پرش لینک ها

دوربین مدار بسته و نقش آن در کاهش جرایم

دوربین مدار بسته و نقش آن در کاهش جرایم:

آمار نشان میدهد دوربین مدار بسته نقش زیادی در کاهش جرایم داشته است . متاسفانه امروزهبه وفور شاهد جرایم مخصوصا سرقت هستیم.حسادت،فقر عاطفی و مالی،احساس ناامنی و تجربه های کودکی از جمله عوامل ایجاد سرقت هستند.دوربین های مداربسته یکی از راهکار ها برای کاهش جرایم بخصوص سرقت می باشد.تحقیقات نشان میدهد اگر دوربین مدار بسته به طور حرفه ای نصب شده باشد میتواند تا 90 درصد از وقوع سرقت پیشگیری کند.
دوربین های مداربسته فواید دیگری نیز دارند.از جمله تاثیر بر کسب و کار.زیرا تحقیقات نشان میدهد فروشگاه هایی که مشتریان در آن جا باآرامش و امنیت بیشتر خرید می کنند پرجمعیت تر بوده و کسب وکار فروشنده بهتر خواهد بود. هچنین به تحقیقات پلیس کمک خواهد کرد.بسیاری از افرادی که به پلیس مراجعه میکنند و از کسی شکایات دارند شاهد ندارند.تصاویر بدست آمده از دوربین ها میتوانند مدارک بسیار خوبی باشند.البته کیفیت تصویر ضبط شده بسیار مهم است.زیرا اگر فرد در تصویر مشخص نشده باشد کمکی به آن ها نخواهد کرد.همچنین دوربین مداربسته می تواند به رفع اتهام به افراد جلوگیری کند.به طوری که بعضی از افراد به دلیل خصومت شخصی یا حسادت اتهامی را به نادرست به افراد دیگر نسبت میدهند که رفع آن مدت زمان زیادی نیاز دارد.
علل کاهش جرم با دوربین مدار بسته:
مجرم با دیدن دوربین مدار بسته میترسد و از انجام جرم پرهیز میکند
رانندگان وسیله نقلیه با وجود دوربین های مداربسته و کنترل سرعت قوانین را بیشتر رعایت میکنند که در دهه های اخیر نقش زیادی در کاهش سرعت و تصادفات جاده ای داشته است.
با وجود دوربین مداربسته پلیس میتواند رفتارهای مشکوک افراد را جستجو کند و این به پیدا شدن مجرم کمک زیادی خواهد کرد.
بسیاری ار دوربین های حسگرهای حرکتی دارند.مثلا نسبت به جسمی حسایت دارند و حرکت میکنند.این امکانات به همراه دید در شب باعث شده است که بسیاری از افراد در پارکینگ های منازل برای جلوگیری از مزاحمت ها و ضررهای احتمالی به خودروها دوربین مداربسته نصب کنند.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.