پرش لینک ها

نکات مربوط به دوربین مدار بسته و قانون

استفاده از دوربین مدار بسته در فضا های عمومیهیچ گونه محدودیت و ممنوعیت خاصی برای نصب دوربین در اماکن عمومی وجود ندارد, مگر این که دوربین مدار بسته در نقاط حساس و یا در مجاورت آن ها نصب شده باشد مثلاً سفارتخانه ها, پادگان ها و محیط های نظامی.

نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان ها

جهت نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان ها مثل پارکینگ, حیاط, راه پله و…. تایید کتبی یکی از اعضای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید نماید ارجح بر نظر فرد فرد ساکنین خواهد بود. زمانی که افراد ساکن در مجتمع با این مسئله مخالفت داشته باشند مجمع می تواند با دریافت مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح اقدام به نصب دوربین مدار بسته نماید.

نصب دوربین مدار بسته در حریم خصوصی افراد

بیشترین میزان حساسیت در رابطه با نصب دوربین مدار بسته, نصب آن در حریم خصوصی و شخصی افراد است که به شدت از لحاظ قانونی با آن برخورد می شود.

نصب دوربین مدار بسته مخفی

نصب دوربین مخفی چه در اماکن عمومی چه خصوصی نیازمند کسب مجوز از مراجع ذیصلاح است و در صورت استفاده از دوربین مدار بسته مخفی حتی در منزل شخصی اگر شکایتی به دنبال داشته باشد, شخص خاطی را متحمل پرداخت جریمه سنگینی خواهد نمود. کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند. دوربین مدار بسته]]>