پرش لینک ها

نصب دوربین مدار بسته در قطار و مترو (2)

نصب دوربین مدار بسته در قطار و مترو پرداخته می شود:

  • جلوگیری از نقاشی های دیواری

شاید یکی از کارهایی که شما همیشه شاهد آن هستید  مواجه شدن با دیوارهای تونل و ایستگاه قطار که به نقاشی های دیواری آغشته شده است. خیلی از هنرمندان برای اینکه آثار هنری خود را در معرض دید مردم قرار می دهند که ایستگاه های قطار و مترو را هدف قرار دهند و دیوارهای ایستگاه و تونل را تبدیل به بوم نقاشی کنند. پاک کردن نقاشی های دیواری هزینه گزافی روی دست شهردار می گذارد, نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو به ماموران کمک می کند تا سریعاً متخلفین شناسایی و دستگیر شوند.
  • نظارت بر مناطق ناامن

شاید شما هم دیده باشید که همواره یک سری مناطق در ایستگاه ها وجود دارد که به مناطق نا امن ایستگاه تبدیل شده و حتی در پاره ای موارد با لفظ منطقه خطر از آنها یاد می شود, نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو باعث می شود که چنین مناطقی کاملاً جلوی دید باشند و این مناطق تبدیل به مناطق امن برای مردم و مسافران شوند.
  • قابلیت های دوربین هوشمند

برخی دوربین های مدار بسته دارای ویژگی های برجسته ای هستند که از آن جمله می توان به قابلیت بالای شناسایی آنها اشاره کرد. نصب چنین دوربین مدار بسته هایی می تواند به شناسایی سارقان, مزاحمان و تروریسم ها کمک کرد. این دوربین ها مانع از بروز فعالیت های تروریستی می شود.
  • ذخیره سازی دیجیتال

با سیستم نظارت دیجیتال شما می توانید تصاویر و فیلم های ضبط شده را به صورت دیجیتال ذخیره نکنید نه اینکه روی یک نوار کاست بزرگ فیلم ها ضبط شود. همچنین استفاده از سیستم نظارت دیجیتال به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید فیلم ها و تصاویر ضبط شده را سرچ نمایید و آنها را به صورت آرشیو ذخیره کنید.
  • دسترسی از راه دور

نصب دوربین مدار بسته IP  به شما این امکان را می دهد که تصاویر و فیلم ها را در شبکه اینترنت داشته باشید و با در اختیار داشتن یوزرنیم و پسورد شبکه شما می توانید با گوشی, تبلت و رایانه و دسترسی داشتن به اینترنت وارد شبکه شوید و هرجایی که باشید بتوانید تمام تصاویر و فیلم ها را مشاهده کنید. نصب دوربین مدار بسته]]>