پرش لینک ها

دوربین مداربسته در بانک

دوربین مداربسته در بانک

دوربین مداربسته در بانک ها به افزایش امنیت و آرامش مشتریان کمک زیادی کرده است. بانک ها باید طبیعتاً امن ترین مکان در دنیا باشند. ما با سپردن پول های خود به آنها اعتماد می کنیم و حفاظت از پول کار بانک است. برای انجام این کار وجود سیستم های نظارت تصویری بانک ضروری است. با افزایش تکنولوژی در فناوری دیجیتال و نظارت IP، بانک های زیادی با سرمایه گذاری در این فناوری های جدید به دنبال افزایش اثر بخشی دوربین مداربسته خود می باشند.
چرا دوربین مداربسته در بانک الزامی است؟
افزایش آرامش و اعتماد مشتریان. هرچه بانک امن تر باشد، مشتریان با آرامش بیشتری حاضر به سپردن اموال خود هستند. دوربین مداربسته در بانک تاثیر زیادی در بهبود حس امنیت دارند.
کارآیی هوشمند- دوربین های امنیتی بانک امکان نظارت مداوم امکانات بانک را فراهم می کنند دوربین های امنیتی هوشمند با تحلیل های ویدئویی مثل حسگر حرکتی، تشخیص چهره و تشخیص رفتاری را می توان به طور موثر برای شناسایی افراد یا عمل مشکوک در بانک یا در اطراف آن مورد استفاده قرار داد.
مبارزه با برداشت های جعلی از خودپردازها – برای مشتریان بانک گزارش دادن برداشت های جعلی  از دستگاه خود پرداز که پول از حساب ها بدون اطلاع صاحب حساب خارج می شود امری غیر معمول نیست. دوربین مداربسته بانک که  تبادل ATM را نظاره می کنند می توانند پاسخگو این مشکلات باشند.
کم شدن چک های جعلی- سیستم های نظارت تصویری IP با تحلیل های ویدئویی پیشرفته مثل تشخیص چهره به حل مشکل چک های غیر قانونی در بانک با ضبط تصاویر متخلفین کمک می کنند. این اطلاعات را می توان برای شناسایی مجرمین مورد استفاده قرارداد و در محافظت از حساب های مشتریان نیز مفید هستند.
بررسی جرم در سرقت و جرم های دیگر می توان از تصاویر ضبط شده بانک برای شناسایی و ردیابی مجرمان استفاده کرد.

جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته داهوا کلیک کنید.