پرش لینک ها

انتظارات اشتباه از دوربین مداربسته

انتظارات اشتباه از دوربین مداربسته

بسیاری از افراد هنگام خرید دوربین مداربسته انتظارات عجیبی دارند.به طوری که با دیدن تکنولوژی های موجود در فیلم ها به دنبال آن ها میروند.در صورتی که خیلی از آن ها وجود خارجی ندارند.با افزایش داشن مشتریان میتوان از ایجاد چنین ابهاماتی جلوگیری کرد.

دوربین مداربسته دید در شب با تصاویر رنگی:

این نیز یک باور اشتباه در برخی افراد میباشد که تصور میکنند دوربین های دید در شب میتواند تصاویر رنگی ضبط کند.درصورتی که این دوربین ها تنها تصاویر سیاه و سفید را ایجاد میکنند.

دوربین های گردان:

این نوع دوربین مداربسته میتوانند در جهت های مختلف امکان چرخش و زوم داشته باشد.در صورتی که برخی به اشتباه تصور میکنند که در فیلم های ضبط شده می توان این کار را انجام داد.این کار عملا نشدنی است و تنها در زمانی این اتفاق می افتد که زمان به عقب بازگردد.پس تنها تصاویر دوربین های گردان همان جهتی را ضبط میکنند که تنظیم شده اند.
مشاهده جزییات در تصاویر ضبط شده
بسیاری از مشتریان انتظار دارند با هزینه کم دوربین هایی با مشاهده جزییات مثلا پلاک ماشین افراد را مشخص کنند.البته این با زوم کردن دوربین هنگام ضبط با دوربین مداربسته با کیفیت قابل اجرا است.ولی در فیلم ضبط شده با دوربین های سطح پایین این امکان وجود ندارد.البته نرم افزارهایی برای پردازش داده وجود دارد که نیاز به سرورهای دقیق دارند.با این نرم افزارها هزینه بسیار بالا خواهد بود که برای افراد معمولی پیشنهاد نمیشود.
استفاده از دوربین های بی سیم در محدوده بالا
بسیاری از افراد هنگام خرید دوربین مداربسته انتظار دارند که دوربین بی سیم داشته باشند که بسیاری از نوحی را تحت پوشش قرار دهد.البته دوربین های بی سیم وجود دارند.ولی برد آن ها تا محدوده 50 متر میباشد و نیاز به باتری های قوی دارند.زیرا این دوربین ها از برق تغذیه نمیکنند و هنگام رفتن برق تا 3 روز بیشتر قادر به ضبط نیستند و نیاز به شارژ دائم دارند.پس این گزینه نمیتواند برای افراد مناسب باشد.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.