پرش لینک ها

سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب

سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب شما را قادر می سازد از محل سکونت و محل کار خود در مقابل سرقت، خرابکاری و دیگر رفتارهای ضد اجتماعی در شرایطی که محیط کم نور باشد محافظت نمایید. دوربین های امنیتی استاندارد در نور محیط اندک کارایی نخواهند داشت و برای محافظت از وسایل و دارایی های ارزشمند باید از سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب استفاده کنید.
برای ایجاد امنیت در ساعات شب سیستم های کامپیوتری هوشمند با استفاده از مانیتورهای پیشرفته می توانند نظارت آسان، موثر و دقیق را امکان پذیر سازند.
یکی از عواملی که باید به آن توجه کنید اینست که چقدر پوشش دید در شب در فضای باز شما نیاز دارید؟
زاویه دید دوربین، میزان فضای دوربین را پوشش می دهد. لنزهای زاویه دار وسیع تر به کاهش تعداد دوربین های مورد نیاز برای پوشش کلی خانه و دارایی های شما کمک می کند. بسته به اینکه مقدار مناسب پوشش مورد نیاز و زاویه دید دوربین چقدر باشد، ممکن است لازم باشد از چند دوربین یا چند سیستم متفاوت استفاده  کنید تا فضای بیشتری را در اطراف خانه خود نظارت کنید.
یکی از رایج ترین کاربردهای سیستم های دوربین مدار بسته نظارتی در فضای باز استفاده از ویژگی دید در شب است و برای دریافت یک تصویر با کیفیت بالا دوربین مدار بسته با فناوری مادون قرمز (IR) ضروری است. بسیاری از مدل ها از یک برش داخلی IR ساخته شده است که به طور خودکار بسته به شرایط روشنایی فناوری مادون قرمز را فعال و غیرفعال می کند. تعداد لامپ های مادون قرمز که در دوربین استفاده می شود، تعیین می کند که دوربین چه گستره ای از  از دید در شب را داراست.
آیا دوربین ظرفیت ضبط کافی دارد؟
اگر می خواهید پخش ویدئو از اطراف خانه خود را تماشا کنید، به یک دوربین با ظرفیت ذخیره سازی یا قابلیت ضبط ابر نیاز دارید. اکثر سیستم های دوربین مدار بسته دید در شب دارای قابلیت ضبط دارای یک کارت حافظه SD یا microSD هستند که فضای ضبط کافی را در اختیار سیستم قرار می دهد. بعضی از سیستم ها نیز در DVD یا مینی دیسک ضبط می شوند، اما اکثر آنها انتقال داده ها به DVR (ضبط ویدئوی دیجیتال) را انجام می دهند.

جهت مشاهده محصولات داهوا کلیک کنید.