه ها و غیره ارائه مي‌نمايد.

CASD360P (N) TW (در فضای باز) گنبديي با پر سرعت TDN WDR ضد آب با وضوح بالا و زوم 36 برابر

Honeywell Black ™ CASD360P(N)TW-I یک دوربین گنبدي ضد آب با زوم 36 برابر کاربردهای فضای باز طراحي شده است. از ویژگی‌های بارز آن مي‌توان به 600TVL، ديد در شب / روز واقعي و ميدان ديد بسيار گسترده، زوم 36X و چرخش مداوم360 درجه، پر سرعت و کیفیت بالا و تصاویري واضح جهت نظارت پارکینگها، بزرگراه ها، مراکز خرید، هتل ها، مناطق مسکونی، دانشگاه ها و غیره اشاره نمود.

HSPT-120گنبديي كوچك با پر سرعت پن – تيلت (حركت به طرفين و پايين و بالا) ضد آب

دوربین مدار بسته گنبدی كوچك پان / تيلت (داراي توان حركت به طرفين و پايين و بالا) با پر سرعت Honeywell HSPT-120 براي دريافت تصاويري با وضوح فوق العاده بالا در فضاي باز حتی در شرایط سخت محیطی را ممكن ساخته است. ماژول دوربین با عملکرد بالا توسط قاب گنبدي شكل ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار بر اساس استاندارد IP66 پوشیده شده است. چرخش 360 درجه بی وقفه و شیب تصوير برداري صفر تا 90 درجه دوربین به شما امكان می‌دهد تصویري کامل و روشن از منطقه تحت نظارت دريافت نماييد. HSPT-120 دوربیني ایده آل برای نصب و راه اندازی در فضای باز و نظارت در فروشگاه‌های خرده فروشی، درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها و یا دفاتر کوچک است.

VSD-100P دوربین گنبديي كوچك با زوم اپتیکال 10x و پر سرعت

دوربین مدار بسته گنبدی كوچك با كنترل سريع سری Honeywell Black ™ series VSD-100P با زوم اپتیکال X10، تصویري با وضوح فوق العاده بالا با بیش از خط 540 تلويزيوني در حالت رنگی ارائه مي‌دهند. اين دوربين‌ها با چرخش مداوم ‌360 درجه تا حداکثر 400 درجه و داشتن سرعت دوم تضمین مي‌كنند كه هر گونه تصوير ظاهر شده در برابرشان را شكار خواهند كرد. اين دوربين‌ها با تبديل حالت‌هاي روز / شب واقعي، برای محیط های داخلی مناسب هستند.

VSD-101P دوربین گنبديي كوچك پر سرعت فضاي باز با زوم اپتیکال 10x

دوربین مدار بسته گنبدی كوچك با كنترل سريع سری Honeywell Black ™ series VSD-101P با زوم اپتیکال X10، تصویري با وضوح فوق العاده بالا با بیش از خط 540 تلويزيوني در حالت رنگی ارائه مي‌دهند. اين دوربين‌ها با چرخش مداوم ‌360 درجه تا حداکثر 400 درجه و داشتن سرعت دوم تضمین مي‌كنند كه هرگنه حالت اورژانس و اضطراري را پوشش خواهد داد. اين دوربين‌ها با تبديل حالت‌هاي روز / شب واقعي، برای محیط های خارجي مناسب هستند. دوربين‌هاي VSD-101P به طور خاص براي فضاهاي بيروني طراحي شده اند و حاوي قابي ضد باز شدن توسط اشخاص ثالث و ضد شرايط نا مناسب آب و هوايي بر اساس استاندارد IP67 بوده و داراي يك گرم كننده داخلي نيز هستند.

VSD-181P دوربین گنبدي پر سرعت 18X ضد شرايط بد آب و هوايي

دوربین مدار بسته گنبدی پر سرعت سري Honeywell Black ™ series VSD-181P داراي مقاومت ضد شرايط بد آب و هوايي مطابق با استاندارد IP66 بوده و محفظه گردي دارد كه از لرزش دوربین و وارد آمدن آسیب‌های ناشي از نفوذ گرد و غبار و بارش سنگين يا پرتاب جت مانند آب جلوگیری مي‌نمايد. با تعویض حالت واقعي روز / شب، این دوربین ضد شرايط بد آب و هوايي برای محیط های داخلی و خارجی در مقیاس بزرگ مانند انبارها، اسکله‌هاي بارگیری، هتل‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها، ادارات آموزش و پرورش و مدارس و دانشگاه‌ها مناسب هستند.

VSD-261P دوربين گنبدي پر سرعت ضد گرد و غبار هوا

دوربین مدار بسته گنبدی پر سرعت سری Honeywell Black ™ series VSD-261P كه ضد گرد و غبار هوا بوده و از اين منظر داراي استاندارد IP66 است، محفظه‌اي گنبدي است كه هدف از تعبيه آن جلوگیری از لرزش دوربین و در امان ماندن از آسیب‌های ناشي از نفوذ گرد و غبار و جريان شديد و قدرتمند آب يا باران سنگین است. چرخش مداوم 360 درجه و لنز با زوم 26X آن تصویر کامل از منطقه تحت نظارت ارائه مي‌كند.

VSD-361P دوربين گنبدي پر سرعت ضد گرد و غبار هوا

دوربین مدار بسته گنبدی پر سرعت سری Honeywell Black ™ series VSD-361P كه ضد گرد و غبار هوا بوده و از اين منظر داراي استاندارد IP66 است، محفظه‌اي گنبدي است كه هدف از تعبيه آن جلوگیری از لرزش دوربین و در امان ماندن از آسیب‌های ناشي از نفوذ گرد و غبار و جريان شديد و قدرتمند آب يا باران سنگین است. چرخش مداوم 360 درجه و لنز با زوم 26X آن تصویر کامل از منطقه تحت نظارت ارائه مي‌كند.

HSDC-C101N-E دوربين گنبدي كوچك پر سرعت با زوم اپتيكال 10 برابر

دوربین مدار بسته گنبدی كوچك با كنترل سريع سری Honeywell HSDC-C101N-E با زوم اپتیکال X10، تصویري با وضوح فوق العاده بالا با بیش از خط 540 تلويزيوني در حالت رنگی ارائه مي‌دهند. اين دوربين‌ها با چرخش مداوم ‌360 درجه تا حداکثر 400 درجه و داشتن سرعت دوم تضمین مي‌كنند كه هرگونه حالت اورژانس و اضطراري را پوشش خواهد داد. اين دوربين‌ها با تبديل حالت‌هاي روز / شب واقعي، برای محیط های داخلي مناسب هستند.

HSDC-C101N-SH-E دوربين خارجي گنبدي كوچك پر سرعت با زوم اپتيكال 10 برابر

دوربین مدار بسته گنبدی كوچك با كنترل سريع سری Honeywell HSDC-C101N-SH-E با زوم اپتیکال X10، تصویري با وضوح فوق العاده بالا با بیش از خط 540 تلويزيوني در حالت رنگی ارائه مي‌دهند. اين دوربين‌ها با چرخش مداوم ‌360 درجه تا حداکثر 400 درجه و داشتن سرعت دوم كه هرگونه حالت اورژانس و اضطراري را پوشش خواهد داد و باعث مي‌گردد اين سري دوربين‌هاي Honeywell Black ™ با تبديل حالت‌هاي روز / شب واقعي، برای همه محیط‌های داخلي و خارجي مناسب باشند. دوربين‌هاي HSDC-C101N-SH-E به طور خاص براي فضاهاي بيروني طراحي شده اند و حاوي قابي ضد باز شدن توسط اشخاص ثالث و ضد شرايط نا مناسب آب و هوايي بر اساس استاندارد IP67 بوده و داراي يك گرم كننده داخلي نيز هستند.