پرش لینک ها

فواید مهم و اساسی دوربین مدار بسته (2)

دوربین مدار بسته اشاره می شود.

  • امکان پذیری از نظر مالی: اگر صاحبان کسب و کار اقدام به نصب دوربین مدار بسته سنتی کنند نیاز به استفاده از کابل ها و سیم کشی های زیادی خواهند داشت در صورتی که با نصب دوربین مدار بسته بیسیم دیگر نیازی به سیم کشی و کابل های متعدد ندارند و هر زمان و هر جایی که بخواهند قادر به کنترل فیلم های دوربین مدار بسته خواهند بود و با توجه به نیاز خود حتی می توانند دوربین مدار بسته را حرکت دهند و نیازی هم به سیم کشی نیست و از این نظر استفاده از دوربین مدار بسته مقرون به صرفه است.
 
  • درک عملیات: نگاه کردن به بخش های مختلف فیلم های ضبط شده تنها با هدف ایجاد امنیت نیست شما می توانید با نگاه کردن به فیلم های ضبط شده نظارت کامل بر کارکنان خود داشته باشید به این صورت که چنان چه کارمندی که خوب کار نمی کند و نیز کارمندان موثر و کاری را شناسایی کنید و آن ها را تنبیه و تشویق کنید.
 
  • کاهش مسئولیت: دوربین مدار بسته معمولاً توسط مقامات قانونی مورد بررسی قرار می گیرند و به این صورت چنان چه نزاع و دعوایی صورت گیرد با ضبط فیلم می توان گناهکار اصلی را یافته و به این صورت باعث کاهش مسئولیت پذیری خود شوید.
با توجه به مزیت های عنوان شده بهتر است هر چه سریع تر برای حفظ امنیت کسب و کار و حرفه خود و کاهش مسئولیت پذیری و نیز تشخیص کارمندان سودمند خود و بالا بردن میزان سود دهی شرکت و کار خود اقدام به خریداری و نصب سیستم امنیتی دارای دوربین مدار بسته نمایید. کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند. دوربین مدار بسته]]>