پرش لینک ها

انتخاب مجری یا نصاب دوربین مدار بسته

5/5 - (1 امتیاز)

چطور نصاب دوربین مدار بسته خود را پیدا کنیم؟ اگر شما به تازگی یک دوربین مداربسته خریداری کرده اید پس از ان باید نصاب ماهری را برای نصب دوربین مدار بسته خود انتخاب نمائید تا در جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به شما کمک کند توجه داشته باشید که انتخاب نصاب ماهر و با تجربه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

تجهیزات را از مجری بخرید یا مجری و فروشنده متفاوتی را انتخاب کنید؟

اکثر نصابان و مجری های سیستم های دوربین مدار بسته در کنار خدمات نصب تجهیزات سیستم های دوربین مداربسته را نیز به مشتریان می فروشند در نظر داشته باشید که نصب دوربین های مداربسته هزینه ی زیادی ندارد و نصابان این دوربین ها سعی می کنند با فروش تجهیزات و هم چنین هزینه‌های جانبی بتوانند جبران هزینه کنند البته در نظر داشته باشید که شما می توانید تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته را به صورت جداگانه نیز از فروشگاه های مختلف تهیه نمایید در این صورت برخی از نصابان ماهر قبول نمی کنند که تنها برای نصب دوربین های مداربسته مراجعه کنند چرا که همانطور که ذکر شد هزینه نصب دوربین مداربسته بسیار کم می‌باشد و این مصابا فروش تجهیزات جبران هزینه می‌کند و بهتر است که شما تجهیزات را از نصابان خریداری نمایید البته در نظر داشته باشید که شما باید قیمت این تجهیزات را بررسی کنید تا به قیمت خیلی بالایی به شما ارائه ندهند. در انتخاب نصاب بسیار دقت کنید چرا که نصب صحیح و اصولی دوربین مدار بسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و نصب اصولی دوربین مدار بسته باعث می شود تا عملکرد مناسبی داشته باشد.

قیمت ارائه شده از جانب مجری

برای افزایش شفافیت در کار شما بهترین نتیجه را خواهید داشت روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید شفافیت بیشتری را در رابطه با تجهیزاتی که از سوی آن ها ارائه می‌شوند افزایش دهید که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

انتخاب محصولات از روی لیست قیمت

از مجری دوربین های مداربسته خود لیست قیمت محصولات را درخواست کنید این به شما کمک می کند تا شما محصولاتی را که انتخاب می کنید با همان قیمتی به شما فروخته می شود که به مشتریان دیگر نیز می فروشند و همچنین شما می توانید محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و اگر محصولی قیمت مناسب تر بر روی لیست بود استفاده کنید.

درخواست مدل و مشخصات کامل محصولات

مدل و مشخصات کامل محصولات را از مجری درخواست کنید و با این کار شما می توانید تحقیقات بیشتری کرده و با توجه به مدل دوربین مداربسته خود می‌توانید مطمئن شوید که این مدل در وب سایت تولید کننده دوربین مداربسته نیز وجود دارد.

انتخاب برند

برای برخی از افراد کشور های تولید کننده دوربین های مداربسته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ومی تواند در مورد انتخاب برند تحقیق کرده و برند مناسبی را تهیه نمایید.

برای نصب دوربین مدار بسته از شرکت ها یا از نصاب ها درخواست کنیم؟

شرکت ها و نصاب ها هر کدام از این دو گروه دارای مزایا و معایب خاصی هستند که در ادامه برای شما مقایسه می‌کنیم.

هزینه نصب

اگر شما از نصاب ها برای نصب دوربین مدار بسته کمک بگیرید هزینه کمتری را برای نصب سیستم مدار بسته از شما می گیرندولی شرکت ها هزینه ثابت بیشتری دارند که اگر شما شرکت ها را برای نصب انتخاب کنید برای شما از هزینه بیشتری برخوردار می باشد.

تعهد کاری و کیفیت اجرا

شرکت ها با توجه به محدودیت های قانونی و همچنین برای جلوگیری از بین رفتن شهرت شان معمولاً تعهد بیشتری نسبت به نصاب ها در کیفیت اجرا خواهند داشت.

ریسک کلاهبرداری

اگر شرکتی که برای نصب سیستم مدار بسته انتخاب می‌کنید ثبت شده باشد شما دیگر ریسک کلاهبرداری ندارید اما اگر از فردی برای نصب سیستم مدار بسته استفاده کنید امکان دارد که تعهدات خود را زیر پا بگذارد و همچنین شما دیگر امکان پیگرد قانونی ندارید و یا بسیار دشوار می شود.

خدمات گارانتی

شرکت هایی که در زمینه نصب دوربین مداربسته فعالیت دارند معمولا خدمات گارانتی نیز برای رضایت مشتریان خود در نظر می گیرند اما نصاب های شخصی هیچ گونه خدمات گارانتی برای مشتریان خود در نظر ندارند.