پرش لینک ها

آموزش انتقال تصویر با نرم افزار DMSS داهوا

5/5 - (29 امتیاز)

نرم افزار انتقال تصویر DMSS داهوا 

نرم افزار انتقال تصویر DMSS شرکت داهوا یک اپلیکیشن موبایل بوده و با قابلیت هایی جدید و خدمات پیشرفته تر دراختیار کاربران سیستم های نظارت تصویری قرار گرفته است. نرم افزار جدید DMSS که یک نرم افزار موبایل با قابلیت اتصال تمامی دستگاه های داهوا از طریق اینترنت،  P2P و یا IP به شمار می رود، میتواند به صورت ریموت نیز بدون هیچ گونه وقفه و با حفظ پایداری، به دستگاه متصل شود.

جهت خرید دوربین مداربسته با شماره 41217-021 در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات داهوا اعم از NVR,XVR,IPC,TPC,VOT,ALARM HUB و اکسس کنترل توسط این نرم افزار قابلیت پشتیبانی دارند و این نرم افزار در iOS 9.0 و اندروید 5.0 به بالا قابل نصب می باشد.

ویژگی های نرم افزار DMSS

از ویژگی های مهم این نرم افزار ، قابلیت اتصال آسان ، عملیات های ریموت ، افزایش امنیت داده ، تجربه عملکرد بهتر برای کاربر و پشتیبانی از محصولات Thermal یا حرارتی می باشد. نرم افزار DMSS برای استفاده آسان کاربر طراحی شده است و قادر است در محیطی با چندین اتصال اینترنتی کار کند.

قابلیت ریموت این نرم افزار به گونه ای است که از طریق پوشش کامل شبکه خود، می تواند خیلی سریع اتصال را برقرار نموده و دستگاه های مربوطه را به راحتی کنترل کند. همچنین قابلیت های فراوانی از جمله کنترل PTZ، تنظیم تصویر مانند White Balance  ، فوکاس ، اشتراک آلارم ، پیش نمایش تصویر و پخش مجدد ، اینترکام صدا و … نیز به صورت ریموت قادر به کنترل می باشند.

امنیت داده ها در نرم افزار دی ام اس

 DMSS ، دارای لایه های چند گانه ای از داده های رمزگذاری شده می باشد که امنیت داده بهتری از یک محصول تا پلت فرم و سپس موبایل کلاینت دراختیار کاربر قرار دهد. علاوه براین ، نرم افزار DMSS  مطابق استاندارد TUV Rheinland  ( سازمانی که سلامتی کالاهای صنعتی را نظارت میکند ) تائید شده است و این بدین معنی است که نرم افزار DMSS مطابق با استاندارد GDPR  EU,2016/679 بوده و امنیت اطلاعات و حریم خصوصی را حفظ می نماید.

به دلیل طراحی جدید آن نیز ، کاربر تجربه کاری بهتری را دریافت و نسخه جدید آن با قابلیت روز و شب نیز به زودی ارائه خواهد شد. در شرایط همه گیری ویروس کرونا و کنترل آن ، نرم افزارDMSS ، به روز رسانی شده و تمامی محصولات حرارتی شامل دوربین ها و ترمینال های مانیتورنیگ کنترل حرارت را پشتیبانی میکند . اپراتورها قادر هستند تا محصولات حرارتی را کنترل و وظایف خود را بسیار ایمن تر اجرا نمایند. در آینده قرار است محدوده قابلیت های این نرم افزار گسترش پیدا کند و فضاهای SMB  بیشتری را پشتیبانی نماید که برای نصابان و بیزینس های بزرگ و کوچک فضای کار بهتری را ایجاد خواهد کرد.

آشنایی با دکمه ها در نرم افزار DMSS

آشنایی با دکمه های نرم افزار DMSS

1. تغییر نحوه نمایش
2. جستجو
3. اضافه کردن دستگاه
4. نمایش زنده
5. بازپخش
6. نمایش زنده دوربین دَر
7. محبوب ها
8. کنترل دستی
9. جزئیات بیشتر
10. پخش دستگاه های فعال
11. نام دستگاه
12. استریم
13. حساب کاربری
14. صفحه اصلی
15. من
16. پیام
 

آموزش ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن DMSS

مراحل کار بسیار ساده و به ترتیب به شرح زیر است:

 

 

  • بعد از اینکه نرم افزار DMSS اجرا شد، گزینه Me انتخاب نمایید.
  • در بالای صفحه باز شده گزینه ی Log in Now انتخاب نمایید.
  • سپس گزینه Sign up انتخاب نمایید.

 

 

  • اکنون باید آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید و سپس گزینه I have read and agree to را فعال نمایید.
  •  گزینه Get verification code انتخاب نمایید.
  • اگر مراحل فوق را به درستی انجام داده باشید، اکنونیک کد تایید 6 رقمی به آدرس ایمیلی که وارد کردید، ارسال می شود. 
  • 15 دقیقه وقت دارید تا کد تایید دریافت شده را وارد نرم افزار نمایید و سپس OK نمایید.
  • اکنون یک پیام تایید ثبت نام در نرم افزار به شما نمایش داده می شود. در ادامه می توانید با آدرس ایمیل و رمز عبور، به حساب کاربری جدید خود وارد شوید.

آموزش ورود به حساب کاربری اپلیکیشن DMSS

  • بعد از اینکه نرم افزار DMSS اجرا شد، گزینه Me انتخاب نمایید.
  • اکنون گزینه Log in انتخاب نمایید.
  • آدرس ایمیل و رمز عبوری که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید را وارد کرده و سپس Log in را انتخاب نمایید.
  • به همین سادگی می توانید وارد حساب کاربری خود شده‌ و در قسمت بالای صفحه، اطلاعات حساب کاربریتان را مشاهده کنید.

آموزش اشتراک گذاری دستگاه بین دو کاربر

  1. بعد از ورود به اپلیکیشن در صفحه اصلی، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید و سپس آیکون” ” انتخاب کنید
  2. اکنون گزینه Device Details را بزنید.
  3. حالا از صفحه ی باز شده گزینه Device Sharing را لمس نمایید.
  4. در صفحه جدید، آیکون + که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار گرفته است را جهت انتخاب نام کاربری مورد نظر برای اشتراک گذاری انتخاب نمایید.
  5. در این مرحله باید ابتدا آدرس ایمیل حساب کاربری مورد نظر خود را وارد نمایید و سپس گزینه  OK را بزنید. یک پیغام یک پیغام دریافت میکنید که از شما تایید دسترسی کاربر مورد نظر جهت اعمال یکسری تنظیمات بروی دستگاه شما را میخواهد؛ که با تایید این دسترسی، کاربر می تواند یکسری تغییرات را بروی دستگاه اعمال نماید.

برچسب ها: آموزش نرم افزار dmss، دانلود نرم افزار dmss، برنامه dmss، نرم افزار دوربین داهوا، نرم افزار dmss، نرم افزار جدید داهوا، نرم افزار dmss داهوا، آموزش نصب برنامه dmss، نرم افزار دوربین مداربسته داهوا

اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x