پرش لینک ها

دوربین مداربسته مناسب کارخانه صنعتی و کارگاه تولیدی

دوربین مداربسته مناسب کارخانه دوربین مداربسته ای است که جهت مشاهده ماشین آلات و کارکرد مناسب کارکنان در ساعات مختلف شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور می بایست دوربین مدار بسته را در زاویه دید مناسب و به تعداد کافی جهت پوشش کامل ماشین آلات و پرسنل نصب کرد. دیگر مسئله مهم که برای حل آن نصب دوربین مدار بسته به عنوان راهکاری بسیار موثر توصیه می شود کنترل درب ورودی و خروجی کارخانه ها و همین طور سوله ها است. نظارت هرچه دقیق تر بر ورود و خروج کالا و افراد در این مراکز و ثبت ساعت کار کارکنان این گونه واحد ها به علت بالا بودن آمار کارکنان در چند شیفت مختلف از اهیت ویژه ای برخوردار است و لازم است که ۲۴ ساعته و با نهایت دقت مورد بررسی قرار بگیرد. در واحد های صنعتی تعبیه دوربین مدار بسته برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج مواد اولیه و خام در انبار ها به شدت توصیه می شود. از این رو در این مقاله از سری مقالات آموزشی گروه نظارت گستر ایمن برانیم تا به بررسی دوربین مداربسته برای کارخانه بپردازیم.

تعمیر دوربین مداربسته در مرکز تخصصی رستر سرویس در استان تهران. تعمیر برد، دوربین مداربسته سوخته، تعمیرات انواع دستگاه های DVR و NVR، تعمیر دوربین مدار بسته از برندهای مطرحی همچون داهوا، هایک ویژن و… . لطفا جهت استعلام قیمت تعمیرات با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.

ویژگی های دوربین مدار بسته برای کارخانه

دوربین مدار بسته برای کارخانه

در هنگام انتخاب دوربین مدار بسته ای که مناسب برای استفاده در کارخانه و محیط های صنعتی باشد باید ملاک ها و معیارهایی را مدنظر قرار بدهیم که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

1- ایمنی بالا

دوربین مدار بسته برای کارخانه باید از ایمنی بالایی برخوردار باشد. باید دوربینی را انتخاب کنید که، در برخورد شیء سنگین یا اتفاقی از این قبیل، آسیب جدی ای نبیند تا بتوانید هزینه های تعمیر دوربین مدار بسته خود را به حداقل برسانید.

2- ضد آب و ضد گرد و غبار بودن

دوربین مدار بسته برای کارخانه

از مهم ترین فاکتورهایی که هنگام خرید دوربین مدار بسته برای محیط صنعتی خود باید در نظر بگیرید این است که دوربین شما از استاندارد های ip پشتیبانی کند. این استاندار درجه حفاظت دوربین در برابر آب و گرد و غبار را نشان می دهد. اگر کارخانه شما به گونه ای ساخته شده است که محیط مسقف نیست، حتما از دوربین های ضد آب استفاده کنید. اگر هم محیط کارگاهتان سرپوشیده است و گرد و غبار در محیط زیاد است حتما باز هم از دوربین های ضد آب و گرد و غبار استفاده کنید.

3- دید در شب مناسب

این روزها قابلیت دید در شب تقریبا بر روی همه ی دوربین های مداربسته نسل جدید وجود دارد. اما اگر محافظت از محیطتتان در ساعاتی که نورکافی وجود ندارد خیلی برایتان مهم است، پیشنهاد می کنیم حتما از دوربین های مداربسته با دید در شب رنگی ( وارم لایت، استار لایت) استفاده کنید. این دوربین ها تصاویر بسیار با کیفیتی را در تاریکی به شما ارائه می دهند.

4- انتقال تصویر بی سیم

دوربین مدار بسته بی سیم برای کارخانه

از دیگر ویژگی های که باید هنگام خرید دوربین مدار بسته برای کارخانه لحاظ کنیم، قابلیت بی سیم بودن آن است تا بتوانید از هر جایی که باشید تصاویر دوربین را به صورت زنده بر روی موبایل خود مشاهده کنید. برای دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته باید از دوربین مداربسته تحت شبکه  استفاده کنید. با این کار می توانید در هر محیطی که باشید میتوانید تصاویر دوربین خود را با تلفن همراهتان چک کنید. کافیست که دوربین و تلفن شما هر دو به اینترنت وصل باشند.

5- قابلیت تشخیص حرکت

بدیهی است در هر کارخانه بخش هایی وجود دارد که به دلیل وجود دستگاه های قیمتی و خاص از حساسیت بالاتری نسبت به سایر بخش ها برخوردار است و ورود افراد به این بخش باید تحت نظارت صورت گیرد. در این مکان ها حتما باید از دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص حرکت استفاده کرد تا در صورت ورود شخص به آن مکان برای شما هشدار ارسال شود.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه چه مزایایی دارد؟

دوربین مدار بسته برای کارخانه

  • افزایش بازدهی پرسنل و نیرو های کار
  • بررسی عملکرد کارخانه و پرسنل از راه دور
  • حفظ امنیت دستگاه ها و اموال کارخانه
  • جلوگیری از سرقت
  • کنترل کیفیت
  • نظارت از راه دور
  • ایمنی در محیط کار‌
  • نظارت بر ورود و خروج پرسنل
  • کنترل و نظارت بر افراد مشغول به کار
  • نظارت بر انبار ها و بررسی ورودی و خروجی واحد تولیدی و انبار ها
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x