پرش لینک ها

دوربین مدار بسته تحت شبکه وایرلس

نصب دوربین مدار بسته وایرلس چگونه انجام می شود؟ تجهیزات لازم برای نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه کدامند؟ دوربین مدار بسته وایرلس چیست؟ دوربین مدار بسته وایرلس همانطور که از نام آن پیداست دوربینی است که برای نصب نیاز به کابل ندارد و بدون سیم کار می کند. این دوربین ها جدیدترین نوع دوربین در بازار هستند. اما نحوه انتقال اطلاعات در این دوربین ها چگونه است؟ انتقال اطلاعات و تصاویر در این دوربین ها توسط امواج صورت می گیرد. به دلیل اینکه این دوربین ها از انواع دوربین های تحت شبکه به حساب می آیند در محیط شبکه نصب شده و از امواج برای انتقال اطلاعات خود استفاده می نمایند.

نصب دوربین مدار بسته وایرلس چگونه است؟

نصب دوربین مدار بسته وایرلس نیاز به کابل خاصی ندارد و کافی است که این دوربین را در محیط شبکه قرار دهیم تا یک آی پی به آن اختصاص یابد و شناسایی شود. پس از شناسایی این دوربین می تواند از مودم استفاده کرده و شروع به ارسال اطلاعات نماید.

نصب دوربین مدار بسته وایرلس در کجاها انجام می شود؟

نصب دوربین مدار بسته وایرلس در مکان هایی همچون سازمان های بزرگ و شرکت ها انجام می شود. زیرا دوربین تحت شبکه وایرلس قیمت بالاتری از دوربین آنالوگ دارد. با اینکه هنوز هم دوربین آنالوگ در بازار به چشم می خورد اما خرید آن رونق کمتری دارد زیرا امکاناتی که دوربین مدار سته تحت شبکه ارائه می دهد از دوربین آنالوگ بسیار بالاتر است و این دو با هم اصلاً قابل مقایسه نیستند. در واقع دوربین مدار بسته آنالوگ به درد شرکت ها نمی خورد و امروزه شرکتی که دوربین آنالوگ خریداری نماید وجود ندارد. همگی به سمت دوربین تحت شبکه در حال حرکت هستند. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه هرچند که هزینه بالاتری دارد اما قابلیت هایی دارد که شما را ترغیب به خرید می نماید. از جمله این قابلیت ها می توان به امکان دید در شب اشاره کرد که برای بسیاری از مکان ها لازم و ضروری است. نصب دوربین مدار بسته]]>