پرش لینک ها

مهم ترین فواید سیستم های نظارتی

تعمیر دوربین مداربسته در مرکز تخصصی رستر سرویس در استان تهران. تعمیر برد، دوربین مداربسته سوخته، تعمیرات انواع دستگاه های DVR و NVR، تعمیر دوربین مدار بسته از برندهای مطرحی همچون داهوا، هایک ویژن و… . لطفا جهت استعلام قیمت تعمیرات با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته این است که این سیستم از هر گونه خطای سیمی در امان است زیرا این دوربین ها از تکنولوژی وایرلس برای انجام کار استفاده می کنند. عدم وجود سیم که ممکن است منجر به نقص در عملکرد به دلیل قطعی و یا … شود بدین معنا است که حقیقتاً شانسی برای ایجاد اخلال در عملکرد سیستم وجود نخواهد داشت و حتی زیرک ترین دزدان نیز قادر به از کار انداختن دوربین ها با دست کاری کردن سیم های اتصال، نخواهند بود. یکی دیگر از فواید دوربین مداربسته “وضوح تصاویر” گرفته شده است. امروزه بیشتر دوربین های وایرلس، تصاویری با کیفیت بالا تولید می کنند که شناسایی صورت ها و دیگر ویژگی های فیزیکی را بسیار آسان می کند. بنابراین سیستم های دوربین مدار بسته برای استفاده به عنوان بخشی از سیستم امنیت مراکز تحقیق و دیگر موسسات مشابه بهترین گزینه اند. کارکنان حراست و بخش امنیت به سادگی قادر خواهند بود تمام فعالیت هایی را که تحت نظارت دوربین هاست، زیر نظر بگیرند و هر گونه رفتار مشکوک را بررسی کنند در حالی که همزمان می توانند تصویر واضحی از فردی که رفتار عجیبی دارد، داشته باشند.

  • افزایش بازده: سیستم های دوربین مدار بسته مانع بزرگی بر سر راه دزدان معمولی اند. هنگامی که آنان بدانند که خانه و محل کار شما مجهز به دوربین است، مقصد های دیگری را برای دزدی انتخاب می کنند.
  • محیط کاری ایمن تر
  • افزایش آشکار سازی حقایق
  • کاهش سارقین خرده فروشی: سارقین خرده فروشان معمولاً فروشگاه هایی را که سیستم امنیت ضعیفی دارند هدف قرار می دهند و در صورت وجود سیستم دوربین مدار بسته نیاز به تامل بیشتری دارند.
  • کنترل از راه دور: کنترل محل کار یا منزل زمانی که از آن دور هستید. تمامی سیستم های دوربین مدار بسته از طریق اینترنت قابلیت کنترل از راه دور را دارند.
  • کاهش هراس از وقوع جنایت: دانستن این که شما به خوبی محافظت می شوید، احساس امنیت خاطری را به شما می دهد که نباید آن را نادیده گرفت.
  • هشدار قبل از وقوع حادثه: این سیستم ها قابلیت هشدار دادن هنگام هر فعالیت مشکوکی را دارند که در صورت لزوم شما بتوانید پلیس را در جریان قرار دهید.
  • حفاظت از کارمندان