پرش لینک ها

نظارت گستر ایمن نمایندگی داهوا در سراسر ایران

3.7/5 - (3 امتیاز)

دوربین مدار بسته داهوا

تماس با ما مشاهده محصولات

دوربین مدار بسته داهوا تحت شبکه

مشاهده تمام محصولات ip

دوربین مداربسته داهوا و دستگاه DVR و NVR

Brand

Technology

Resolution

Camera Type

Lens Type

Lens

Material

Recording Resolution

video Input

نظارت گستر ایمن

سوالات متداول

شرکت اصلی dahua در شهر گوانژو در کشور چین واقع شده است.  تا کنون 35 کشور در سراسر جهان موفق به دریافت نمایندگی داهوا شده اند.

کیفیت دوربین های مداربسته به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و موردی است که بسته به نیاز افراد و مکانی که قرار است دوربین نصب شود متفاوت می باشد. در اصل  میتوان گفت که کیفیت دوربین ها بر اساس قیمت دوربین مدار بسته داهوا متفاوت است. اما در حالت کلی، dahua جز برترین تولید کنندگان در مارکتینگ جهانی است که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره تخصصی در مورد کیفیت تصویر در انواع دوربین ها کافیست با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷–۰۲۱ در ارتباط باشید.

  • وارد قسمت منوی اصلی شده و بر روی System کلیک کنید.
  • پس از ورود به بخش system وارد General شده و data & time را انتخاب کنید.
  • با ورود به بخش data & time میتوانید زمان و موقعیت مکانی دستگاه خود را تنظیم کنید.

از آنجایی که dahua یکی از پیشروترین برند ها در صنعت امنیت می باشد، دوربین‌هایی بسیار با کیفیت و با قابلیت‌هایی هوشمندانه تولید می کند و به دلیل ویژگی هایی هوشمندانه و کاربر پسند همچون رزولوشن بالا، تکنولوژی هوش مصنوعی، و قابلیت اتصال به شبکه و… از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

در نظر داشته باشید که داهوا قابلیت تولید انواع دوربین‌های مقاوم در برابر شرایط جوی و محیطی را دارد. اما در این بین دوربین‌های بولت با کیس‌های مقاوم در برابر آب و گردوغبار یا دوربین‌های PTZ که مقاومت بالایی در برابر شرایط جویی نامساعد دارند برای محیط‌های باز انتخاب های مناسبی هستند.

در پاسخ به این سوال باید عنوان نمود که بله. دوربین های ip یا تحت شبکه داهوا قابلیت اتصال به اینترنت و دریافت تصاویر از راه دور را دارند.

نمایندگی داهوا

نظارت گستر ایمن نمایندگی رسمی داهوا در ایران

مشاهده تمامی نمایندگی ها

داهوا یک شرکت چینی تولید کننده انواع سیستم های نظارتی هوشمند و دوربین مدار بسته بوده که با بیش از 15 سال سابقه خدمت در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی و با کسب نتایجی درخشان در طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی، به یکی از برترین ها در این زمینه تبدیل شده است. نمایندگی داهوا در کشورهای زیادی در جهان از جمله ایران دایر است.

آشنایی با برند Dahua Technology

داهوا تکنالوجی - dahua

محصولات نظارتی این برند سالهای زیادی است که در جمع ده برند پرفروش جهانی جای دارند و این خود نشان از کیفیت بالا، تنوع بسیار محصولات، قیمت مناسب  و سایر مزیت های رقابتی این برند دارد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم این شرکت در 180 کشور از جمله ایران نمایندگی فعال داشته و محصولات خود را به فروش می رساند. محصولات این کمپانی در اکثر پروژه های دولتی ، کنترل ترافیک، کنترل و نظارت شهری، مسکونی، تجاری، صنعتی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

تاریخچه شرکت داهوا

شرکت داهوا

dahua در سال 2002 میلادی کارخود را با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز کرده و در سال 2003 یعنی پس گذشت تنها 12 ماه موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد. این شرکت از سال 2006 با تغییر در ساختار خود موفق به راه اندازی خط تولید در تمام زمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه ، سرور و… شده است. این برند در سال 2011، DVR با پلتفرم N6 را به بازار عرضه کرد و به سرعت در بازارهای جهانی به یکی از محبوب ترین برندها در میان مشتریان تبدیل شد. دستگاه آنالوگ XVR  و دستگاه تحت شبکه NVR  نیز از دستگاه های جانبی دیگر سیستم های امنیتی تولید شده توسط این کمپانی محسوب می شوند.

این شرکت توانسته است تا مجموعه ای کامل از انواع سخت افزارها و نرم افزارهای نظارتی مختص به خود را به بازار ارائه دهد و به یک سیستم یکپارچه نظارتی برای مراکز مختلف تبدیل شود. برای همین است که بسیاری از شرکت های قدر در دنیا به دنبال اخذ نمایندگی رسمی داهوا هستند. محصولات برند dahua که شامل تمامی تجهیزات نظارت تصویری می باشد، اولین انتخاب و پر فروش ترین محصول بازار تجهیزات نظارت تصویری در کشور می باشد این کمپانی چینی که آن را با نام Dahua Technology  نیز می شناسند جزء 5 شرکت مطرح دوربین مداربسته در جهان است و از سال 2021 به بعد به سمت تکنولوژی های جدید همچون هوشمندسازی، هوش مصنوعی ، اینترنت اشیاء نیز رفته است که امروز با ارائه راهکارهای خود از جمله:

  • راهکارهای فرودگاهی
  • مدیریت شهری
  • کارخانجات
  • بیمارستانها
  • هوشمندسازی مدارس و پارکینگ ها و حتی منازل

کیفیت بسیار مناسبی در ارائه محصولات و خدمات خود دارد.

این شرکت اولین شرکت چینی است که موفق به تولید، دستگاه های ذخیره سازی تصویری دیجیتال 8 کاناله شد و اکنون دی وی آر این برند به عنوان پرفروش ترین محصولات در این حوزه محسوب می شود. طی تصمیمی بی سابقه از سال 2014 dahua ده درصد از درآمد خود را بر روی بخش توسعه و تحقیق  سرمایه گذاری کرده، که نتیجه آن خلق تجهیزات امنیتی جدید و بسیار با کیفیت شد.

این هولدینگ چهار موسسه تحقیقاتی بزرگ در بخش داده ها و امنیت دارد که شامل، آزمایشگاه های بزرگ Big Data، موسسه Chip، سیستم های نظارتی پردازش تصاویر به صورت ابری و بخش هوش مصنوعی است و لازم به ذکر است که تنها در بخش توسعه هوش مصنوعی خود بیش از 6000 کارمند دارد که بر روی تجهیزات مختلف امنیتی کار میکنند و هدف آنان خلق محصولات باکیفیت و ارزان قیمت است که در کنار امکانات فوق العاده، روش نصب و راه اندازی ساده ای نیز داشته باشند.

طبق آخرین گزارش منتشر شده از IHS، این شرکت توانسته است در سال 2015 به عنوان دومین برند پرفروش در حوزه دوربین های مداربسته انتخاب شود.

لازم به ذکر است که این شرکت در زمینه تولید دوربین مداربسته  نیز پیشرفت های چشم گیری داشته است. به گونه ای که اکنون با دریافت مجوزهای امنیتی چون HDCVI به عنوان اولین شرکت امنیتی در چین شناخته می شود که توانسته بازار بسیار بزرگی را برای خود خلق کند و در سال 2017  توانست در میان 50 شرکت برتر در مجله A&S  رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

اهداف برند داهوا

مهم ترین هدف برند dahua، رعایت حقوق مشتریان و مشتری مداری است و تا کنون بیشترین تلاش خود را در جهت داشتن بازاری بهینه در مارکتینگ جهانی با محصولات و خدمات با کیفیت نموده است. شرکت dahua اصلی ترین هدف خود را اینگونه تعریف کرده است: به ارمغان آوردن جامعه ای مطمئن و با امنیت بالا، هوشمند و کار آمد.

موسسات تحقیقاتی dahua

شرکت اصلی dahua در شهر گوانژو در کشور چین واقع شده است. این برند تا کنون در 35 نقطه در سراسر جهان نمایندگی دارد. شرکت dahua از 4 موسسه اصلی تحقیقاتی تشکیل شده است که عبارتند از:

  1. موسسه فناوری پیشرفته
  2. موسسه big data
  3. موسسه chip
  4. موسسه video cloud

شرکت های تابع dahua

برند dahua دارای ۳۵ شرکت تابعه در سراسر جهان است از قاره های آسیا، آمریکا، اروپا، اقیانوسیه و آفریقا گرفته تا خاورمیانه و در بسیاری از کشورهای جهان، مانند شرکتOkisan در ترکیه، شرکت Reditron در آفریقای جنوبی، Dahua Iraq در کشور عراق، شرکت نظارت گستر ایمن در ایران، شرکت Detektor Scandinavia در سوئد، ،  DH Chile Spa و Dahua Technology Brazil در آمریکای جنوبی و … نیز نمایندگی فعال دارد.

پروژه های موفق شرکت dahua

محصولات این شرکت در مراکز مختلفی از جمله، بانک‌ها، مدارس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌های خرده فروشی، کارخانجات و محیط های صنعتی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، خانه ها و باغ های شخصی، مراکز تفریحی، سالن‌های ورزشی و استادیوم ها، صنعت حمل و نقل و بسیاری صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان به موفق ترین پروژه های گسترده dahua می توان به نمایشگاه بین المللی واردات چین، بازی‌های المپیک ریو، اجلاس G20 Hangzhou، اجلاس BRICS Xiamen، پروژه واتیکان، کارخانه Toyota Toyota، فرودگاه بین المللی سائوپائولو و … اشاره کرد.

نظارت گستر ایمن نمایندگی رسمی داهوا

عبدالرضا حکیمی - تیم نظارت گستر ایمن

هلدینگ نظارت گستر ایمن، یکی از بزرگترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان محصولات نظارتی هوشمند و همچنین نمایندگی فعال ارائه دهنده محصولات برند dahua در ایران است. که طیف وسیعی از دوربین های مدار بسته dahua را با گارانتی رستر سرویس و همچنین خدمات پس از فروش اختصاصی و معتبر عرضه میکند. البته چنانچه دوربین dahua خود را ما نیز خریداری نکرده باشید میتوانید تعمیر دوربین مداربسته خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

لیست قیمت داهوا نظارت گستر

چنانچه تمایل به خرید دوربین مداربسته دارید و یا در انتخاب دوربین نیازمند راهنمایی و کمک هستید و میخواهید لیست قیمت محصولات dahua  در شرکت نظارت گستر را بدانید می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس 02141217 در ارتباط بوده تا به شما کمک کنند دوربین dahua مناسب با پروژه و بودجه خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

چرا نظارت گستر

بی شک مهم ترین آیتمی که مجب تمایز یک شرکت ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری، از سایر همکارانش می شود، به روز بودن محصولات در کنار ارائه ی خدمات پس از فروش مناسب و مشتری مداری بالای آن شرکت است. هلدینگ نظارت گستر ایمن ضمن همکاری با مهندسین متخصص در بخش های پشتیبانی فنی و گارانتی، در تمامی این سال ها کوشیده است، تا هر گونه ایراد و اختلالات پس از نصب محصولات را در کم ترین زمان ممکن رفع نماید. از طرفی بخشی از خانواده ی بزرگ نظارت گستر به تیم تحقیق و توسعه (R&D) اختصاص داده شده که در راستای تولید محصولات با کیفیت تلاش می کنند. کلیه ی محصولاتی که از ما خریداری میکنید شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می شوند. چنانچه با هر گونه مشکل و یا چالشی در زمینه ی استفاده از محصولات نظارتی ما مواجه شدید میتوانید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مدار بسته داهوا

همانطور که پیشتر عنوان کردیم، دوربین مداربسته dahua از جمله پرطرفدار ترین محصولات این برند (dahua) است که در شمار زیادی از مراکز نمایندگی داهوا در جهان به فروش می رسد. از سال ۲۰۰۶ تا کنون که شرکت dahua اقدام به تولید دوربین مدار بسته نموده است تا کنون، موفق شده تا یکی از بهترین تجهیزات نظارتی را به بازار عرضه کند و جز ۱۰ برند برتر تولید کننده تجهیزات نظارتی همچنان با افتخار نام دوربین مداربسته dahua میدرخشد. لازم به ذکر است که امروزه با توجه به نیاز روز افزون بشریت به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. اما کیفیت این برند چینی همواره حرف اول را زده است.

انواع دوربین داهوا

دوربین ها را میتوان با درنظر گرفتن آیتم ها و موارد زیادی دسته بندی کرد که اصلی ترین آنها که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت عبارتند از:

  • انواع دوربین dahua از نظر شکل ظاهری
  • از نظر تکنولوژی ساخت
  • از نظر تشخیص هدف

انواع دوربین داهوا از نظر شکل ظاهری :

دوربین دام داهوا

دوربین مدار بسته داهوا مدل دام

اصطلاح دام در لغت نامه انگلیسی به معنای گنبد است و نام دوربین دام dahua نیز از همین اسم الهام گرفته شده و شبیه به گنبد است. دام از جمله پر فروش ترین محصولات در نمایندگی داهوا به حساب می آید. دوربین  دام را برندهای زیادی تولید کرده اند که میتوان به جرات گفت، یکی از با کیفیت ترین انواع دوربین دام دوربین دام dahua است. برای اطلاع از قیمت دوربین مداربسته dahua با کارشناسان ما در شرکت نظارت گستر ایمن در تماس باشید.

دوربین اسپیددام

دوربین اسپید دام (انگلیسی: Speed Dome) نیز مانند دوربین دام یکی از پرطرفدار ترین انواع دوربین مداربسته است که در کنترل تردد و بررسی جزییات، عملکرد بسیار قوی ای دارد. دوربین مدار بسته اسپید دام را با نام های دوربین گردان، دوربین PTZ (مخفف Pan Tilt Zoom)، دوربین چرخشی نیز در بازار میشناسند. دوربین مداربسته اسپیددام معمولاً دارای قابلیت‌های چرخش به صورت افقی عمودی قابلیت زوم اپتیکال و فوکوس هدفمند می باشد.

دوربین بالت

دوربین مداربسته داهوا مدل بالت

کلمه ی بالت در لغت به معنای گلوله است،چراکه عموم دوربین های بالت استوانه ای شکل هستند. برند dahua یکی از برترین تولید کنندگان دوربین بولت و دوربین دام  در دنیا است. برای اطلاع از قیمت این دوربین های مداربسته با کارشناسان ما در نظارت گستر ایمن در تماس باشید.

تذکر: تفاوت درظاهر دوربین های مداربسته عامل مهمی است که باید در هنگام خرید به آنها توجه کنید چرا که شکل ظاهری هر دوربین آن را برای یک محیط خاص مناسب میکند. مثلا دوربین دام مناسب نصب در سقف و یا کنج دیوار است. از این رو تفاوت های ظاهری انواع دوربین ها موجب تفاوت های در قیمت عرضه آنها میشود.

 دوربین صنعتی

دوربین مدار بسته صنعتی

این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست کاربرد صنعتی داشته و عموما لنزهای آن قابل تغییر اند، جعبه ای شکل بوده و مناسب استفاده در کارخانه ها و محیط های صنعتی است.

مزایای دوربین مداربسته صنعتی
۱) جلوگیری از سرقت

دقت داشته باشید که در اماکن صنعتی و کارخانه ها هرگونه سرقتی خسارات سنگین را به بار می آورد، از این رو استفاده از دوربین مداربسته صنعتی با کیفیت در این محیط ها از احتمال هرگونه سرقت جلوگیری می کند.

۲) کنترل از راه دور

دوربین مداربسته صنعتی از جمله پرطرفدارترین انواع دوربین کنترل از راه دور است که به سادگی میتوان با اتصال آنها به اینترنت، محیط مورد نظر را از راه دور کنترل نمود. این حسن دوربین ها موجب می شود شما به صورت شبانه روزی به تصاویر دوربین خود به صورت زنده دسترسی داشته باشید و در صورت وقوع اتفاق بلافاصله خبر دار شوید.

۳) تامین امنیت

دوربین مداربسته صنعتی امنیت کارکنان اماکنی که از این نوع دوربین مداربسته استفاده میکنند را فراهم میکند. در صورت وقوع هر حادثه ای از جمله آتش سوزی در یک بخش و … شما می توانید به سرعت به کارکنان خود اطلاع دهید تا آن بخش را ترک کرده و کلیه اقدامات لازم در کسری از ثانیه اتفاق افتد.

پین هول

دوربین مدار بسته پین هول dahua  نام های تجاری دوربین مداربسته مینیاتوری یا دوربین سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود ۳ در ۳ سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. لازم به ذکر است این دوربین قابلیت دید در شب نداشته و تنها برای محیط های کوچک و با شرایط نوری می توان از آن استفاده کرد. باتوجه به آنچه گفتیم بدیهی است کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. از طرفی لنز مصرفی در این دوربین ها ثابت بوده و قاب تعویض نیستند.

مزایای دوربین پین هول
  • نصب آسان
  • امکان ضبط همزمان صدا
  • پشتیبانی از فرمت های فشرده سازی
  • و…
معایب دوربین  پین هول
  • کیفیت پایین تر از دوربین های دام، بولت و …
  • قابلیت دید در شب ندارد.

دوربین مدار بسته چشم ماهی

دوربین چشم ماهی و یا دوربین ۳۶۰ درجه سقفی نوع دیگری از دوربین ها هستند که عمده شهرت آنها بخاطر زاویه دید گسترده ای که دارند است. این دوربین با زاویه ۱۸۰ و ۳۶۰ درجه از تمام زوایای ممکن تصویر برداری می کنند و این امر شما را از داشتن تعداد زیادی دوربین برای پوشش کامل محیط بی نیاز می کند. این دوربین ها برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب هستند.

مزایای دوربین مداربسته چشم ماهی
  • زاویه دید وسیع
  • کنترل از راه دور
  • ضبط صدا
  • و…
معایب دوربین چشم ماهی
  • عدم پشتیبانی از ip67

دوربین پانوراما

دوربین های پانوراما dahua، نمونه ای از دوربین مداربسته است که با کنار هم قرار دادن چند لنز و ترکیب تصویر آن ها با یکدیگر، یک تصویر پانورامیک تولید می کند. از قابلیت های این دوربین ها، میتوان به این مورد اشاره نمود که،  برای تهیه تصویر کلی، نیازی به حرکت دادن و تغییر زاویه لنز دوربین نیست و همچنین تصاویر با کیفیت تری ارائه می دهد.

انواع دوربین از نظر تکنولوژی ساخت

دوربین آنالوگ داهوا:

دوربین مدار بسته HDCVI  نوعی از دوربین های آنالوگ است که در مقایسه با دیگر دوربین­‌های هم نسل خود، کیفیت تصویر بسیار قابل قبولی دارد. ازطرفی نمونه های HDCVI در مقایسه با نمونه­‌های مشابه خود رزولوشن بالاتری دارند. هم­چنین در مقایسه با دوربین AHD ، این دوربین مدار بسته HDCVI دارای کیفیت نسبتاً بیشتری است. در ادامه بیشتر با این تکنولوژی آشنا می­‌شویم.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع دزدگیر اماکن

فروش انواع دوربین مدار بسته برند های معتبر و استاندارد

کیفیت تصویر دوربین­ مدار بسته HDCVI چقدر است؟

دوربین مدار بسته HDCVI در انواع  HD 720P و کیفیت تصویر:

  • ۱ مگاپیکسل
  • ۳ مگاپیکسل

و انواع Full HD 1080p با کیفیت:

  • ۲ مگاپیکسل
  • ۴ مگاپیکسل

طراحی و تولید شده است که علاوه بر تصویر خروجی در دوربین مدار بسته HDCVI مواردی مانند نوع لنز, سنسور تصویر و … نیز در کیفیت تصویر خروجی دوربین­‌ها موثر هستند.

 مشخصه اصلی تکنولوژی HDCVI چیست؟
  • امکان دسترسی به روزولشن های 1080p و 720p در بستر آنالوگ و کابل کواکسیال،
  • امکان ارتقا سیستم آنالوگ سنتی به سیستم HDCVI  بدون نیاز به تغییر در بستر سیم کشی،
  • عدم وجود تاخیر در تصاویر دریافتی دوربین مدار بسته HDCVI ،
  • نصب آسان و  عیب یابی سریع،
  • امکان انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال تا  ۵۰۰متر.

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین مداربسته تحت شبکه dahua نوع پیشرفته تری از دوربین ها است که برای انتقال ارتباط از کابل شبکه استفاده می کند. پردازش در این دوربین ها در بستر شبکه اتفاق می افتد و همین امر موجب تفاوت بارز آن با سایر دوربین ها است که البته موجبات افزایش قیمت دوربین را هم فراهم کرده است.

مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه 
  • انتقال اطلاعات در بستر شبکه
  • نصب آسان
  • کیفیت تصاویر بالا
  • کنترل بهتر
  • و…
معایب دوربین مداربسته تحت شبکه
  • نمایش تصاویر در سرور های خود به طور اختصاصی
  • قابلیت هک شدن به دلیل قرار دادن اطلاعات در شبکه عمومی
قیمت دوربین ip

قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه علاوه بر تکنولوژی ساخت آن که ip بوده و بدیهی است کمی از دوربین های HDCVI گران تر باشد به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. به طور مثال شکل ظاهری و قابلیت ها و فناوری هایی که در ساخت دوربین به کارگرفته شده اند نیز از جمله عواملی هستند که قیمت تمام شده دوربین را مشخص می کنند. لذا پیشنهاد می کنیم برای استعلام دقیق قیمت دوربین مدار بسته ip  از آنجا که نیاز به برآورد دقیقی از انتظارات شما از یک سیستم نظارتی است  با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

دوربین مدار بسته مگا پیکسلی :

دوربین های مگاپیکسلی نسل جدیدی از دوربین های آنالوگ اندکه از نظر کیفیت به هیچ وجه قابل مقایسه با دوربین های آنالوگ قدیمی نیستند. از عمده ترین این تفاوت ها میتوان به کیفیت بالا و نوع واحد اندازه گیری  مگاپیکسلی این دوربین اشاره نمود. این دوربین ها مانند دوربین آنالوگ برای انتقال تصاویر از کابل کواکسیال استفاده میکند . این نوع از دوربین مداربسته dahua را CVI می نامند . دوربین CVI از لحاظ کیفیتی دارای کیفیتی بالاتر از بقیه دوربین های مگاپیکسلی موجود در بازار است.

انواع دوربین ها از نظر ویژگی های تشخیص هدف:

دوربین مداربسته امنیتی dahua از این نظر به دو دسته ثابت (فیکس) و PTZ تقسیم می شوند. که به دوربین های PTZ دوربین گردان  نیز میگویند، که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

دوربین مداربسته گردان 

دوربین های گردان  می توانند به چپ، راست، بالا و پایین بپرخند و میتوانند به سادگی بر روی اجسام فوکوس کنند. از این دوربین ها معمولا در محیط های وسیع مانند خیابان ها یا بر سر چهار راه ها و به منظور کنترل ترافیک استفاده می شود.  دوربین های ptz به این دلیل که وسعت دید بسیار بالا و همچنین توانایی چرخش در جهات مختلف را دارند  از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین ها برخوردار هستند.

دوربین ثابت

زمانی که هدفتان نظارت بر نواحی خاص است (به طور مثال فکوس بر روی پیشخوان طلافروشی، وزنه و فاکتور با هدف نظارت لحظه ای دوربین بر روی این منطقه) از دوربین مدار بسته ثابت استفاده می کنیم این دوربین ها دقت بالایی داشته و فقط از یک منطقه خاص تصویر برداری کرده و توان چرخش ندارند.

نرم افزار انتقال تصویر dahua

نرم افزار انتقال تصویر dahua، نرم افزاری هوشمند و امنیتی بوده که توسط شرکت dahua ارائه می شود. این نرم افزار از قابلیت های نمایش و کنترل فریم، نمایش همزمان تصاویر دوربین مداربسته و … پشتیبانی میکند. گفتنی است، این برند از جمله بهترین و محبوب ترین برند های جهانی به حساب می آید، این شرکت نرم افزار انتقال تصویر  را به منظور کنترل از راه دور و راحتی بیشتر کاربران، برای موبایل در دو نسخه اندروید و IOS همچنین برای کامپیوترهای شخصی در دو نسخه ویندوز و مک طراحی و در بازار عرضه نموده است.

قابلیت های نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته dahua

  • قابلیت زوم کردن و یا کشیدن تصویر
  • نمایش چندین کانال به صورت هم زمان
  • مدیریت ۲۵۶ دستگاه روی حداکثر ۲۰۰۰ کانال
  • پشتیبانی از تکنولوژی‌های فشرده‌سازی تصویر ۲۵۶ و ۲۶۴
  • بهینه سازی برنامه نمایش دوربین مداربسته
  • پشتیبانی از پیش نمایش سریع صحنه مورد نیاز در یک دوره و ضبط و پخش همزمان آن
  • مدیریت دسترسی، انتقال تصویر و زمان دستگاه‌های حاضر
  • امکان نظارت بر تصاویر زنده و ضبط شده دوربین‌ها
  • بهینه سازی همزمان صدا و تصویر دوربین مداربسته
  • تنظیم متناسب با LCD و ویدئو وال
  • پشتیبانی از سرعت های مختلف در برنامه نمایش تصاویر دوربین مداربسته
  • امکان کنترل دوربین های گردان
  • بهینه سازی زمان
  • پشتیبانی کردن از سیستم‌های هوشمند Heat Map و…
  • بهینه سازی بهتر مدیریت فایل ها
  • امکان عقب بردن صحنه به صورت فریم به فریم و همچنین پشتیبانی از سرعت های مختلف

تکنولوژی های بکار رفته شده در دوربین های داهوا

1- تکنولوژی ePOE

تکنولوژی ePOE یکی از محبوب ترین قابلیت هایی است که در پارت نامبر های dahua یا فت می شود. این کلمه مخفف عبارت Enhanced Power over Ethernet است، که به معنی شناسایی خودکار سخت افزار بعد از اتصال می باشد. به زبان ساده تر می توان گفت با وجود این قابلیت در دوربین شما می توانید همزمان، علاوه بر داده های ضبط شده برق را نیز در مسافت های طولانی برای سیستم مداربسته خود منتقل کنید.  این تکنولوژی راه حلی منطقی و اقتصادی است که برای گسترش فواصل در سیستم های مداربسته کاربرد دارد. همچنین به کمک این تکنولوژی میتوانید سیستم های آنالوگی که دارید را به سادگی به تحت شبکه با صرف هزینه ی کمتری تبدیل کنید.

2- تکنولوژی HDCVI

تکنولوژی HDCVI  که مخفف عبارت High Defenition Composite Video Interface است، به منظور کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار میگیرد و این بدین معناست که کمک میکند دوربین های آنالوگ شما خروجی تصویر بسیار با کیفیتی داشته باشند. ازطرفی موجب می شود تا کاربر DVR هایی ارزان قیمت تهیه کند که با دوربین های 4 یا 5 مگا پیکسل سازگارند و تصاویری با وضوح بسیار بالا دریافت کنند.

3- تکنولوژی SMD+

Smart Motion Detection+  یا SMD+ که تشخیص حرکت هوشمند معنا می شود موجبات کاهش تشخیص های اشتباه را فراهم میکند و دقت هشدار ها رو بالا می برد. الگوریتم های پیشرفته SMD+ یک صحنه را برای تشخیص حرکت انسان و یا وسایل نقلیه آنالیز می کنند. یعنی شما می توانید فقط بر هشدار هایی که مربوط به افراد و وسایل نقلیه می باشد نظارت داشته باشید و در وقت صرفه جویی زیادی کنید.

4- تکنولوژی Smart H.265+

پارت نامبرهای دوربین های dahua که با تکنولوژی Smart H.265+ سازگارند هماهنگی بالایی با  H.264 و H.265 دارند. یعنی در بحث فشرده سازی انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهند.

چرا دوربین مداربسته داهوا

در بیشمار بودن مزیت های دوربین مدار بسته که موجب می شود در میان انواع سیستم های نظارتی هوشمند همواره انتخاب اول مصرف کنندگان باشد، هیچ شکی نیست اما ما بر این باوریم که عمده دلیل اصلی موفقیت dahua در تمام این سال ها 6 شعار اصلی این برند است که در ادامه آنها را باهم مرور می کنیم.

  • مشتری مداریی: این برند معتبر همواره از رضایت کاربران خود بعنوان نیروی محرکه برای بهبودهای مداوم روند عملکرد خود یاد می کند.
  • اکوسیستم باز: dahua از یک شبکه باز و متصل برای استقرار اکوسیستم صنعت امنیتی استفاده می کند.
  • یکپارچه سازی: dahua از طریق ادغام با سیستم های کاربردی همواره موجب رشد و بهبود محصولات خود شده است.
  • اخلاق مداری
  • مسئولیت پذیری: dahua همواره مسئولیت خود را در ساخت یک جهان بهتر با امنیت بالاتر پذیرفته و می کوشد تا به خوبی آن را انجام دهیم.
  • رفتار حرفه ای: این برند همواره یک شریک حرفه ای برای مشتریان، همکاران در صنعت امنیت و شرکای داخلی و خارجی خود بوده است.

قیمت دوربین مداربسته داهوا

قیمت دوربین مدار بسته داهوا به نسبت دیگر برندهی موجود در بازار کمی گران تر است اما کیفیت تصویر در این دوربین در دنیا زبان زد و بدون رقیب است . تنوع محصولات آن بسیار زیاد است در نتیجه رنج قیمت دوربین مداربسته dahua از تنوع بالایی برخوردار است. برای استعلام قیمت دوربین dahua ابتدا باید بدانید چه ویزگی هایی از یک دوربین مدار بسته مدنظرتان است. از این رو پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما با شماره تما 41217-021 در تماس باشید.

مقایسه دوربین dahua با سایر برند ها

1- مقایسه dahua  و هایک ویژن

معمولا از محصولات dahua در پروژه های بزرگ متعددی از جمله نمایشگاه بین المللی واردات چین، المپیک ریو، اجلاس G20 هانگژو، اجلاس بریکس شیامن، پروژه شهر واتیکان، کارخانه تویوتا آرژانتین، فرودگاه بین المللی سائوپائولو و بسیاری دیگر استفاده شده است. از دوربین هایک ویژن معمولا برای صنایع کلیدی مانند حمل‌ونقل، تولید، آموزش، فروشگاه ها، بانکداری، انرژی، حفاظت از محیط زیست و… استفاده می شود.

2- مقایسه دوربین یونی ویو و dahua

از حیث تنوع محصولات می‌توان گفت که هر دوی این برند‌ها از این نظر با یکدیگر برابرند و محصولات بسیار متنوع ای را وارد بازار سیستم های نظارتی میکنند که هرکدام کاربرد و ویژگی‌های خاص خود را دارند. از نظر کیفیت و وضوح تصویر باید عنوان کرد که مدل‌های مختلف این دو برند دارای کیفیت‌های متفاوتی است و از این رو با صرف هزینه‌ی بیشتر می‌توانید تصاویر باکیفیت‌تری از هر دو برند را داشته باشید. اعتبار برند dahua از یونی ویو بیشتر است در نتیجه گارانتی و ضمانت نامه ارائه شده توسط برند dahua معتبر تر است.

پشتیبانی دوربین داهوا

پشتیبانی از محصولات و خدمات پس از فروش با کیفیت و رسالت بخش یکی از مجه تمایزاتی است که برند dahua  را نسبت به بسیاری از برند های دیگر در سطح بین المللی ممتاز نموده است. خدمات پشتیبانی و پس از فروش دوربین ها و دستگاه های این برند با گارانتی معتبر “رستر سرویس” ارائه می شود. همچنین میتوانید گارانتی محصولی که از نظارت گستر ایمن خریداری کردید را از بخش استعلام گارانتی رستر سرویس بررسی نمایید.

شماره تماس بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش : ۴۱۲۱۷-۰۲۱

مزایای دوربین dahua

مزایا و معایب دوربین مدار بسته داهوا

  • کیفیت بالای تصویر
  • امکان شمارش افراد مخصوص فروشگاه ها
  • تنظیم نور محیط
  • تعین دمای محیط
  • ردیابی حرکت افراد
  • تشخیص هدف از پیش تعیین شده
  • تنوع در نوع و کارایی
  • مشخص بودن رنج قیمت
  • ارسال پیغام هشدار توسط دوربین  برای مالک

از دیگر مزایای این دوربین ها میتوان به:

۱- قابلیت دید در شب

dahua با در نظر گرفتن این موضوع که یکی از برترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در مارکتینگ جهانی است، تلاش زیادی برای بهبود سیستم دید در شب خود نموده است. به گونه ای که اکنون با بهره گیری از نورهای فرابنفش امکان کنترل محیط در شب را برای شما بسیار راحت نموده است. همچنین در سری های دیجیتال دوربین مداربسته dahua یک سیستم کنترل و بررسی رنگ نیز وجود دارد که می تواند محیط های کم نور را به شیوه ای کاملا اصولی رنگی نشان دهند و تمام اطلاعات محیط را با بالاترین وضوح تصویر ذخیره کند.

این قابلیت خاص یکی از وجه تمایزات دوربین dahua با سایر برندهای موجود در بازار است. چراکه در این برند ارسال نور به کمک نورهای مربعی صورت می گیرد و نور به اجسام بیشتری برخورد کرده و تصاویر کامل تری را جمع آوری کند.

2- سیستم تنظیم نور محیط(HLC)

از بهترین امکانات دوربین مداربسته dahua این است که، این دوربین ها زمانی که در مقابل تابش نور مستقیم قرار میگیرند بازهم تصاویر را باکیفیت بالایی ذخیره سازی میکنند، چراکه با حذف کردن میزان نور اضافه محیط توسط لنز، نور محیط را برای حفظ کیفیت تصویر کنترل می کنند. این ویژگی به شما کمک می کند تا در روزهای آفتابی یا در زمانی که نور اضافه به دوربین تابانده می شود باز هم تصاویر با کیفیتی داشته باشید.

۳-فناوری های هوش مصنوعی

یکی از وجه تمایزات برند dahua با سایر برند ها که موجب شهرت روز افزون آن شده است، استفاده از فناوری روز هوش مصنوعی است. این فناوری کمک میکند تا حتی در محیط های شلوغ هم تصاویر دقیق و مناسبی را بدست آورید و هر نوع عملکردی را در محیط  کنترل کنید.

4- سیستم تشخیص چهره(Face Recogintion)

یکی دیگر از نکات مثبت که در ساخت دوربین مداربسته dahua لحاظ شده است، استفاده از سیستم تشخیص چهره می باشد. در این حالت تصویر هر فرد به صورت تفکیک شده از زوایای مختلف دسته بندی می شود و این تصویر به وسیله ی  علم یادگیری ماشین، مشخص کننده یک فرد خاص می شوند. آپشن تشخیص چهره به ناظران کمک میکند تا کنترل بهتری بر روی محیط های شلوغ داشته باشند و در صورت نیاز فرد خاصی را در سیستم دوربین مداربسته خود کنترل کنند.

دوربین مدار بسته dahua مجهز به سیستم تشخیص چهره مناسب استفاده در مکان های شلوغ نظیر، ایستگاه های مترو، خیابان ها و آزادراه ها، مراکز خرید و بخش های دیگری از این قبیل می باشد.

۵- بررسی میزان تراکم محیط

اغلب مدل های دوربین dahua مجهز به ویژگی بررسی تراکم محیط می باشند. در بخش هایی بزرگ و مهم مانند بانک ها و فرودگاه های بزرگ، به کمک این آپشن می توانید تراکم جمعیت محیط خود را کنترل کنید و اگر بخش بسیار شلوغ شد، دوربین های خود را بر روی آن نقطه متمرکز کنید. این روش سرعت کنترل محیط شما را افزایش داده و موجب بهبود امنیت افراد حاضر در مکان میشود.

 در کنار قابلیت تشخیص چهره به کمک ویژگی بررسی میزان تراکم این احتمال وجود دارد که بتوانید سیستم خود را به کمک روش های مختلف کنترل کنید.

6- قابلیت پلاک خوانی(ANPR)

اخیرا در برخی از دوربین های مدار بسته این شرکت، قابلیت پلاک خوانی نیز افزوده شده است. این سیستم کمک میکند تا بتوانید، در محیط های عمومی مانند پارکینگ ها لیست ماشین هایی که در تردد هستند را کنترل کنید و به راحتی مدل ماشین را در اختیار داشته باشید. به کمک قابلیت پلاک خوانی شما کنترل کاملیبر روی محیط های خارجیدارید. مثلا در فروشگاه های بزرگ این قابلیت کمک میکند تا به سادگی به شماره پلاک خودرویی که از فروشگاه سرقت کرده است را پیدا کرده و پیگیری کنید. دوربین پلاک خوان در نمایندگی داهوا بسیار پرفروش است.

۷- قابلیت عایق حرارت و آب

ضد آب، ضد حرارت و ضد گردو خاک بودن دوربین مدار بسته dahua از مهمترین فاکتورهای در نظر گرفته شده در ساخت دوربین مداربسته dahua است. این قابلیت کمک میکند تا دوربین شما تا حدودی کاربرد یک دوربین مداربسته صنعتی را داشته باشد و به سادگی گزینه ی مناسبی برای استفاده در محیط های مرطوب با شرایط جوی نامساعد  باشد.

دوربین های مداربسته dahua دارای گواهینامه IP67 هستند و این بدین معناست که می توانند در برابر گرد و خاک و رطوبت هوا مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. پلاستیک به کار رفته شده در بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده پس دوربین شما در برابر ضربه و فشارهای احتمالی نیز بسیار مقاومت است و به آسانی تمام محیط شما را کنترل کنند.

۸- لنزهای حرفه ای

از مهمترین فاکتورهای که در ساخت این دوربین ها لحاظ میشود، لنز آنها است.  این شرکت از آنجا که در سطح بین المللی به رقابت می پردازد، همیشه در تلاش بوده است تا محصولات خود را به کمک فناوری های جدید ارتقا دهد و در این زمینه نیز با شرکت های زیادی در زمینه تولید لنز همکاری می کند. لنزهایی که در ساخت دوربین های این شرکت استفاده می شود دارای فناوری های اختصاصی این شرکت بوده و توسط برند های مطرح آلمانی طراحی شده اند. این لنزها توانایی دریافت تصاویر با کیفیت بسیار بالا و بدون اندک نقص و یا خرابی را دارند.

۹– سرور انتقال تصویر رایگان

از جمله مزیت های شاخص دوربین های Dahua، استفاده از خدمات یک فضای ابری است که به کمک آن بتوان تصاویر را به صورت رایگان منتقل کرد. برای استفاده از این آپشن تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه رکوردر (Recorder) شرکت dahua را تهیه کنید تا بتوانید از این خدمات بهره مند شوید. حسن این ویژگی برای کاربرهای ایرانی این است که، سرورهای این شرکت با آی پی های کشور ایران سازگاری کامل داشته و هیچ موردی بابت انتقال تصاویر وجود نخواهد داشت.

۱۰– فشرده سازی تصاویر

ضبط تصاویر به صورت فشرده در دوربین های dahua از دیگر مزیت های مهم این دوربین ها به حساب می آید که موجب می شود تا هارددیسک موجود در دستگاه دیر تر پرشده و زمان طولانی تری را قابل استفاده باشد. نتیجه این عمل این است که تصاویر با حجم کمتری در هارددیسک ذخیره می شوند.

۱۱– خدمات نرم افزاری گسترده

طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای این شرکت که بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار میگیرد بی شک از مهم ترین محاسنی به حساب می آید که dahua جز یکی از معدود شرکت هایی است که به این مهم دست یافته است. تمامی اپلیکیشن های dahua از یک کاربری بسیار ساده و راحت تشکیل شده که مجهز به امکانات حرفه ای بسیار زیادی هستند. افزون بر تمام این ها،این شرکت موفق به طراحی نرم افزارهایی برای لپ تاپ و کامپیوترها شده است که دارای امکانات مدیریتی متنوع و بیشتری هستند.

12- پشتیبانی از قابلیت ROI

قابلیت ROI که مخفف عبارت REGION OF INTEREST در واقع این امکان را به کاربر می دهد تا ناحیه ای از صحنه که برایش از اهمیت ویژه تری برخوردار است، با بالاترین کیفیت ممکن ضبط شود و تصویر سایر نواحی با کیفیت کمتری ضبط شود . این ویژگی که در بعضی از پارت نامبر های dahua مورد استفاده قرار میگیرد، کمک میکند تا پهنای باند کمتری را مصرف کنید و هارد فضای ذخیره ی کمتری را اشغال کند و کمک شایانی به افزایش مدت زمان پر شدن هارد میکند.

13- پشتیبانی از قابلیت BLC

اصطلاح BLC  که مخفف عبارت Back Light Compensation است به معنای ” جبران ساز نور پس زمینه میباشد. در واقع BLC، مکانیزم بهبود دهنده تصویر است که از آن برای تنظیم نور در تصاویر دوربین مداربسته استفاده می شود.

14- پشتیبانی از قابلیت WDR

WDR مخفف که مخفف عبارت Wide Dynamic Range است، معنی بازه داینامیکی وسیع و بالا را می دهد. این قابلیت که در برخی از پارت نامبر های dahua مورد استفاده قرار میگیرد موجب بهبود کیفیت تصویر در شرایط نوری خاص می شود. در واقع تکنولوژی WDR در دوربین های مداربسته به نوعی مشکلات ناشی از قرار گرفتن در معرض نور و کنتراست بالای نور را جبران می کند.

15- پشتیبانی از قابلیت Defog

قطعا میدانید که شرایط جوی یک منطقه، از تاثیرگذار ترین عوامل در انتخاب دوربین مداربسته است. مثلا اگر در شهر های شمالی در مناطقی که مه زیاد است، مانند رستوران های جنگلی می خواهید از دوربین مدار بسته استفاده کنید، باید از دوربین های با قابلیت defog استفاده کنیم. قابلیت defog در دوربین مداربسته به ما کمک می کند تا در شرایط جوی نامسعاد، بهترین تصویر ممکن را داشته باشیم.

نیز اشاره نمود.

معایب دوربین مداربسته داهوا

  • پشتیبانی نشدن در برخی از کشورها(عدم وجود نمایندگی dahua در این کشور ها)
  • قیمت دوربین مدار بسته dahua کمی بیشتر از سایر دوربین ها است.

نمایندگی داهوا (نمایندگی dahua)

هلدینگ نظارت گستر ایمن نمایندگی داهوا  یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران بوده که با پایبندی به اصل اساسی، مشتری مداری تا کنون و با گذشت تقریبا دو دهه، موفق شده است که، به یکی از برترین مراکز نمایندگی داهوا در سطح بین المللی مبدل گردد. به محض ورود به سایت نظارت گستر ایمن با دنیایی از سیستم های امنیتی و حفاظتی رو به رو می‌شوید و تنوع محصولات به حدی بالاست که برای نیاز همگان پاسخی در خور و شایسته در این وب سایت پیدا خواهد شد.

نمایندگی دوربین dahua در تهران

برای خرید مستقیم محصولات dahua از شرکت نظارت گستر نمایندگی دوربین dahua در تهران کافیست با کارشناسان فروش ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط بوده تا ضمن دریافت مشاوره رایگان بتوانید بهترین دوربین را برای محیط خود خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

اهمیت خرید دوربین مدار بسته از نمایندگی معتبر

در خرید دوربین مدار بسته نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این نکته است که دوربین خود را از کجا خریداری کنیم. برای آن که خریدی مطمئن داشته باشید به شما توصیه می‌شود تا دوربین های خود را از نمایندگی داهوا مطمئن خریداری نمایید. شما با خرید از طریق نمایندگی معتبر از خدماتی نظیر گارانتی معتبر، مشاوره، نظرات کارشناسان، ضمانت نامه ارائه محصول و… بهره مند خواهید شد. چرا که هدف از فعالیت نمایندگی ها این است که بتوانند رضایت و اعتماد مشتری را در راستای افزایش فروش محصولات خود به کسب نمایند. بخاطر داشته باشید که زمانی که شما برای خرید سیستم نظارتی خاصی هزینه می کنید، اگر این سیستم بنا به هر دلیلی خراب شود و شما ضمانت نامه ای مبنی بر خدمات پس از فروش دریافت نکرده باشید هیچ جبران خسارتی از طرف شرکت فروشنده به شما تعلق نمی گیرد. لازم به ذکر است که با خرید سیستم مداربسته از هلدینگ نظارت گستر ایمن و دریافت ضمانت نامه مطمئن رستر سرویس در صورت خرابی سیستم در بازه ی گارانتی فقط کافی است که با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برخی از برند های معتبر موجود در ایران :

شرکت های زیادی در مارکتینگ جهانی اقدام به تولید دوربین مدار بسته میکنند، برخی از پرفروش ترین انواع دوربین های موجود در ایران عبارتند از:

  • دوربین مدار بسته هایک ویژن
  • دوربین مدار بسته dahua
  • دوربین رستر
  • دوربین مداربسته فیلر
  • دوربین مدار بسته لانگسی
  • دوربین مدار بسته های واچ
  • دوربین مدار بسته ویمکس
  • دوربین مدار بسته تیاندی
  • و…

چرا dahua در ایران از سایر برندها معروف تر است؟

همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، دوربین مدار بسته dahua در میان برندهایی که در ایران به فروش میرود بسیار محبوب و پرطرفدار است. اما علت آن چیست؟ در ادامه به بررسی دلایلی میپردازیم که موجب محبوبیت این دوربین مداربسته در ایران شده است.

  • دوام بالا: دوربین های مدار بسته dahua از پایداری بسیار چشمگیری برخوردار هستند. به اینصورت که شما با خرید دوربین dahua می توانید از آن با خیال راحت برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.
  • استفاده آسان: استفاده از دوربین های این برند بسیار ساده است. تاجایی که شما بدون نیاز به تجربه قبلی به سادگی می توانید از این دوربین ها استفاده کنید.
  • مخابره از راه دور: فناوری HDCVI که در دوربین dahua استفاده شده به شما این تضمین را می دهد که در شرایط نا مساعد و دشوار هم مشکلی در عملکرد دوربین ایجاد نشود.
  • بروزرسانی یکپارچه: از بارز ترین محاسن dahua که موجب محبوبیت زیاد آن شده است این است که، شما با خرید دوربین های این برند مطمئن هستید که در بروزرسانی و داشتن تکنولوژی روز دنیا در رابطه با محصولتان همواره در میان سایر برند های دوربین مداربسته پرچمدار هستید.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته

همانطور که قطعا میدانید، یکی از تجهیزات حفاظتی که امروزه از اهمیت فراوانی برخوردار شده است دوربین های مدار بسته هستند که در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی بهره مند شده اند افراد کمی در ابتدا که این دوربین های مدار بسته وارد بازار شدند از آن استفاده می کردند اما امروزه تمامی افراد از دوربین های مداربسته استفاده می‌کنند در فروشگاه‌ها و محیط‌های کاری همچنین در منزل ها و غیره از انواع دوربین های مداربسته استفاده می کنند که یکی از برند های معتبر و با کیفیت دوربین های مداربسته برند dahua می باشد. در ادامه به بررسی برخی از قابلیت هایی این دوربین ها که حتوا در زمان خرید باید به آنها توجه کنید می پردازیم.

1- تاثیر رزولوشن و کیفیت تصویر بر روی قیمت

یکی از قابلیت های بسیار مهم و قابل اهمیت این دوربین های رزولوشن و کیفیت تصویر بالای آنها است که با توجه به لنزی که در این دوربین ها به کار رفته است معمولاً تصاویری که توسط این دوربین ثبت و ذخیره می شوند از کیفیت بالایی برخوردار می باشد پس اگر شما قصد دارید از دوربین مدار بسته در محیطی استفاده کنید که تصویر مورد نیاز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد پیشنهاد نظارت گستر ایمن به شما استفاده از دوربین های مداربسته dahua است.

2- تاثیر گارانتی معتبر  بر روی قیمت

همانطور که می دانید یکی از قابلیت های مهم که توسط شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته در اختیار مشتریان و مصرف کننده ها قرارداد می شود گارانتی های معتبر می باشد که مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر بالایی این دوربین های مدار بسته را تهیه کنند.

3- تاثیر حافظه دوربین های مداربسته بر روی قیمت

یکی از ویژگی هایی که شما باید در هنگام خرید دوربین های مداربسته دقت کنید این است که حافظه دوربین مدار بسته را مد نظر قرار دهید و با توجه به زمان مورد نیاز جهت ثبت تصاویر و ویدیو ها شما باید حافظه دوربین مداربسته را تعیین کنید البته در نظر داشته باشید که یکی از عواملی که در قیمت دوربین مدار بسته تاثیر دارد حافظه این دوربین ها می باشد.

4- تاثیر قابلیت دید در شب بر روی قیمت

یکی دیگر از قابلیت های دوربین های مداربسته که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و قیمت نهایی دوربین را مشخص میکند، دید در شب دوربین است. توجه داشته باشید که اگر شما می خواهید از دوربین های مدار بسته در محیطی استفاده کنید که دید در شب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد باید سعی کنید دوربین را انتخاب کنید که در شب دید کافی داشته باشد و بتواند تصاویر را به خوبی ثبت و ذخیره کند.

5- تاثیر قابلیت تشخیص حرکت بر روی قیمت

یکی دیگر از قابلیت هایی که باعث شد تا دستگاه دوربین های مداربسته برند dahua از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد این است که این دوربین ها دارای سنسور تشخیص حرکت می باشند. که البته در نظر داشته باشید که این دوربین ها به گونه ای هوشمند و با کیفیت می باشند که حرکت های هرز را به خوبی تشخیص می‌دهند و تنها در صورت تشخیص حرکت انسان ها واکنش نشان می دهند.

خرید دوربین مدار بسته داهوا

خرید دوربین مدار بسته از آنجا که نیاز هر کسب و کاری به حساب می آید بسیار پراهمیت بوده است.  برای بعضی افراد با توجه به مصرفشان کیفیت تصویر و برای بعضی افراد دیگر  قیمت دوربین مداربسته dahua  اهمیت دارد .از این رو برای استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره تخصصی در مورد کیفیت تصویر در انواع دوربین ها کافیست با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷۰۲۱ در ارتباط باشید.

چه دوربین مداربسته ای مناسب شماست؟

اولین و مهم ترین قدم هنگام خرید دوربین مدار بسته این است که مشخص کنید چه مقدار می خواهید برای خرید دوربین هزینه کنید و برای چه نوع کاربری ای قصد تهیه دوربین را دارید. بخاطر داشته باشید که همواره گرانترین دوربین لزوما مناسب ترین دوربین نیست و این محل نصب و کاربری شما است که تعیین می‌کند، چه نوع دوربینی برای شما مناسب است.

لذا پیشنهاد می کنیم که حتما پیش از خرید دوربین مداربسته سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

۱- نظارت بر این محیط تا چه میزان برای شما حساس است چقدر کیفیت تصویر برای شما اهمیت دارد؟ به طور مثال اگر برای اماکنی مانند طلافروشی، صرافی، بانک و… میخواهید دوربین تهیه کنید نیاز به ثبت تصاویر با وضوح بسیار بالایی دارید. برای چنین محیط هایی دوربین 8 مگاپیکسل dahua انتخاب مناسبی است. در کل دوربین‌هایی با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل مناسب هستند و این بستگی به بودجه شما دارد که کدام‌یک را انتخاب کنید.

۲- دوربین ip یا دوربین آنالوگ و یا مگاپیکسلی مد نظر شما است؟ اگر کیفیت بالا، قابلیت‌های هوشمند  و انعطاف‌پذیری برای شما حائز اهمیت است، باید دوربین‌ آی پی تهیه کنید. گفتنی است، دوربین‌های hd به نسبت دوربین های تحت شبکه، قیمت پایین‌تری دارند و برای مواردی که نیازمند یک دوربین قیمت مناسب برای خانه ، دفتر کار و… هستید انتخاب ایده آلی هستند.

۳- آیا دوربین را برای کاربری ای نظیر ثبت پلاک خودرو در پروژه‌هایی مانند جاده‌ها و بزرگراه‌ها می خواهید؟ در این صورت دوربین های اسپیددام و پلاک خوان گزینه های مناسبی هستند.

۴- دید در شب رنگی یا سیاه و سفید مد نظر شماست؟ دوربین های عادی تصاویر در تاریکی شب را به‌صورت سیاه‌و‌سفید ثبت می‌کنند. اما دوربین های دید در شب رنگی این چنین نیستند. اگر برای محیطی به دنبال خرید دوربین مدار بسته هستید که نیاز نیاز است، دوربین در 24 ساعت شبانه‌روز تصاویر رنگی به شما ارائه دهد، باید دوربین فول کالر dahua را تهیه کنید.

۵- دوربین دام مد نظرتان است یا دوربین مدار بسته بولت؟ اگر قصد دارید دوربین خود را در اماکن مسقف نصب کنید، باید شکل ظاهری آن را نیز در نظر بگیرید و معمولا دوربین دام داهوا به‌دلیل نوع طراحی که دارد، برای مکان های مسقف گزینه مناسب‌تری است.

منصفانه بودن قیمت دوربین مداربسته dahua

یکی از بزرگترین نقاط قوت داهوا این است که تنوع محصولات آن به حدی بالاست که هرکس می تواند با توجه به نیاز خود و توان مالی که دارد دوربین dahua مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید آن کند. اما با این حجم از تنوعی باید گفت که قیمت  محصولات این کمپانی کاملا منصفانه بوده و  در کنار کیفیتی که دارند کاملا به صرفه است.

قیمت محصولات داهوا برای همکار

با در نظر گرفتن این اصل که نظارت گستر ایمن یکی از بزرگترین مراجع اینترنتی ارائه دهنده ی دوربین مدار بسته در ایران است، بدیهی است که ما برای راحتی همکاران خود شرایط و تسهیلات ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما و اطلاع از قیمت محصولات dahua برای همکار با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

دستگاه DVR

DVR مخفف شده ی جمله ی Digital Video Recorder و به معنی سیستم ضبط کننده دیجیتال می باشد. دستگاه دوربین مداربسته dahua از طریق یک کابل که به ورودی آن متصل است، تصاویر انالوگ را از دوربین شما دریافت کرده و آن ها را به تصاویر دیجیتال تبدیل می‌کند. در نهایت این تصاویر توسط دستگاه به هارد دیسک منتقل شده و در آن جا ذخیره می شود. در اصل می توان عنوان نمود که، دستگاه DVR نوعی دستگاه الکترونیکی است که از آن برای مشاهده تصاویر دوربین مداربسته استفاده می شود. از محاسن DVR می توان عنوان نمود که این دستگاه قابلیت نصب چندین دوربین مداربسته را دارد و هر دوربین با کابل شبکه جداگانه‌ایی به آن متصل می‌شود. از این رو یک دستگاه DVR ممکن است دارای چندین پورت ورودی باشد.

دستگاه NVR

به حالت کلی ما دو نوع دستگاه ضبط تصاویر دوربین مدار بسته داریم. اولی دستگاه ضبط DVR که بالاتر در مورد آن توضیح دادیم است که مناسب تصاویر دوربین های آنالوگ است. دومی دستگاه NVR که در سیستم مداربسته تحت شبکه برای ضبط و مدیریت تصاویر استفاده می شود. کلمه NVR مخفف شده عبارت Network Video Recorder به معنای سیستم ضبط کننده تحت شبکه است. وظیفه دستگاه NVR علاوه بر ذخیره سازی و مدیریت تصاویر ارائه قابلیت های تصویری ویژه ای نظیر:

  • تشخیص چهره
  • تشخیص پلاک
  • شمارش افراد
  • و …

می باشد. دستگاه های NVR در واقع عملکردی مشابه سرورهای کامپیوتری دارند با این تفاوت که استفاده و راه اندازی آن ساده تر است.

پشتیبانی داهوا (گارانتی)

خدمات گارانتی و پشتیبانی dahua و ارائه خدمات پس از فروش تنها با گارانتی معتبر “رستر سرویس” و به صورت ۲ ساله ارائه می شود. شرایط تعمیر دوربین مدار بسته داهوا  در واحد رستر سرویس عبارت است از:

  • مدت زمان ارائه خدمات واحد گارانتی دوربین مدار بسته  شرکت نظارت گستر ایمن نمایندگی داهوا ۱۰ روز کاری میباشد.(روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت ۸:۳۰الی ۱۶:۳۰ میباشد.)
  • شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود در هارد دستگاه ها و SD CARD های دوربین ها ندارد لذا خواهشمندیم کالا بدون هارد و SD CARD  ارسال شوند.
  • در واحد گارانتی تنها هزینه های بیشتر از مبلغ دو میلیون ریال به مشتری اعلام میشود .
  • مشتریان گرامی جهت پیگیری کالای تعمیری فقط از طریق سامانه آنلاین رستر سرویس اقدام نمایید.پاسخگویی تلفنی صرفا جهت تسویه حساب و ارسال کالا میباشد.
  • برند های dahua ، رستر،هایواچ و سایوتک شامل ۲سال گارانتی و برندهای ویمکس و فیلر دارای ۱سال گارانتی میباشند.
  • در صورت عدم ذکر ایراد کالا توسط مشتری و یا عدم مشاهده ی ایراد ذکر شده ،در صورت اتمام گارانتی هزینه تست کامل اخذ میگردد.

پرفروش ترین محصولات dahua

 Cue2 IPC-C22EP

دوربین مدل Ranger2 IPC-A22EP-A

دوربین مداربسته مدل IPC-HDW3441TM-AS

دوربین مدار  بسته dahua NVR1108HS-W-S2

DH-HAC-B1A51P

NVR1104HS-W-S2

دوربین  Cue2 IPC-C22EP

دوربین Ranger2 IPC-A22EP-A

IPC-HDW3441TM-AS

NVR1108HS-W-S2

DH-HAC-B1A51P

NVR1104HS-W-S2

دستگاه دوربین مداربسته dahua XVR5116HS-4KL-Xدستگاه دوربین مدار بسته  DH-XVR1B16

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-T1A51

DH-HAC-B3A21-Z

دوربین مدار بسته  DH-HAC-D3A51-Z

NVR1104HS-W-S2

اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x