پرش لینک ها

سیستم های دوربین مدار بسته بی سیم

سیستم های دوربین مدار بسته بی سیم

سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته بی سیم شامل فرستنده های بی سیم و گیرنده آنتن برای ارسال سیگنال بی سیم است. این سیستم ها در شرایطی استفاده می شوند که استفاده از کابل در محل و جاسازی آن امکان پذیر نباشد و یا هزینه ای بسیار زیاد داشته باشد.
سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته بی سیم از محبوب ترین سیستم های مورد استفاده هستند. برای استفاده در فضای باز و از راه دور این سیستم های امنیتی به آنتن فرستنده و دریافت کننده مجهز شده اند. از مهم ترین ویژگی های دوربین های امنیتی بی سیم اینست که بدون استفاده از کابل ویدئویی از خانه یا دفتر محل کار خود شرایط را بررسی کنید. در صورتی که نیاز داشته باشید از مکانهای متفاوتی نظارت بر محل مشخص را انجام دهید این امکان از طریق استفاده از دوربین مدار بسته بی سیم فراهم خواهد شد.

ویژگی های دوربین مدار بسته بی سیم

هرچند دستگاه های بی سیم سیگنال رادیویی را منتقل می کنند، همچنان باید به یک منبع برق متصل شوند. بعضی دوربین ها دارای باتری هستند و همچنان عمر کوتاه باتری برای برنامه های حرفه ای و حتی نیمه حرفه ای از مشکلات اساسیست که استفاده همیشگی از آنها را با محدودیت مواجه می سازد.
این دستگاه ها بر اساس یک اصل کار می کنند. دوربین مدار بسته دارای فرستنده رادیویی بی سیم (RF) است. این فرستنده ویدیوی دوربین را به گیرنده انتقال می دهد که گیرنده نیز به یک مانیتور یا دستگاه ضبط متصل می شود. بعضی از گیرنده ها دارای سیستم ذخیره سازی داخلی هستند، در حالی که دیگر گیرنده ها باید به دستگاه ضبط ویدئویی دیجیتال DVR  متصل شوند.
دو نوع فرستنده رادیوئی برای انتقال وجود دارد: آنالوگ و دیجیتال.
دستگاه های آنالوگ هنگام انتقال یک رشته ثابت داده ها را ارسال می کند. داده ها را می توان توسط هر گیرنده که سیگنال را در محدوده فرکانس مورد استفاده باشد، دریافت شود. سیستم های دوربین مدار بسته بی سیم دیجیتال کمی متفاوتتر عمل می کنند. سیستم های دوربین مدار بسته بی سیم دیجیتال سیگنال خود را به طور متناوب تنظیم می کنند، تغییر میزان فرکانس به طور مداوم به منظور جلوگیری از تداخل فرکانس انجام می شود. این ویژگی انتقال را امن تر می کند. دوربین و گیرنده به طور همزمان برای دریافت و ارسال فرکانس با سرعت یکسان برنامه ریزی می شوند.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.