پرش لینک ها

دوربین مدار بسته AHD با کیفیت

دوربین مدار بسته AHD با کیفیت دوربین مداربسته AHD با کیفیت : از جدیدترین فناوری های امنیتی و نظارتی می توان به دوربین مدار بسته AHD با کیفیت اشاره داشت. دوربین هایی که معمولا تصاویر را با کیفیت یک مگاپیکسل و کیفیت HD در فواصل بیش از 100 متر برای سیم کشی آنها محدودیت وجود دارد.که در این دوربین ها برطرف شده و به راحتی می توان تا برد 500 متر تصاویر را با کیفیت بالا دریافت نمود.در هنگام دریافت تصاویر هم هیچ تاخیری زمانی وجود ندارد. اتصال دوربین مدار بسته AHD با کیفیت به دستگاه DVR در این قسمت دو حالت وجود دارد:یا اینکه شما از دوربین های مداربسته AHD با کیفیت استفاده کنید و آن را به یک DVR ساده متصل کنید و یا اینکه دوربین های HD را به AHD DVR متصل کنید. یک نکته بسیار مهم :دوربین های مدار بسته AHD با کیفیت را می شود از هر کمپانی دریافت نمود باز در این سمت هم برای کاربر محدودیتی وجود ندارد. بخواهیم به فواید دیگر این سیستم اشاره داشته باشیم :هزینه ی بسیار ارزان آن و نصب بسیار ساده و امنیت بالای آن است .

عملکرد تکنولوژی دوربین مداربسته AHD با کیفیت 

اساس کاربرد دوربین مدار بسته AHD با کیفیتبر پایه این حوزه می باشد که تصاویر دوربین مداربسته از طریق  یک سیستم  دیجیتالی (DTV)  انتقال یابد.در این فناوری اطلاعات به صورت آنالوگ منتقل می شود اما نوع کد گذاری آنهاست که بسیار مهم است به دلیل اینکه می تواند حجم بیشتر  اطلاعاتی را انتقال دهد و بر این اساس شما می توانید تصاویری با روزولشن بالاتر را دریافت نمایید. کد گذاری دوربین توسط  ابزار خاصی به نام چیپ AHD TX انجام می شود. این چیپ اطلاعاتی که از دوربین دریافت می شود را کد گذاری  می کند.  DVR نیز  به این چیپ اطلاعاتی مجهز شده است که پس از دریافت تصویر و سپس کد گذاری و ضبط تصویر را خواهیم داشت.

 دوربین مداربسته AHD  با کیفیت و روزولشن تصویر 

در دوربین مداربسته AHD با کیفیت نسل اول کیفیت تصاویر با روزولشن 1 مگا پیکسل است اما نسل دوم این فناوری با پیشرفت های اخیر به کیفیت 2 مگاپیکسلی هم ارتقا یافت. اما مشکلی که هست این دوربین ها به لحاظ کد گذاری با هم همخوانی ندارند.

]]>