پرش لینک ها

دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

5/5 - (1 امتیاز)

چرا از دوربین مدار بسته گردان استفاده نماییم؟ بعضی از انواع دوربین مدار بسته پیشرفته امروزه قابل برنامه ریزی هستند. برای مثال می توان برای دوربین ها تعیین کرد که در چه زمانی و از چه اشخاصی به صورت زوم فیلم برداری کنند و یا در چه زمانی از چه نقاطی فیلم بگیرند. در اصطلاح به این دوربین ها، دوربین مدار بسته گردان گفته می شود. در واقع این دوربین ها امروزه پیشرفته ترین دوربین مدار بسته به شمار می روند. نصب دوربین مدار بسته گردان همیشه و در همه جا به درد نمی خورد و با توجه به قابلیت هایی که این دوربین دارد از قیمت بالایی برخوردار است. لذا در صورتی که نیاز به این دوربین دارید به خرید آن اقدام فرمایید.

نحوه گردش این دوربین چگونه است؟

با استفاده از نصب دوربین مدار بسته گردان شما می توانید برنامه ریزی کنید که این دوربین به صورت اتوماتیک در زمان های مشخصی حرکت کرده و همچنین نقاطی را تعیین کنید که از آن ها فیلم برداری نماید. برای تعیین نقاط شما از طریق حافظه دوربین اقدام می نمایید و نقاط را در حافظه ثبت می نمایید و سپس تنظیم می کنید که در چه زمان هایی از آن نقاط فیلم برداری نماید. حتی در بعضی از دوربین های مداربسته گردان که بسیار پیشرفته هستند شما می توانید از شخصی خاصی فیلم برداری نمایید. نصب دوربین مدار بسته گردان همچنین امکان زوم کردن را نیز دارد. قابلیت زوم کردن برای دوربین مدار بسته بسیار مهم است لذا در این دوربین های پیشرفته گنجانده شده است.

نصب دوربین مدار بسته گردان در چه مکان هایی توصیه می شود؟

همانطور که گفته شد نصب دوربین مدار بسته گردان در همه جا کاربرد ندارد و در مکان هایی که حساسیت کار بالاست نصب می شود. مکان هایی همچون فضاهای بازی مثل سوله ها مکان هایی هستند که به این دوربین ها نیاز دارند.