پرش لینک ها

دوربین مدار بسته هوشمند و اینترنت 3

IOT با ترکیب این سیستم به شکل یکپارچه دستگاه های مجزایی نظیر دوربین مدار بسته نظارتی، ردیاب های دود، دستیابی به پنل های کنترل و بلندگوها را فراهم کرده است. نتیجه استفاده از موارد امنیتی ایجاد هدف برای داده مفید است تا قابلیت مشاهده از سوی دیگر دستگاه های متصل را داشته باشد. این اتصال مابین دوربین های مدار بسته و کاربران نهایی با آگاهی کامل محیطی در عرض موقعیت های متعدد ایجاد می شود. ارتباطات محوری دسته بندی می شوند و بلندگوهای دوربین مدار بسته IP و کنترل کننده ها را قادر می سازند نه فقط از IOT  استفاده کند بلکه گامی به سمت ساختمان های هوشمند بردارد. با افزایش مقدار داده تعمیم یافته با اشتراک روی شبکه، در بسیاری موارد ذخیره و دستیابی از طریق مدل های محاسباتی ابری در حمایت از همه این اطلاعات تاثیرگذار است.
تکنولوژی های جدید و روش های ارتقا امنیت سایبری برای شبکه بندی و سیستم های امنیتی ابری خصوصا در سیستم دوربین مدار بسته پدیدار می شوند. محافظت از آسیب پذیری، حک شدن ضروری است و جنبه مهم امنیت فیزیکی و نظارت راه حل هایی هستند که طراحی و اجرا می شوند. محاسبه ابری در مورد بخش صنعتی به شکل دهی امنیت و نظارت می پردازد. امنیت می تواند به عنوان سرویس از راه دور مدیریت شود، ارزش انسانی و منابع سرمایه نیاز بیشتری به مشاهده دارند. دسترسی به دوربین مدار بسته امنیتی از راه دور بیشتر از سوی کابران نهایی درخواست می شود که می خواهند توانایی مشاهده اموال و رویدادها بدون حضور فیزیکی داشته باشند.
ذخیره ابری جنبه مهم دیگر از سیستم دوربین مدار بسته است که در این مدل تاثیر بیشتری دارد. حجم بیشتر اطلاعات می توانند هزینه بهره وری و امنیتی داشته باشند و تسهیلات شدیدتری را ایجاد کنند، به کاربران اجازه دهند با نصب دوربین مدار بسته، آرشیو ویدئویی و همراهی اطلاعات برای دوره های طولانی تر و بهبود دسترسی داشته باشند.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.