پرش لینک ها

روش نصب دوربین مدار بسته در منازل

دوربین مدار بسته در منازل می تواند نقش حفاظتی بسیار مهمی ایفا نماید. برای نصب دوربین مدار بسته در منازل،ایده  ایجاد سوراخ بر روی دیوار منزل برای عبور کابلهای برق ممکن است چندان جالب به نظر نرسد، اما امروزه بسیاری از سیستم های امنیتی وجود دارند که همه متعلقات سیستم را به صورت یک پکیج در درون خود جای می دهند و بدین ترتیب نصب دوربین مدار بسته را بسیار تسهیل می نمایند.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید

 مراحل نصب دوربین مدار بسته خانگی ارائه می گردد:

  • یک نمودار از نیازهای نظارتی منزل خود رسم نمایید.

همانطور که می دانید، رصد نمودن همه قسمتهای منزل، روشی بسیار گران قیمت و ناکارآمد می باشد بنابراین در ابتدا باید اولویت بندی نمایید که رصد نمودن کدام بخشهای منزل برای شما اهمیت بیشتری دارد. یک نمودار دقیق از منزل خود بکشید و همه مناطق منزل را به لحاظ مسدود نبودن و در معرض دید قرار داشتن بررسی نمایید.

جهت تعمیر دوربین مدار بسته با شماره 41217-021 تماس بگیرید.

  • مجموعه ای را تهیه نمایید که با نیازهای شما هماهنگی داشته باشد.

شما می توانید هر قطعه را جداگانه تهیه نمایید اما تهیه سیستمی که همه موارد را به صورت پکیج در خود جای می دهد، بسیار راحت تر و ارزانتر می باشد. دوربین های مداربسته بی سیم با قابلیت نصب بر روی دیوار می تواند تامین کننده نیازهای شما باشد.

  • یک دستگاه ضبط کننده و یک مانیتور آماده نمایید.

برای ذخیره و نمایش فیلم به یک ضبط کننده فیلم دیجیتال(DVR) نیاز دارید. این دستگاه همه ویدئوها را دریافت نموده و بر روی مانیتور(معمولا مانیتور کامپیوتر یا یک تلویزیون کوچک) پخش می نماید. DVR ها حافظه هایی با ظرفیت های متفاوت دارند که می توانند از یک روز تا چند صد ساعت ویدئو را در خود جای دهند.اگر یک سیستم نظارتی کامل تهیه نمایید ، معمولا شامل DVR نیز می باشد.

  • قبل از نصب دوربین مدار بسته تمامی تجهیزات خود را تست کنید و اطمینان حاصل نمایید که کابلها، DVR، دوربین ها و مانیتور همگی با اتصال به یکدیگر و پیش از نصب، به درستی کار می کنند.