پرش لینک ها

اکسس کنترل چیست؟

5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله از سایت نظارت گستر ایمن اکسس کنترل را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم. جهت خرید داهوا بهترین مدل دوربین مداربسته کلیک کنید.

اکسس کنترل

همه روزه همه ما به فروشگاه های مختلفی مراجعه می کنیم همانطور که مشاهده کرده اید در ورودی این فروشگاه ها سیستم های امنیتی وجود دارد که تردد را کنترل می کند.

توجه داشته باشید که دستگاه اکسس کنترل معمولاً به نام دستگاه کنترل تردد نیز در بازار وجود دارد و شما می توانید برای تهیه این دستگاه ها اقدام نمایید در نظر داشته باشید که معمولاً دستگاه های اکسس کنترل تردد از چند رله تشکیل شده است که زمانی که تشخیص دهد که افراد مجاز می باشند به قفل برقی موجود فرمان می دهد تا درب باز شود توجه داشته باشید که برای درب های اتوماتیک و انواع جک های پارکینگی نیز از دستگاه اکسس کنترل استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید که برخی از دستگاه های اکسس کنترل دارای قابلیت تشخیص چهره و همچنین اثر انگشت می باشد.

انواع دستگاه اکسس کنترل

در ادامه انواع دستگاه اکسس کنترل را ذکر می کنیم.

اکسس کنترل با قابلیت اثر انگشت

این دستگاه را در محیط هایی که امنیت آن مورد اهمیت می باشد استفاده می کنند اکثر شرکت ها و بانک ها و غیره برای حضور و غیاب پرسنل خود از این دستگاه استفاده می کنند در نظر داشته باشید که باید اسم و مشخصات و اثر انگشت فرد را در این دستگاه تنظیم کرد که ساعت ورود و خروج پرسنل شرکت ها کارمندان بانک‌ها و غیره توسط این دستگاه قابل کنترل می باشد.

اکسس کنترل با قابلیت تشخیص چهره

برخی از مکان هایی که لازم است تا چهره فردی که به محیط وارد می شود ثبت و ذخیره شود از این دستگاه اکسس کنترل استفاده می کنند و توجه داشته باشید که تنها افرادی که چهره آن ها در این دستگاه ثبت شده است می‌توانند وارد محیط شود چرا که درب آن محیط معمولاً به صورت برقی بوده و تنها در صورتی که چهره فرد از قبل در دستگاه اکسس کنترل ثبت شده باشد می‌تواند به محیط وارد شود در غیر این صورت به هیچ عنوان درب باز نخواهد شد.

اکسس کنترل با قابلیت رمز و کارت هوشمند

توجه داشته باشید که در محیط هایی که امنیت آن از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و تمامی ورود و خروج افراد و حتی اجسام ریز نیز باید کنترل شود از این دستگاه های کنترل استفاده می کنند و افراد مهم و مخصوصی که تنها اجازه ورود به محیط را دارد در این دستگاه ثبت شده و از کارت و رمز مخصوصی استفاده می‌کنند که تنها در صورت داشتن کارت می‌توانند به این محیط وارد شود در غیر این صورت نه تنها کسی نمی‌تواند وارد شود بلکه در صورتی که افرادی نزدیک محیط شوند نیز توسط دوربین های مداربسته و دزدگیر ها هشدار داده شده و کسی نمی‌تواند با این محیط حتی نزدیک شود.

در نظر داشته باشید که رمز یا کارت هوشمندی که افراد می‌توانند استفاده کنند و وارد محیط شوند که توسط دستگاه اکسس کنترل مورد کنترل قرار می‌گیرند توسط سازمان به افراد داده می شود نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که کارت هایی که برای افراد صادر می شود دارای اعتبار می باشد یعنی سازمان برای فرد تعیین می کند که چند ماه یا حتی چند ساعت فرد می تواند به محیط وارد شود پس از این که اعتبار آن تمام شد کارت هوشمند یا رمز غیر فعال شده و دیگر امکان ورود یا خروج از آن محیط را ندارد در نظر داشته باشید که اگر شما رمز را به صورت اشتباه وارد کنید دستگاه اعلام خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید دستگاه های اکسس کنترل را با گارانتی معتبر و با خدمات پس از فروش به مدت ۵ سال است شرکت نظارت گستر ایمن تهیه کنید در نظر داشته باشید که تمامی این دستگاه ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب طراحی و به بازار عرضه می شود اما باید بدانید که برای نصب دستگاه‌های اکسس کنترل باید از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید چرا که نصب و تنظیم این دستگاه ها کار بسیار دشواری می باشد که هر فرد نمی تواند از آن استفاده کند توجه داشته باشید که خدمات نصب این دستگاه ها یکی از خدمات پس از فروش می باشد که توسط شرکت نظارت گستر ایمن به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه می گردد.

جهت خرید انواع دوربین مدار بسته در سایت نظارت گستر ایمن می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس41217-021 در ارتباط باشید.