پرش لینک ها

دوربین مدار بسته AHD چیست؟

دوربین مدار بسته AHDدوربین مدار بسته AHD یک دوربین مدار بسته ویدئوئی آنالوگ تلویزیونی استاندارد است که برای انتقال ویدیو HD از دوربین‌های امنیتی به DVR از کابل کواکسیال‌ها استفاده می‌کند. AHD از تصاویر HD با رزولوشن720p  و 1080p  پشتیبانی می‌کند. می‌توانید انواع مختلف دوربین‌ مدار بسته AHD را در اینجا مشاهده کنید.

دوربین مدار بسته AHD از چه نوع کابلی استفاده می‌کند؟

دوربین مدار بسته AHD برای اتصال به DVR‌ها از همان نوع کابل کواکسیالی استفاده می‌کنند که دوربین‌ مدار بسته آنالوگ سنتی استفاده می‌کردند که این نوع معمولاً کابل‌های کواکسیال RG59 یا RG6 هستند. یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته AHD بجای دوربین‌های HD-SDI (یک استاندارد HD دیگر برای دوربین‌های امنیتی استفاده کنند از کابل کواکسیال) این است که کابل کواکسیال RG59 می‌تواند مسافت‌های طولانی‌تری را بدون افت کیفیت ویدئو طی کند. آن‌چه که ما تاکنون تجربه کرده‌ایم، نصابان به  کابل کواکسیال RG69 اعتماد کامل داشته و آن را تا فواصل حداکثر 250 متری برای دوربین‌ مداربسته AHD مورد استفاده قرار می‌دهند. دوربین AHD همچنین می‌توانید از کابل UTP همراه با بالون‌های ویدئویی استفاده کرده و تا فواصل حداکثر 320 متر و با استفاده از کابل CAT5 تصویر ارسال کنند.

AHD در برابر وضوح تصویر 960H

در تصاویر زیر مقایسه‌ای بین تصاویر ضبط شده توسط دوربین 960H  و دوربین مدار بسته AHD  با رزولوشن 720p  و 1080p  انجام شده است. دو دوربین اول به یک iDVR-E8 hybrid analog / AHD CCTV DVR متصل و شروع به ضبط تصویر کردند. دوربین با کیفیت 1080p  به iDVR-PRO AHD / HD-TVI / anlog CCTV hybrid DVR متصل شد. وقتی که برای اولین بار این مقاله را می‌نوشتم، هنوز دوربین با کیفیت 1080p  AHD درست نشده بود. همین که در سپتامبر سال 2015 امکان دسترسی من به دوربین با کیفیت 1080p  فراهم گردید، این دوربین ها و همچنین دوربین‌های 720p  و 1080p  (AHD و HD-TVI) با آخرین تکنولوژی ضبط تصاویر iDVR-PRO  کار می‌کردند. هم دوربین آنالوگ و هم دوربین مدار بسته AHD  با کیفیت 720p  هر دو روی صفحه با رزولوشن 720p  نمایش داده شدند. دوربین با کیفیت 1080p  AHD با رزولوشن 1080p  نمایش داده شد. لطفا برای دیدن اندازه کامل تصاویر بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصویر با وضوح960H

برای ضبط تصاویر این بخش از یک دوربین DPRO-9620VF dome 960H camera استفاده شده است.]]>