پرش لینک ها

دوربین مداربسته فلتی مخفی

دوربین مداربسته فلتی مخفی چیست؟

همانطور که از نام این دوربین ها مشخص است بسیار ریز و به حالت مخفی می باشد یعنی این دوربین ها کوچک ترین عضو دوربین مدار بسته می باشد البته در نظر داشته باشید که به خاطر کوچک بودن این دوربین ها شما نمی توانید برای جاسوسی یا تقلب استفاده کنید چرا که این دوربین نیز مانند بقیه دوربین ها نباید خارج از چهارچوب قانونی استفاده شود چرا که جرم بر عهده خود کاربر می باشد می توانید از این دوربین های مخفی کوچک در ساخت ربات ها، ماشین آلات و همچنین در صنعت استفاده نمایید که در صنعت به آن دوربین ماژولار میگویند.
از انواع دوربین های فلتی مخفی می‌توان به دوربین فلتی وای فای دار اشاره کرد که این دوربین قابلیت های فراوانی دارد و به طور مستقیم می تواند به یک دوربین مداربسته نامحسوس کاملاً پیشرفته و با کیفیت بالا تبدیل شود با وجود اینکه سایز بسیار کوچکی نیز دارد ‌.
افرادی که می‌خواهند از ورزش کردن خود فیلم برداری و عکسبرداری کنند می‌توانند از این دوربین ها استفاده نمایند چرا که بسیار ریز بوده و در دسته بندی دوربین ورزشی نیز قرار دارد.

امروزه معمولاً جهت طراحی و اجرای سیستم های امنیتی و مراقبتی برای محل کار و منزل معمولاً وقت زیادی را هدر داده و همچنین هزینه بسیار زیادی را تقبل می‌کند اما ما به شما پیشنهاد می کنید تنها با خرید یک دوربین فلتی مخفی نیز می توانید به راحتی سیستم امنیتی و مراقبتی را برای منزل خود فعال دهید در نظر داشته باشید که این دوربین ها هیچ گونه سیم کشی و یا دستگاه های جانبی همراه ندارند و بدون سیم کشی و دستگاه جانبی تصاویر و ویدئو ها را ضبط میکند .

می‌توان گفت این نوع دوربین ها به صورت کاملا مستقیم عمل می کند.

در نظر داشته باشید که شما می توانید تصاویر و ویدئوهای ضبط شده در این دوربین را به راحتی و از طریق وای فای به تلفن همراه خود انتقال دهید و همچنین شما می توانید به صورت آنلاین نیز توسط گوشی در هر جایی می باشید دوربین را به راحتی کنترل نماید.

ویژگی های دوربین فلتی مخفی

این دوربین فلتی بسیار کوچک است و وزن آن نیز در حدود ۱۲ گرم می باشد یکی دیگر از ویژگی های این دوربین وایرلس می باشد یعنی شما می توانید به دوربین از طریق وای فای اتصال دهید بدون اینکه نیازی به مودم یا روتر داشته باشید.
این دوربین های فلتی مخفی تصویر به راحتی و رایگان قابل انتقال می باشد. یکی دیگر از ویژگی های دوربین فلتی وای فای داخلی آن می‌باشد که تا برد ۸۰ متر می باشد.

صدا

دوربین های فلتی معمولاً به یک میکروفون بسیار کوچک و با کیفیت خازنی طراحی شده‌اند تا صداها را از 5 دسی بل و همچنین تا شعاع ۱۵ متری را به‌خوبی پردازش و ضبط نمایند.

تصویر

یکی از ویژگی های برتر دوربین های مخفی امکان ضبط تصاویر در زمان مورد نظر شما می باشد. به این صورت دوربین شما در حالت استندبای قرار می‌گیرد و در زمانی که شما را تنظیم کرده اید به حالت خودکار روشن شده و تصاویر را ضبط می نماید

زاویه دید دوربین فلتی مخفی

توجه داشته باشید زاویه دید دوربین فلتی مخفی همانند زاویه دید چشم ما انسان ها می باشد. یعنی در حدود ۸۵ درجه است اگر جسم نزدیک دوربین قرار گیرد جزئیات بهتری را شما می توانید مشاهده کنید.

کاربری بسیار آسان دوربین فلتی کوچک

بدون داشتن کوچکترین دانش فنی در رابطه با دوربین های فلتی به راحتی می توان این دوربین ها را در کمتر از ۵ دقیقه نصب کرده و راه اندازی نمایید

شارژر

دوربین فلتی مخفی معمولاً دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر می باشد که معمولاً جنس آن لیتیوم-پلیمر می باشد و در حالت کار به صورت مداوم و معمولاً ۵ ساعت می باشد. شما می توانید برای افزایش ساعت فعال این دوربین ها چند باطری را به آن متصل نمایید تا بتواند ۲۴ ساعته نیز برای شما ضبط نماید. آن را که اگر شما می خواهید زمان طولانی ترین ضبط کند می توانید توسط سیم به برق وصل کنید و از این باتری ها برای زمانی که برق قطع شود باتری ها به صورت پشتیبان در دوربین قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما با شماره 41217-021 در ارتباط باشید.