پرش لینک ها

سیستم دوربین مدار بسته بانک ها 3

دوربین مدار بسته تلویزیونی در بانک ها خطراتی نیز دارد اعتماد بیش از حد و حریم خصوصی که رعایت آن جز قانون احترام به حقوق کارمندان و افراد عامه است در ادامه علاوه بر دیگر موارد موجود در این رابطه اشاره ای نیز به چگونگی تنظیم دوربین مدار بسته تلویزیونی در بانک ها اشاره خواهیم داشت. رشوه دادن انجام هر نوع خلاف از جمله رشوه دادن توسط سیستم دوربین نظارتی بانک ضبط می شود و دیگر قسمت های امنیتی نیز این رویداد را بررسی خواهند کرد. نظارت بر سیستم دوربین مدار بسته ویدئویی بانک به منظور حمایت مناسب از موسسات مالی با استفاده از دوربین مدار بسته، برخی از مناطق متفاوت بایستی شدیدا تحت تدابیر امنیتی باشند. مکان هایی نظیر ورودی و خروجی باجه ها و دستگاه های خودپرداز بیرونی. فاکتورهای فوق باید زمانی در نظر گرفته شوند که سیستم دوربین مدار بسته ویدئویی – نظارتی بانک ایجاد شده باشد. مکان های نصب دوربین های مدار بسته تلویزیونی در شعبات مختلف بانک ها

  • باید این دوربین ها را در ورودی و خروجی به منظور گرفتن تصاویر ورود و خروج مشتریان نصب کنید.
  • قرار دادن دوربین مداربسته امنیتی در تمامی خودپردازها، گردآوری تصاویر واضح از صورت مشتریان.
  • گرفتن فیلم ویدئویی از تراکنش های بانکی نزدیک به خروجی صوتی دستگاه خودپرداز
  • استفاده از دوربین های مدار بسته ویدئویی از فضای لابی بانک، امکان دید کلی برای اتاق کنترل را فراهم می کند.
  • مطمئن شوید که با استفاده از سیستم نظارت ویدئویی کاملا امنیت برقرار است.
  • سرمایه گذاری در تحلیل ویدئوی پیشرفته را با سنسور حرکتی و رفتاری برای بررسی فعالیت های مشکوک در نظر بگیرید. تشخیص چهره می تواند برای شناسایی و ردیابی افراد بخصوص، کسانیکه مظنون به کلاهبرداری هستند بسیار مفید باشد.

با استفاده از اطلاعات بیان شده در این سه مقاله، امیدواریم علاوه بر افزایش امنیت و اعتماد افراد جامعه، با آرامش خاطر بهترین خدمات بانکی به مشتریان ارائه شود.