پرش لینک ها

تفاوت دوربین های مداربسته HD و FULL HD

تفاوت دوربین های مداربسته HD و FULL HD

یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های امنیتی و حفاظتی دوربین های مدار بسته می باشد که شما باید برای نصب دوربین های مداربسته محیط مناسبی را در نظر بگیرد چرا که اصلی‌ترین مبحث برای راه اندازی می باشد پیشنهاد می کنیم برای محیط های داخلی حتما از دوربین مداربسته دام و همچنین می‌توانید در محیط‌ های باز از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید و برای محیط هایی که از نظر آب و هوایی بسیار سخت می باشند باید سعی کنید از دوربین‌های استفاده کنید که ضد آب و گرد و غبار باشند اگر می خواهید برای محیط بزرگ استفاده کنید دوربین های مداربسته چرخشی را به شما پیشنهاد می کنیم.

دوربین های مداربسته اچ دی و فول اچ دی هرکدام از کیفیت ویژگی های خاص خود برخوردارند که ما در این مقاله قصد داریم تفاوت این دو نوع دوربین را برای شما ذکر کنید پس سعی کنید مطالب را به دقت مطالعه کنید.

یکی از راه های امنیت ساختمان نصب دزدگیر اماکن می باشد.

کیفیت تصویر دوربین های مداربسته HD و FULL HD

یکی از تفاوت های اساسی بین دوربین های مداربسته اچ دی و فول اچ دی با کیفیت تصویر می باشد در نظر داشته باشید که وضوح تصویر همان رزولوشن تصاویر می باشد.
رزولوشن دوربین های مدار بسته HD معمولاً ۷۲۰ پیکسل می باشد اما رزولوشن دوربین های مداربسته فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسل می باشد به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر برای محیط کاری شما مسائل امنیتی و نظارت تصویری در آنها از حساسیت بالایی برخوردار باشد از دوربین های فول اچ دی استفاده کنید چرا که این دوربین ها کیفیت تصویر بالایی داشته و می توانید جزئیات تصاویر را نیز مشاهده کنید.

پهنای باند و فضای ذخیره سازی

اگر کیفیت تصویر دوربین مداربسته بالاتر باشد نیاز به حجم بیشتری می باشد که برای انتقال تصاویر ویدئویی ضبط شده نیاز به پهنای باند بیشتری خواهید داشت در نظر داشته باشید که برای ذخیره کردن تصاویر دوربین‌های مداربسته شما نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت پیشنهاد ما به شما دوربین هایی می باشند که رزولوشن آنها 1080 پیکسل می باشد چراکه پهنای باند و فضای ذخیره سازی بیشتری را دارا می باشند دارا می باشد.

قیمت دوربین های HD و FULL HD

برنامه برای قیمت دوربین های فول اچ دی معمولاً بیشتر از دوربین های اچ دی می باشد چرا که کیفیت و ویژگی هایی که دوربین های فول اچ دی دارد را بسیار برتر و بالا می باشد در دوربین های فول اچ دی NVR قوی وجود دارد که یکی دیگر از دلایل افزایش دوربین های فول اچ دی باشد برای پخش تصاویر فول اچ دی باید حتماً از مانیتورهای استفاده کنید که قابلیت پخش آن را داشته باشند تا شما تصاویر را با همان رزولوشنی کهدویی ثبت کند می توانید مشاهده کنید به طور کلی قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت فول اچ دی بالاتر و بیشتر می باشد.

مزیت دوربین های HD

یکی از مزیت های دوربین های HD این است که می توان دوربین های آنالوگ قدیمی را حذف کرده و به راحتی از دوربین های مدار بسته استفاده نمایید چرا که دوربین های مدار بسته و سیستم عامل سازگار بوده و همچنین شما برای ارتقای سیستم خود دیگر نیازی به هزینه کابل کشی اضافی ندارید.

دوربین مداربسته فول اچ دی

فرق بین دوربین های مداربسته HD و FULL HD در چیست با توجه به پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان دوربین ها ، تولید های فول اچ دی را تولید و روانه بازار کرد که دوربین های فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسل بوده و در محدوده مگا پیکسلی قرار دارد در نظر داشته باشید که دوربین‌های مداربسته دوربین های hd از کیفیت بالاتری برخوردارند. که این باعث شده است تا نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره سازی و همچنین پهنای باند باشد و وضعیت بعد از دوربین های مداربسته فول اچ دی کیفیت تصویر بالا می باشد که شما در آن به راحتی می توانید مشاهده کنید.

محیطی مناسب برای به کارگیری دوربین های مداربسته HD و FULL HD

با توجه به نوع دوربین های مداربسته می توانید در محیط های داخلی یا محیط های باز از این دوربین‌های مداربسته استفاده کنیم اما توجه داشته باشید که در محیط‌هایی که میزان نور پایین تر و کمتر می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم از دوربین های مداربسته FULL HD استفاده کنید.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما با شماره 41217-021 در تماس باشید.