پرش لینک ها

انتخاب لنز دوربین مدار بسته

بیشتر شرکت های فروش اینترنتی دوربین مدار بسته برای اینکه بتوانید سریعا تشخیص دهید تصاویر ضبط شده متناسب با اهداف شما نیستند، اطلاعات کافی در اختیارتان قرار نمی دهند، در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا بدانید هنگام انتخاب سیستم امنیتی چه باید بکنید. بزرگترین مشکل در نصب دوربین مدار بسته انتخاب نادرست لنز است. برای تشخیص یک شخص 1.7 متری روی یک دوربین مدار بسته استاندارد باید ارتفاع صفحه نمایشی حداقل 50% باشد. (استانداردهای بررسی و مشاهده به اندازه کافی برای تشخیص شخص به سادگی امکان پذیر نیستند)
برای مشاهده شخصی در صفحه نمایشی 50% شما فقط می توانید منطقه عریضی از دو فضای کار پارک را ببینید. معروف ترین لنزهای خریداری شده از سوی مشتریان لنز 3.6 mm است. زاویه واید 70% مشاهده می شود و می تواند تشخیص چهره 3.2 متری فراهم کند. از اینرو اگر در ارتفاع 5 متری مستقر شود بستگی به مزاحم دارد که نردبانی جلوی دوربین مدار بسته گذاشته و از آن بالا برود تا بتوانید چهره اش را تشخیص دهید. در کل لنز 3.6mm شما را قادر می سازد شخص را مشاهده و بررسی کنید.
با فاصله دوربین مدار بسته بازی کنید و لنزهایی را انتخاب کنید که تشخیص چهره به خوبی انجام می دهند. جاییکه احتمال استفاده از لنز کانونی متنوع (یعنی 5-50mm) وجود دارد تطبیق دید در زمان نصب ساده تر می شود.
برای یافتن لنزی که دقیقا مد نظرتان است توصیه می شود از ابزار محاسبه لنز، از میدان دید ماشین حساب (FOV) استفاده کنید.
انتخاب میلی متری لنزها مطابق اندازه منطقه محاسباتی است. FOV برای کمک به تعیین درست انتخاب لنز پیش از نصب به کار می رود. این ماشین حساب با مرور اندازه منطقه به لنزها با وارد کردن مقدار آن اندازه نهایی لنز انتخابی را به شما می دهد.
با اطلاعات ارائه شده نباید مشکلی در انتخاب لنز داشته باشید و در نهایت دوربین مدار بسته مناسبی را انتخاب خواهید کرد.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.