پرش لینک ها

دوربین مدار بسته نظارتی در انبار کالا

تسهیلاتی نظیر انبار کالا و گمرک بیشترین سود را از سیستم نظارتی دوربین مدار بسته می برند و می توانند چالش حفاظت و امنیت را کاهش دهند یا کاملا از بین ببرند. موقعیت استراتژیک دوربین مدار بسته امنیتی می تواند به مدیران انبار و مالکان امکان تمرکز روی این مناطق پر ریسک را بدهد و آمار سرقت و جنایت در این مکان ها را کاهش دهد.

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی برای انبار کالا

دوربین ها می تواند به دو حالت پنهانی یا کاملا مشخص نصب شوند، توجه داشته باشید نصب این دوربین در هر حالتی تاثیر بزرگی در تولید نهایی هر کارخانه و تجارتی خواهد داشت. سیستم دوربین مدار بسته نظارتی سالهاست که مانع از فعالیت جرم و جنایت شده است. حتی زمانیکه ناظرین این دوربین ها به شکل فعالانه قادر به رصد آنها نبودند. امکان مشاهده از راه دور با استفاده از شبکه ضبط ویدئویی برای پخش و تکثیر فیلم نظارتی در اینترنت برای این تکنولوژی وجود دارد. با استفاده از دوربین مدار بسته نظارتی در انبار کالا، هزینه های استخدام افسران امنیتی قطع می شود.
یکی از مهمترین ویژگی های این نوع دوربین ها پوشش 24/7 نظارتی است. احتمالا شما انبار کالا را قفل می کنید و حتی به سیستم دزدگیر وصل می شوید فقط سیستم دوربین مدار بسته نظارتی می تواند تصویر کسی که وارد انبار شده را بگیرد. با ترکیب سیستم های نظارتی با نظارت صوتی توانایی مشاهده رفتار کارمندان خود را دارید و این کار بازخورد مناسبی از عملکرد پرسنل به شما خواهد داد. همانطور که اشاره کردیم با نصب چنین سیستم های نظارتی می توانید تاثیر مثبتی روی بیمه پرسنل داشته باشید و در صورت وقوع هر نوع خسارت جانی و مالی با بررسی دوربین ها از هزینه های سنگین درمانی که شاید شما به عنوان کارفرما اصلا مقصر رویدادش نبودید، در امان بمانید.
با نصب و راه اندازی این سیستم ها در انبار کالا علاوه بر بهبود تجارت با آسودگی به کار و کسب خود بپردازید.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.