پرش لینک ها

نصب دوربین مدار بسته راه حلی برای مراکز صنعتی و تولیدی

نصب دوربین مدار بسته برای محافظت از اموال و دارایی کارخانجات و تولیدی ها امری بسیار مهم و ضروری است. کارخانه ها, انبار ها و تولیدی همیشه به سبب دارا بودن مقادیر بسیار زیاد مواد خام و اولیه صنعتی و همین طور قرار گرفتن در فضا های بزرگ و باز و خارج از شهر به شدت مورد توجه سارقان هستند. امروزه دوربین مدار بسته وسیله ارزشمندی است برای افزایش بهره وری در مراکز صنعتی به خصوص در شرکت ها و کارخانجات.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

داشتن یک نظارت ۲۴ ساعته و تصویری بر تمامی تجهیزات, نیروی انسانی, محیط های کارگاهی و سالن های تولید  هم از نظر حفظ امنیت و نظارت بر تجهیزات و هم تاثیر مثبتی که بر راندمان کاری کارکنان خواهد داشت از مزایای نصب دوربین مدار بسته به حساب می آیند. دوربین مدار بسته به ما نشان داده است که به چه میزان باعث سستی و دلسرد شدن سارقان می شود. در خیلی از کارخانه ها کارکنان با ماشین آلات بسیار پر خطر کار می کنند, نصب دوربین مدار بسته در کارخانه ها به آن ها این آرامش و اطمینان خاطر را می دهد که در مکانی کار می کنند که هر لحظه توسط دوربین مدار بسته دیده می شوند و در صورت وقوع حادثه ای اتاق کنترل سریعاً متوجه شده و نیروهای کمکی را به آن بخش فرا خواهد خواند, حتی در مواردی نصب دوربین مدار بسته می تواند از وقوع یک سری از حوادث پیشگیری کند. کارخانه ها و تولیدی ها برای حفظ امنیت خود و پیشگیری از سرقت مواد خام مانند چوب, فلز, مس و… می توانند از سیستم دوربین مدار بسته کمک بگیرند.

جهت تعمیر دوربین مدار بسته خود کلیک کنید.

حتی در مواردی دیده شده است که بعضی از کارکنان واحد های تولیدی اقدام به سرقت و فروش مواد اولیه کارخانه کرده و آن واحد تولیدی را متضرر نموده اند, تنها راه گیر انداختن این دشمنان خانگی نصب دوربین مدار بسته در کارخانه است. کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه نصب دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.