پرش لینک ها

هایک ویژن و تشخیص حرکت PIR

هایک ویژن و تشخیص حرکت PIR چگونه است؟ یکی از قابلیت های مهم و جدید محصولات نظارت تصویری برند های; ویژن تشخیص حرکت می باشد که شما می توانید این محصولات را با قیمت مناسب در بازار تهیه نمایید محصولات جدید برند هایک ویژن از تکنولوژی توربو اچ دی استفاده کرده است که دارای قابلیت حسگر نسبت به بدن موجودات زنده می باشد که این قابلیت را معمولاً pir می گویند.

حسگر بدن موجودات زنده

حسگر PIR این است که به تابش فروسرخ حساس می باشد و در زمانی که تابش فروسرخ از بدن موجودات زنده تابش می کند واکنش نشان می دهد که موجودات زنده می تواند حیوانات یا انسان ها باشد.

فروش و نصب بهترین نوع دوربین مداربسته در سایت نگاکو

جاگذاری حسگر pir در دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی از قابلیت های مهم و جدید در دوربین هایک ویژن تشخیص حرکت پی آی آر می باشد که این حسگرهای پی آی آر معمولاً به صورت قطعه سه پایه بوده و در پایین لنز دوربین مداربسته تعبیه می شود در نظر داشته باشید که حسگرهای PIR  از جنس کریستال تولید می شوند و که بر اثر تابش فروسرخ روی این قطعه معمولاً یک شارژ سطحی در آنها ایجاد می شود و در اثر تغییر میزان تابش معمولا شارژ ساعتی هم تغییر پیدا می‌کند و واکنش نشان می دهد در نظر داشته باشید که حسگر پی آی آر یک چراغ چشمک زن واکنش نشان می دهد البته اگر بلندگو به دستگاه دوربین مداربسته وصل شود به صورت صدا نیز می تواند هشدار دهد.

اجزای سازنده اسکلت پی آی آر

این حسگر ها دارای حسگر دریافت کننده مادون قرمز و تبدیل کننده به میکرو ولت می باشند همچنین دارای لنز تشخیص حرکت موجودات زنده و تفکیک را اجسامی بدون تشعشعات نوری می باشد.

یکی دیگر از اجزای سازنده حسگر PIR مدار الکتریکی می باشد که برای اندازه گیری زمان و فاصله مشخص به کار می رود.

کاربرد دوربین مداربسته مجهز به حسگر PIR

با توجه به استفاده از تکنولوژی توربو hd قابلیت PIR در دوربین مدار بسته شده است که نسبت به تکنولوژی تحت شبکه بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.
این دوربین های مداربسته نوع آشکار ساز حرکت موجودات زنده می باشند که بسیار قابل اعتماد باشد شما می توانید از این دوربین ها در فضا هایی که در آن نباید که رفت آمد این باید باشد استفاده کنید توجه داشته باشید که از دوربین های مداربسته باید در محیط های باز و وسیع و بدون مانع نصب شود و دمای محیط نیز نباید بیش از حد بالا باشد چرا که اگر دما بالا باشد با توجه به نوسانات دما حسگر به مشکل برخورد می کند.

معرفی دوربین های مداربسته هایک ویژن دارای قابلیت پی آی آر

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS_2CE11H0T_PIRL دارای قابلیت PIR می باشد و کیفیت تصویر نیز ۵ مگاپیکسل می باشد این مدل دوربین هایک ویژن از زاویه دید حدود ۹۰ درجه و همچنین لنز ۲.۸ برخوردار می باشد در این دوربین های مدار بسته در زیر لنز چراغی تعبیه شده است که در صورت تشخیص حرکت موجودات زنده را به صورت چشمک زن در می آید.

دوربین مداربسته بولت هایک ویژن مدل DS_2CE12H0T_PIRL این مدل از دوربین های مداربسته هایک ویژن نیز دارای قابلیت pir می باشد و از زاویه دید ۹۰ درجه و لنز ۲.۸ برخوردار می باشد تنها فرقی که با مدل قبلی دارد این است که کیفیت این دوربین بزرگتر بوده و از حسگر قوی‌تری نیز برخوردار می باشد.

دوربین مداربسته دام هایک ویژن مدل DS_2CE71H0T_PIRL این دوربین مدار بسته نیز بسیار مشابه به دوربین مداربسته قبلی می باشد و دارای کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل می باشد و همچنین قابلیت را برخوردار می باشد.

دوربین مداربسته کیوب هایک ویژن مدل DS_2CE38D8T_PIRL کیفیت تصویر در این مورد دوربین های مداربسته هایک ویژن ۲ مگا پیکسل می باشد و از تکنولوژی توربو اچ دی و لنز ۲.۸ زاویه دید ۹۰ درجه برخوردار می باشد دوربین مداربسته دارای قابلیت مکالمه دو طرفی نیز می‌باشد که با استفاده از میکروفونی که به دوربین وصل می باشد صدای شما را به دستگاه منتقل می‌کند و در هارد ذخیره می شود یکی از دوربین های مداربسته هایک ویژن که از حسگر بسیار قوی نسبت به حرکت موجودات زنده استفاده می شود این مدل می باشد و در صورت تشخیص حرکت بدن موجودات زنده چراغ هشدار که در زیر لنز تعبیه شده است شروع به چشمک زن می کند.

جهت خرید دوربین مدار بسته داهوا تماس بگیرید.