پرش لینک ها

راه اندازی دوربین ایمو با استفاده از Wifi

4.7/5 - (13 امتیاز)

اگر به تازگی دوربین ایمو خریداری کردین مانند هر دوربین مدار بسته دیگر، حتما دغدغه را اندازی دوربین خود را دارید. در این مقاله از سری مقالات آموزشی نظارت گستر کوشیده ایم تا در قالب یک ویدئو آموزشی نحوه راه اندازی ایمو با استفاده از wifi  و بدون نیاز به دستگاه nvr را به شما آموزش دهیم. البته در مقالات دیگر نحوه اشتراک گذاری دوربین ایمو بین چند کاربر ، انتقال تصویر از روش ip استاتیک و… را نیز آموزش داده ایم که در صورت نیاز می توانید به بخش ویدئو های آموزشی سایت ما مراجعه کنید.

راه اندازی ایمو با استفاده از Wifi و بدون دستگاه NVR  

مرحله اول:

در اولین گام راه اندازی دوربین مدار بسته ایمو ابتدا باید کابل پاور دوربین را وصل کنیم تا دوربین روشن شود. باید صبر کنید تا چراغ دوربین به رنگ سبز و در حالت چشمک زن قرار بگیرد.

مرحله دوم راه اندازی ایمو:

اکنون باید اپلیکیشن Imou Life  را نصب کرده و در آن  اکانت بسازید.

مرحله سوم:

اکنون باید دیتای گوشی را به وای فای محلی که دوربین را در آنجا می خواهید راه اندازی کنید وصل کنید و سپس نرم افزار را باز کرده و در بالای صفحه روی علامت + کلیک کنید و آیتم Scan QR Code رو انتخاب کرده و QR روی دوربین را با استفاده از گوشی اسکن کنید.

بیشتر ببینید: ویدئو رونمایی از دوربین ایمو رنجر ۲ مشکی

مرحله چهارم راه اندازی ایمو:

به محض اسکن QR اپلیکیشن توانایی شناسایی دوربین را پیدا کرده و آن را تشخیص میدهد. حالا روی NEXT کلیک کنید و در صفحه بعد به آیتم هایی که به آن شاره کرده دقت کنید و آنها را چک کنید. مجدد روی Next  کلیک کنید و آیتم join  را بزنید تا به شما لیستی از وای فاها نشان دهد.در بین لیست اسم وای فایی که گوشی خود را به آن متصل کردید انتخاب کنید و پسورد آن را وارد کنید تا تایمری را به شما نشان دهد که نشان دهنده اضافه شدن دوربین شما به اپلیکیشن می باشد. به محض اضافه شدن دوربین؛ Device added successfully  نشان داده می شود.

مرحله پنجم:

در پایین صفحه در قسمت Time zone  ( منطقه زمانی) تهران را انتخاب کنید و Done را بزنید و در مرحله بعد مشخص کنید دوربین متعلق به Home / shop/ factory  می باشد مجدد روی Done  کنید و صفحه آخر Later  را انتخاب کنید تا تصویر دوربین شما در صفحه اول اپلیکیشن نمایش داده شود.

آموزش نصب و مشاهده دفترچه فارسی دوربین ایمو

ویدئویی که در ادامه مشاهده می کنید آموزش نصب دوربین های برند ایمو است که توسط شرکت ایمو ساخته شده است.

برچسب ها: راه اندازی دوربین imou، نرم افزار دوربین imou، اتصال دوربین مداربسته به موبایل با وای فای، اموزش کار با نرم افزار imou life، نحوه راه اندازی دوربین imou، دوربین ایمو 2c، معرفی دوربین ایمو، پسورد دوربین ایمو، دفترچه فارسی دوربین imou، آموزش نصب دوربین imou

اشتراک در
اطلاع از
54 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
54
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x