پرش لینک ها

تداخل تصاویر دوربین مدار بسته

می دانید پیشگیری بهتر از درمان است. این واقعیت در مورد تکنولوژی دوربین مدار بسته نیز مصداق دارد. اگر چندان آشنایی با سیستم این نوع دوربین ها ندارید بهتر است هنگام نصب یا حتی استفاده از این دوربین ها موارد را به بهترین شکل انجام دهید. اینجا نمونه های اندکی دارید که قانون احتمالی تداخل در سیستم دوربین مدار بسته شما را بررسی می کند و احتمالا با مدیریت بودجه و بدون اتلاف زمان ارزشمند خود به راحتی می توانید سیستم را راه اندازی کنید.
ممکن است پس از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته خود با این موارد و علائم مواجه شوید. تصاویر دانه دانه و نامفهوم، تصویر روی تصویر دیگر، تصاویر سیاه و سفید که باید رنگی باشند یا اصلا هیچ تصویری را نمایش ندهد. برای پیشگیری از مشکلات احتمالی به شما توصیه می کنیم حتی الامکان انواع ارزان را خریداری نکنید، قیمت بودجه به معنای کیفیت آن است و ممکن است نیازها و انتظارات شما یا حتی مشتریانتان را نیز نتواند پوشش دهد. همیشه سعی کنید بهترین مدل را بخرید و بدانید این کار نوعی سرمایه گذاری برای آینده شماست به گونه ای که در خرید بعدی دوربین های مدار بسته می توانید از این اطلاعات بهره ببرید.

بررسی اتصالات و تنظیمات دوربین مدار بسته

  1. بررسی ولتاژ

کافی نبودن جریان برق دوربین مدار بسته ممکن است به خاطر کابل طولانی متصل به دستگاه باشد و در نتیجه آن هیچ تصویری نخواهید داشت و یا نتایج غیرقابل پیش بینی به شما بدهد. برای بررسی این قسمت بهتر است مانیتور دوربین را تست کنید. تست مانیتورهای دوربین مدار بسته کیت ضروری برای مهندسی این سیستم های مدار بسته است تا زمان تنظیم دوربین ها و عیب یابی را ذخیره کند. با استفاده از تست مانیتور به راحتی می توانید سیگنال ویدئویی، جریان برق و سیگنال داده را بررسی کنید. مانیتورها در مقایسه با DVRs سطوح سیگنال ویدئویی بیشتری ارائه می کنند.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.