پرش لینک ها

دوربین مدار بسته و اهمیت نصب و قرار دادن آن در واحد های تجاری

دوربین مدار بسته در واحدهای تجاری دارای حساسیت بسیار بالایی است استفاده از برند های معتبر در این موارد توصیه می شود.

انتخاب نوع سیستم دوربین مدار بسته

استفاده از دوربین های مدار بسته آنالوگ در محیط های تجاری بسیار رایج و شایع است اما این دوربین های آنالوگ معمولاً نیاز های خاص کارفرمایان  را به هیچ عنوان تحت پوشش قرار نمی دهند. در صورتی که تشخیص چهره مشتریان برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار باشد و یا نیاز به دیدن جزئیات خاص در تصاویر ضبط شده را داشته باشد حتماً توصیه می شود که از دوربین های تحت شبکه برای واحد تجاری خود استفاده نماید.

انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته

محل نصب دوربین مدار بسته و تعداد دوربین ها می تواند در هر واحد تجاری بنا بر نظر مالک متغیر باشد, اما به صورت کلی مکان های رایج و معمولی که توصیه می شود دوربین مدار بسته در آن جا نصب شود عبارتند از:
  • رو به روی مشتریان: حساس ترین کاربری دوربین مدار بسته برای کارفرمایان مشاهده مشتریان واحد تجاری است. این کار از طریق قرار دادن یک دوربین رو به روی مشتریان امکان پذیر خواهد شد.
  • ورودی واحد تجاری: در صورتی که ورودی واحد تجاری از محل فروش دور باشد دوربینی جداگانه برای ورودی واحد تعبیه خواهد شد تا ورود و خروج افراد از واحد تجاری را کنترل کند.
  • رو به روی فروشنده: در صورتی که فروشنده واحد تجاری خود کارفرما نباشد احتمالاً نیاز به کنترل عملکرد فروشنده وجود خواهد داشت.
  • انبار و قفسه ها: در صورتی که واحد تجاری دارای انبار یا قفسه های داخلی باشد و این قسمت توسط سایر دوربین ها پوشش داده نشود باید برای کنترل آن ها تعدا مناسبی دوربین در نظر گرفته شود.
  • دخل: کنترل دخل این امکان را به شما می دهد تا از ورود و خروج پول مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینان بیشتری چک کنید. این دوربین معمولاً یک دوربین باکس با لنز مناسب باید باشد.
کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند. دوربین مدار بسته]]>