پرش لینک ها

علت پرش تصویر دوربین مداربسته

در برخی موارد در پرش تصویر دوربین مدار بسته که برای امنیت و حفاظت از محیط به کار می رود مشکلاتی ایجاد می شود شما باید مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنید تا بتوانید تصاویر محیط را توسط دوربین مداربسته ضبط و ذخیره کنید. چراکه در غیر این صورت نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود پیدا می کنید. در این مقاله قصد داریم علت پرش تصویر در دوربین مداربسته را برای شما بازدیدکنندگان گرامی بررسی کنیم پس با ما همراه باشید تا زمانی که این مشکل برای دوربین‌مدار بسته شما ایجاد شد به راحتی بتوانید برطرف کنید و دیگر دغدغه پرش تصویر دوربین را نداشته باشید.

علت پرش تصویر دوربین مداربسته

پرش تصویر یعنی تصویر هی قطع و وصل می شود یا به صورت تکی تکی دیده شود که این مشکل علت های فراوانی دارد که قصد داریم در ادامه برای شما ذکر کنیم همچنین راه‌های برطرف کردن این مشکلات را نیز برای شما ذکر می کنیم.

برای مشاهده محصولات دوربین مدار بسته داهوا کلیک کنید.

نوسان ولتاژ

یکی از علت‌های اصلی در پرش تصویر دوربین های مدار بسته معمولاً نوسان ولتاژ می باشد یعنی زمانی که ولتاژ ورودی کمتر از ولتاژ حد معمول دوربین های مداربسته که در کاتالوگ دوربین ها ذکر شده است باشد باعث می شود تصویر دوربین مداربسته دچار پرش تصویر شود.

نور مستقیم

در هنگام نصب دوربین مداربسته سعی کنید دوربین را در محلی نصب کنید که در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار نگیرند چرا که اگر نور مستقیم به دوربین مداربسته وارد شود باعث می شود دوربین مداربسته دچار پرش تصویر شود البته در نظر داشته باشید که در برخی مواقع نیاز است تا شما فرکانس دوربین را تنظیم کنید به گونه ای که با فرکانس نور هماهنگ شود.

کابل ها

بهتر است بدانید اکثر مشکلاتی که برای دوربین های مداربسته ایجاد می شوند در برخی موارد بر اساس کابل ها می باشد به گونه ای که شما می توانید اگر مشکلی برای دوربین مداربسته شما به وجود امد در اولین اقدام به صورت مستقیم به سراغ کابل ها بروید و کابل ها را بررسی کنید توجه داشته باشید که زمانی که شما می‌خواهید دوربین مداربسته نصب کنید حتماً مسیر کابل کشی را خیلی طولانی در نظر نگیرید چرا که اگر کابل ها در مسیر طولانی کابل کشی شود امکان دارد سریعتر دچار پارگی یا پوسیدگی شود پس شما حتما به سراغ کابل ها بروید و بررسی کنید که پوسیدگی یا پارگی ایجاد نشده باشد.

برای اینکه دوربین مداربسته شمال دچار پرش تصویر نشود حتماً از آداپتور های با کیفیت و اورجینال استفاده کنید یکی دیگر از نکاتی که در پرش تصویر دوربین مدار بسته بسیار اهمیت دارد حرارت می باشد چرا که اگر محل نصب دوربین مداربسته بسیار گرم باشد باعث می‌شود تا پرش تصویر برای دوربین مدار بسته زیاد شود.

کیفیت دوربین مداربسته

علاوه بر مواردی که ذکر شد کیفیت دوربین مداربسته نیز امکان دارد باعث پرش تصویر در دوربین مدار بسته شود یعنی اگر شما از دوربین های بی کیفیت استفاده کنید همیشه با مشکل پرش تصویر مواجه خواهید بود پس سعی کنید برای حفاظت و امنیت محیط از دوربین های مدار بسته با کیفیت استفاده کنید برای این که بتوانید دوربین های مدار بسته مناسبی را تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنیم از برند های معتبری مانند برند هایک ویژن یا داهوا و غیره استفاده کنید چرا که این برند ها معمولاً برند های شناخته شده و معتبری می باشند که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسبی می باشد.

برای اینکه دوربین های مداربسته عملکرد خوبی داشته باشند و به خوبی تصاویر را با کیفیت بالا ضبط کنند باید سعی کنید از تجهیزات و لوازم جانبی اورجینال استفاده کنید اگر دوربین مداربسته شما دچار پرش تصویر شد مواردی که ذکر شد را می توانید بررسی کنید و به راحتی مشکل دوربین را برطرف کنید.

البته در نظر داشته باشید که زمانی که شما دوربین مداربسته را تهیه و خریداری می‌کنید اگر از برند های معتبر خریداری کنید بدون شک خدمات پس از فروش نیز برای شما در نظر گرفته می شود که در صورتی که دوربین شما دچار مشکل شد می توانید درخواست سرویس کنید تا در اسرع وقت مشکلات دوربین مداربسته شما را برطرف کنند.

پس حتما در هنگام خرید دوربین مداربسته به گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش توجه کنید.