پرش لینک ها

دوربین دنده عقب آینه ای مانیتور

4.5/5 - (22 امتیاز)

در این مقاله به بررسی کاربرد دوربین دنده عقب آینه ای مانیتور می پردازیم. و صجهت خرید برند های دوربین مدار بسته ایرانی کلیک کنید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودرو نیز از تکنولوژی های جدید استفاده می شود بهترین دوربین دنده عقب آینه ای از تکنولوژی جدید می باشد که در صنعت خودروسازی از آن استقبال خوبی شده است.

در ادامه چند مدل دوربین دنده عقب آینه ای مانیتور را ذکر خواهیم کرد:

دوربین دنده عقب آینه ای مانتیور بوستر مدل DSM-1045C

معمولا در آینه های مانیتور دار خودرو ها و هم جنین در دوربین هایی که دنده عقب خودرو می باشد از پایه هایی استفاده می کنند که می تواند دوربین را بالاتر نگه می دارد در نظر داشته باشید که دوربین دنده عقب باید زیر پلاک نصب شود.

دوربین های دنده عقب دارای رزولوشن و کیفیت بالای می باشند و همچنین در شب از دید خوبی برخوردارند .

این مدل دوربین دنده عقب قابل استفاده در تمامی خودرو ها می باشد.

 اینه مانیتور خودرو سونتی می مدل D004

این مدل دوربین محصول شرکت شیائومی می باشد که دارای 140 درجه زاویه دید می باشد و می تواند محیط اطراف را به خوبی پوشش دهد و هم چنین در تولید این دوربین ها از تکنولوژی WDR  استفاده شده است که در مناطقی که نور کم می باشد با نورپردازی که انجام می دهد شما می توانید با تنظیم نورپردازی در محیط هایی که دارای نور کم و یا نور زیاد می باشد تصاویر را حتی با جزئیات مشاوده کنید.

نکته قابل اهمیت در این دوربین ها معمولا از سنسوری استفاده می شود در زمان سرقت یا تصادف لرزش های ناگهانی را تشخیص می دهد. در زمان سرقت یا تصادف شما می توانید به راحتی صحنه را بازسازی کنید.

یکی دیگر از قابلیت های این دوربین این می باشد که شما می توانید از حالت پارک 24 ساعته استفاده کنید که تمامی اتفاقاتی در اطراف دوربین رخ می دهد توسط لنز 6 لایه که در اینه وجود دارد ثبت و ضبط شود.

 اینه مانیتور دار با دوربین چیتا

این مانیتور دارای 4.3 اینچ می باشد که شما می توانید به صورت کاملا مخفیانه آن را در وسط اینه قرار دهید همچنین می توانید لنز رازیر پلاک قرار دهید. زمانی که خودروی شما دنده عقب می رود دوربین دنده عقب فعال می شود که از دید خوبی در شب برخوردار می باشد در نظر داشته باشید معمولا برای فاصله سنجی بر روی این مانیتور ها خط کشی هایی تعبیه شده است.

 اینه مانیتور فلشخور و بلوتوث دار و دوربین و ترنسفر

یکی از پرکاربرد ترین و معروف ترین مانیتور به همراه دوربین می باشد که از دید فوق العاده ای در شب برخوردار است که شما می توانید در زیر پلاک یا در زیر سپر آن را نصب کنید.

و دارای قابلیت اتصال فلش یا رم نیز می باشد که شما می توانید اطلاعاتی را که ضبط شده به صورت مستقیم به بانند ها منتقل کنید.

در نظر داشته باشید تمامی اتصالات در اینه و دوربین به صورت بی سیم می باشد.

آینه مانیتور دار با دوربین X3

در نظر داشته باشید که نوع دوربین ها معمولا دارای قابلیت اتصال بلوتوثی می باشد و هم چنین می توانید از ان به عنوان ریموت کنترلی نیز استفاده کنید یا هر گونه تنظیمات دیگر که مد نظر دارید را انجام دهید.

تمامی آپشن هایی که در دوربین و آینه مانیتور دار وجود دارد را شما می توانید به صورت لمسی در صفحه مشاهده کنید.هم چنین این دوربین ها دارای قابلیت اتصال فلش و رم نیز می باشند.

آینه مانیتور دار و دوربین عقب خودرو مدل TOUCH

شما می توانید از این مدل دوربین برای اتصال روی اینه خودرو استفاده کنید.

هنگام پارک کردن و دنده عقب تصاویر بر روی کارت حافظه ای که در این دوربین قرار دارد ثبت خواهد شد.

دوربین دنده عقب خودرو استیل مدل 21232

در این دوربین های  دنده عقب خودرو معمولا لنزی قرار دارد که در هنگام دنده عقب یا پارک کردن تصاویر را ضبط می کند.

 دوربین دنده عقب خودرو مدل Black Box

این مدل دوربین دنده عقب خودرو معمولا دارای 170 درجه زاویه پوششی می باشد. و همچنین می توانید کارت حافظه تا 32 گیگا بایتی به ان اضافه نمایید تا تصاویر ثبت و ضبط شود. کیفیت دوربین دنده عقب خودرو به صورت فول اچ دی می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا