پرش لینک ها

دوربین ‌مدار بسته IP و HD-SDI

توضیحات دوربین ‌مدار بسته IP و HD-SDI دوربین مدار بسته HD-SDI پس از دوربین‌های IP معرفی شده و انقلاب مگاپیکسلی را در دوربین‌  مدار بسته IP وHD-SDI به راه انداختند. دوربین‌ مدار بسته IP و HD-SDI سیگنال ویدئویی مدار بسته‌ای در دو وضوح تصویر اصلی 720P (معادل 3/1مگاپیکسل) و 1080P ( معادل 1/2 مگاپیکسل) ارائه می‌دهند. یک دوربین مداربسته IPو HD-SDI را نمی‌توان بر روی DVR آنالوگ سنتی مورد استفاده قرار داد. زمانی که از HD-DVR استفاده نمی‌کنید، سیگنال HD-SDI را می‌توان به تصویر HDMI تبدیل کرده و آن را روی HDTV نمایش داد. مزایای اصلی HD-SDI نسبت به دوربین‌ مدار بسته های IP به شرح زیر هستند: (1) مسائل مربوط به سازگاری نام‌های تجاری: به سادگی می‌توانید از دوربین مدار بسته IPو HD-SDI‌ تان بر روی یک HD-SDI DVR استفاده کنید؛ (2) بدون نیاز به پیکربندی اطلاعات و اختصاص IP به یک دوربین مدار بسته . (۳) فارغ از مسائل پهنای باند شبکه؛ (۴) فاقد زمان تاخیر. و (۵) هیچ پیچیدگی در یادگیری.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

دوربین‌ مدار بسته IP

دوربین‌ مدار بسته  IP و HD-SDI مبتنی بر شبکه  بدان معنی که به جای اتصال مستقیم به یک DVR (ضبط کننده ویدئویی دیجیتال)، از طریق یک سوئیچ شبکه به شبکه متصل می‌شوند. دوربین‌های قدیمی‌تر IP نیازمند یک کابل برق اضافی بودند در حالی که از سال 2010 به این سو تنها تقاضای موجود در بازار به دوربین‌های IP به صورت PoE یا همان انتقال برق بر روی شبکه اترنت بوده است. دوربین مدار بسته  IP و HD-SDIسیستم PoE به جای استفاده از یک منبع تغذیه کمکی، برق و داده را روی یک کابل شبکه CAT5 یا CAT6 تکی دریافت می‌کند که هر دو به یک واسط دهانه PoE یا انژکتور، و یا به یک سوئیچ PoE متصل می‌شوند. سوئیچ PoE رایج‌ترین دستگاه بین سه نوع دستگاه PoE است که به صورت یک هاب برای یک یا چند دوربین مدار بسته  و همچنین DVR‌ ترکیبی یا NVR (ضبط کننده ویدئویی شبکه) عمل کرده و آن‌ها را به یک شبکه یکسان متصل می‌کند.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید، با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

چه نکاتی را هنگام انتخاب دوربین ‌مدار بسته IP و HD-SDI در نظر داشته باشیم؟

  هنگام انتخاب یک دوربین مدار بسته IP و HD-SDI(یا دوربین مبتنی بر شبکه) و یک DVR یا NVR‌ ترکیبی اولین و مهمترین موضوع بررسی سازگاری نرم افزار‌های مدیریت ویدئو ضبط‌کننده (VMS) و دوربین است. اگر سازنده و مدل دوربین در فهرست دستگاه‌های سازگار با VMS قرار ندارد، پس به احتمال زیاد آن دوربین IP سازگار نیست. دوربین‌ مدار بسته های ناسازگار یا ویدئو را نمایش نخواهد داد یا یک یا چند استریم را در زمان تشخیص حرکت ضبط نخواهد کرد. در سال‌های اخیر استاندارد مشترکی بین تولید کنندگان دوربین‌های IP به نام Onvif ایجاد شده است. اگر VMS یا دستگاه ضبط کننده با Onvif سازگار باشد، و اگر دوربین IP سازگار با Onvif باشد، آنوقت دوربین مدار بسته به لحاظ نظری با VMS / ضبط ‌کننده سازگار خواهد بود. با این حال، این مسئله همراه با محدودیت‌های خاصی خواهد بود. اگرچه ویدیو در DVR‌ ترکیبی یا NVR نمایش داده خواهد شد، نمی‌شود تضمین کرد که همه ویژگی‌های دوربین مدار بسته کار خواهد کرد