پرش لینک ها

تنظیم اتصال به اینترنت به DVR دوربین مدار بسته

4.5/5 - (6 امتیاز)

DVR دوربین مدار بسته نیازمند دقت می باشد که ما در این مطلب به آموزش آن می پردازیم. آخرین مرحله پیکربندی اتصال به اینترنت در Integrated Remote Station برای دسترسی از خارج از شبکه محلی است.

  1. اگر IRS در حال حاضر در حال اجرا نیست، لطفا آن را با دو بار کلیک بر روی آیکون JM-IRS روی دسکتاپ خود روشن کنید:
  2. در صفحه نمایش IRS اصلی، بر روی دکمه راه اندازی IRS کلیک کنید.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید، با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

در تنظیمات DVR دوربین مداربسته ما در حال اضافه کردن یک  ورودی جدید برای اتصال به اینترنت از راه دور هستیم. بنابراین، هنگامی که به پایان رسیدید، باید اتصال LAN را ، راه اندازی کنید. یکی برای دسترسی محلی به DVR خود و یکی برای دسترسی به اینترنت از راه دور.

  1. در صفحه Setup IRS، بر روی دکمه Registering Site کلیک کنید. این کار یک پنجره جدید را باز می کند که  می توانید تنظیمات را  برای اتصال به DVR خود اضافه کنید. این صفحه نمایش زیر دیده می شود.

A). Manual را برای CONNECTION انتخاب کنید. B). در فیلد آدرس، آدرس IP استاتیک ISP خود را وارد کنید. اگر از یک آدرس IP پویا استفاده می کنید و راه اندازی حساب  DynDNS خود را تمام کردید، لطفا نام میزبان را  در هنگام ثبت نام وارد کنید. 8000 را برای پورت وارد کنید. Adminرا برای USER ID وارد کنید. اگر رمز عبوری را روی  DVR خود راه اندازی نکردید، پس ورد را خالی بگذارید یا پس وورد خود را در صورت عدم تنظیم وارد کنید. هنگامی که انجام شده،  OK  را فشار دهید.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

  1. حالا باید یک ورودی برای کسب اطلاعات اتصال به اینترنت ایجاد کنید که تازه در لیست Site Setup در IRS وارد کردید. در  اینترنت روی رنگ برجسته سبز  OK کلیک کنید.
  2. روی صفحه Integrated Remote Station  بر روی دکمه Transmitter کلیک کنید. این فرستنده DVR جدید را  باز خواهد کرد.  در تنظیمات DVR دوربین مدار بسته باید توجه داشته باشید که در این لیست نرم افزار های دیگر وجود دارند. اگر چه این نرم افزار جایگزین نمایشگر DVR می شود، می توانید ببینید که یک  نرم افزار  VIEWER  در دسترس وجود دارد. به یاد داشته باشید برای کدک DVR ،  باید از Transmitter استفاده کنید  چون عملکرد بهتر دارد .

6- وقتی که برنامه فرستنده وجود دارد، اطلاعات اتصال در طرف راست جمع خواهد شد. روی دکمه Connect کلیک کنید.  این فرستنده باید به سرعت به  DVR  شما وصل شود و دوربین مدار بسته را نمایش دهید.   تکنیک های مساله یابی فرستنده / ویور  DVR از طریق این بخش مطمئن شوید که آدرس IP داخلی  در  DVR تغییر نکرده است . اگر آدرس IP شما تغییر کرد، پس باید  قوانین  port forwarding   را دوباره در آن آدرس IP جدید راه اندازی  کنید. مطمئن شوید که برای اتصال به اینترنت آدرس IP صحیح دارید.  ISP خود را برای آدرس IP در صورت  استفاده از یک آدرس IP استاتیک بپرسید. همچنین می توانید آدرس IP خود را با اتصال به اینترنت داشته باشید.

  1. ۳. با مشاوره به کتابچه راهنما ، اطمینان حاصل کنید که روتر شما هیچ قوانین فایروال پیشرفته ندارد.
  2. با ISP خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید آیا  مودم شما دارای یک فایروال است که  بتوانید غیر فعال کنید.

5. با  ISP  خود تماس بگیرید و مطمئن شوید که آنها هیچ کدام از پورت های ورودی به اتصال به اینترنت را بلاک نمی کنند.