پرش لینک ها

دوربین مدار بسته فضای باز

توضیح دوربین مدار بسته فضای باز

اگر یک دوربین مدار بسته در خارج قرار گیرد و در یک محفظه نصب نشود باید آن را به عنوان مقاوم در برابر آب و هوا طبقه بندی نمود. همه دوربین های مدار بسته فضای باز ما به طور کامل ضد شرایط آب و هوایی هستند. نقاط ورودی کابل مهر و موم می شود و اکثر دوربین ها دارای سرپوش های دنباله دار هستند که اجازه می دهد اتصالات داخل ساختمان ایجاد شوند.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید، با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

دوربین های مدار بسته روز / شب در برنامه های کاربردی دوربین مدار بسته خانگی و تجاری کوچک بسیار محبوب هستند، دوربین های مدار بسته روز / شب امکان ضبط رنگی با کیفیت عالی را در طول روز فراهم می کنند. هنگامی که سطوح نور زیر سطح معینی قرار می گیرند، LED های مادون قرمز دوربین اجازه می دهند دوربین مداربسته به ضبط فیلم با کیفیت مناسب حتی در تاریکی کامل ادامه دهد. فاصله دوربین ها برای دید در شب وابسته به قدرت LED ها است. قانون طلایی هنگام تصمیم گیری درباره استفاده از یکی از دوربین ها برای شرایط نور ارائه شده انتخاب یک دوربین مدار بسته نیست که تنها فقط یک تصویر را ارائه می دهد. سعی کنید به دوربین حدود ۱۰ برابر حداقل روشنایی صحنه نقل شده را بدهید. اکثر دوربین های مدار بسته قادر به مقابله با نور اضافی خواهند بود. مشکل عمده زمانی است که آنها به اندازه کافی نور برای تولید یک تصویر ندارند.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

وضوح این رزولوشن افقی در خطوط تلویزیون، به عنوان مثال، تعداد انتقال های سیاه به سفید است که می تواند در سراسر تصویر حل شود. این امر تابع تعداد پیکسل هایی است که ناحیه تصویربرداری CCD و پهنای باند مدار دوربین را تشکیل می دهد. وضوح دوربین سطح ورودی نمونه 330 خط تلویزیونی با دوربینهای با وضوح بالا است که 400 خط را بهتر تولید می کنند. رزولوشن بالاتر باعث هزینه های بیشتر است!