پرش لینک ها

وظایف اپراتورهای دوربین مداربسته

اپراتورهای دوربین مداربسته وظایفی دارند.از سال  بعد از حادثه 11 سپتامبر2011 برآورد شده است که بیش از سی میلیون دوربین در سراسر ایالات متحده فعال هستند. اما فقط داشتن یکدوربین مداربسته کافی نیست. شما به کسی نیاز خواهید داشت که رفتارهای مشکوک را بداند و قبل از جنایت بتواند پیشگیری کند و علاوه براین از تعمیرات و نگهداری دوربین های مداربسته سر رشته داشته باشد.
وظایف اولیه اوپراتور دوربین مداربسته
مسئولیت اصلی یک اپراتور نظارت تصویری حفظ تجهیزات مرکز کنترل است. یک سیستم نظارت باید تجهیزات خوبی نیز داشته باشد. بنابراین یکی از اولین مواردی که یک اپراتور نظارت در هنگام شروع یک روز کاری انجام می دهد، بررسی تجهیزات است. این وظایف شامل چک کردن اینکه تمام دوربین های خارجی تنظیم شده اند و پخش می شوند و تمام امکانات ذخیره سازی ویدئو ، از جمله تنظیمات فیلم برداری یا سرور های کامپیوتری به صورت آنلاین کار می کنند. اپراتور باید بررسی کند که درایو سیستم های ضبط دوربین مداربسته دارای فضای آزاد کافی برای 24 ساعت آینده هستند.

وظایف ثانویه اپراتور دوربین مداربسته

در طی یک روز کاری، اپراتور نتایج مربوط به نظارت تصویری از هرگونه فعالیت مشکوک که توسط تجهیزات نظارت گرفته شده است را وارد می کند. برای مثال، بسیاری از جنایتکاران سعی خواهند کرد تا هرگونه تجهیزات ویدئویی که باعث مشاهده و ضبط جرم آن ها قبل از انجام جنایاتشان می شود را از بین ببرند.اوپراتور باید هوشیار باشد.زیرا بعضی مواقع از آن ها به عنوان شاهد در دادگاه دعوت می شود.
همچنین اوپراتور باید قادر به کار با انواع مدل های دوربین امنیتی باشد.همچنین از مهارت های رایانه ای قوی برخوردار باشد و خود را با عصر دیجیتال بیشتر وفق دهد.اگر اوپراتورها آموزش کافی برای نظارت دوربین ها کسب کرده باشند انتخاب حرفه ای تری در صنعت و یا کارهای مربوط به امنیتی خواهد بود.

جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.