پرش لینک ها

دوربین مدار بسته بی سیم

دوربین مداربسته بی سیم از نوع دوربین مدار بسته تلویزیونی CCTV هستند که سیگنال ویدئویی و صوتی را به گیرنده بی سیم از طریق باند رادیویی می فرستند. دوربین مدار بسته امنیتی نیاز به حداقل یک کابل یا سیم برای برق دارد؛  ویژگی بی سیم این دوربین ها به انتقال ویدئو/ صوت اشاره دارد، هرچند برخی از دوربین های امنیتی بی سیم با باطری کار می کنند.

دوربین مدار بسته بی سیم در میان مشتریان امنیتی به خاطر هزینه های نصب اندکی که دارد محبوب است (نیازی به گسترش کابل های ویدئویی گران قیمت نیست) و آپشن سوار شدن روی دستگاه با انعطاف پذیری بالا را دارد؛ دوربین های بی سیم می توانند در موقعیت های غیرقابل دسترسی به جای دوربین های سیمی استاندارد سوار و نصب شوند. بعلاوه سهولت استفاده و دسترسی دوربین مدار بسته امنیتی بی سیم به کاربران امکان پهنای باند اینترنت بی سیم قوی برای داشتن ویدئو های مشابه را می دهد.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

انواع دوربین مدار بسته وای فای در آخرین نسخه ماژول OFDM دیجیتالی بی سیم استفاده می شوند و درصد انتقال را ایجاد می کنند که به شکل قابل توجهی تداخل سیگنالی را کم می کند. زیرا سیستم دو لایه است و برای لینک شدن به شکل بی سیم کاربرد دارد. این سیستم های بی سیم همچنین از نرم افزار پردازش تصویر برای ارسال تصاویر فول اچ دی استفاده می کنند.

این سیستم های بی سیم به راحتی در دسترس هستند. پیکره بندی و تنظیم این سیستم سریع و آسان است

در کل سیستم دوربین های بی سیم به دلیل همه کاره بودن و انتقال به شکل بی سیم به دوربین های IP و دوربین مدار بسته تلویزیونی محبوبیت زیادی مابین طرفداران خود و بهترین عملکرد در تمام محیط ها و شرایط آب و هوایی دارند و نصابان با چنین سیستم هایی به راحتی کار می کنند.