پرش لینک ها

دوربین مدار بسته و بررسی مکان های نصب آن(1)

دوربین مدار بسته در راستای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود که این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد. کاربری نظارتی:  از دوربین مدار بسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده شود.

بررسی و تشخیص مکان های نصب دوربین مدار بسته

واحد تجاری محل نصب دوربین مدار بسته می تواند برای هر واحد تجاری متفاوت باشد اما به صورت کلی مکان های رایجی برای نصب دوربین مدار بسته وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:
  • روبه روی مشتریان
حساس ترین کاربری دوربین مدار بسته برای بسیاری از کارفرمایان مشاهده مشتریان واحد تجاری است. این کار از طریق قراردادن یک دوربین رو به روی مشتریان امکان پذیر خواهد بود. در واحدهای تجاری کوچک می توان دوربین را به گونه ای نصب کرد که ورودی واحد را نیز پوشش دهد. دوربین های دام برای این کاربرد مناسب می باشند.
  • روبه روی فروشنده
در صورتی که فروشنده واحد تجاری خود کارفرما نباشد احتمالاً نیاز به کنترل این محوطه می تواند امنیت واحد تجاری و واحدهای مجاور را به شدت افزایش دهد. استفاده از یک یا دو دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محل, مناسب خواهد بود. دوربین های صنعتی این کاربرد را دارند, همچنین می توان برای مقرون به صرفه تر بودن از دوربین های بولتout door استفاده کرد.
  • انبار یا قفسه ها
در این مورد و برای کنترل انبار و قفسه دوربین های دام پیشنهاد می شوند. در صورت نیاز لازم است که زاویه دوربین به دقت تنظیم شود و یا اگر نیاز بود حتی زوم شود, دوربین های باکس با لنز خارجی هم پاسخگوی این نیاز هستند.
  • دخل
کنترل دخل این امکان را به شما می دهد تا از ورود و خروج پول مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینا بیشتری چک کنید.این دوربین ها معمولاً یک دوربین باکس با لنز مناسب هستند. دوربین مدار بسته]]>