پرش لینک ها

انواع دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ

5/5 - (2 امتیاز)

دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ انتقال سیگنال های صوتی و تصویری با استفاده از فرکانس های رادیویی می باشد. معمولا دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ دارای طیف انتقال حدود ۳۰۰ فوت (۹۱ متر) در فضای باز˛ دیوارها˛ درها و اسباب خانه می باشد که این محدوده را کاهش خواهد داد. دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ در سه فرکانس یافت شده است: ۹۰۰ مگا هرتز˛ ۲.۴ گیگا هرتز و ۵.۸ گیگا هرتز. در حال حاضر اکثریت دوربین های امنیتی بی سیم بر روی فرکانس ۲.۴ گیگا هرتز به کار می روند. اکثر روترهای خانگی تلفن های بی سیم˛ کنترل کننده های بازی های ویدئویی و مایکروویو در فرکانس ۲.۴ گیگا هرتز به کار می روند و ممکن است باعث تداخل با دوربین های امنیتی بی سیم شما شوند. ۹۰۰ مگا هرتز به عنوان وای فای دوستانه شناخته شده است زیرا با سیگنال اینترنت شبکۀ بی سیم شما تداخل نخواهد داشت.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.

مزایای دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ

مقرون به صرفه: هزینه های دوربین های شخصی پایین می باشد. گیرنده های متعدد در هر دوربین: سیگنال یک دوربین می تواند توسط هر گیرنده برگزیده شود˛ شما می توانید گیرنده های چندگانه در مکان های مختلف برای ایجاد نظارت بی سیم داشته باشید.

چنانچه نیازمند تعمیر دوربین مدار بسته خود هستید می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

معایب دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ

حساس به تداخل دیگر دستگاه های خانگی مانند مایکروویو˛ تلفن های بی سیم˛ کنترل کننده های بازی های ویدئویی و روترها. بدون نشانگر قدرت سیگنال: هیچ هشدار بصری (مانند میله ها در یک تلفن همراه) نشان دهندۀ قدرت سیگنال شما وجود ندارد. حساس به رهگیری: به دلیل اینکه بی سیم آنالوگ یک فرکانس سازگار استفاده می کند˛ برای سیگنال ها ممکن است که توسط دیگر گیرنده ها انتخاب شوند. فقط ارتباط یک طرفه: برای گیرنده ممکن نیست که سیگنال ها را به دوربین برگشت دهد.