پرش لینک ها

نصب دوربین مدار بسته در قطار و مترو (1)

نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو می توان مانع انجام چنین فعالیت های تروریستی  در این اماکن شد و هم چنین باعث جلوگیری از سرقت و مزاحمت در ایستگاه ها شد و علاوه بر تمام این ها نصب دوربین مدار بسته می تواند باعث فراهم کردن ایستگاه به عنوان مکانی امن برای کسانی شود که از قطار و مترو به عنوان وسیله نقلیه استفاده می کنند.

مزایای نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو

  1. مبارزه با تروریسم
  2. تحقیقات جرم و جنایت
  3. مراقبت از مسافران
  4. جلوگیری از نقاشی های دیواری
  5. نظارت بر منطق نا امن
  6. دخیره سازی دیجیتال
  7. قابلیت های دوربین های هوشمند
  8. دسترسی از راه دور
  • مبارزه با تروریسم

به دلیل استفاده زیاد از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص قطار و مترو شما می توانید حجم انبوهی از جمعیت را در  ایستگاه های قطار و مترو مشاهده کنید و همین امر باعث شده است که چنین اماکنی تبدیل به نقاط هدف تروریست ها شوند.
  • تحقیقات جرم و جنایت

یکی دیگر از فواید نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو این است که در هنگام فعالیت های تروریستی تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین مدار بسته می تواند به عنوان مدارک و شواهدی به ماموران امنیتی کمک کند تا عوامل را شناسایی و آن ها را دستگیر کنند.
  • مراقبت از مسافران

خیلی از افراد هستند که به صورت دائم مسیری را با قطار یا مترو طی می کنند و روزانه باید سوار مترو یا قطار شوند کار این اشخاص درست مانند این است که هر روز مسواک می زنند بنابراین حفظ امنیت برای چنین افرادی مهم می باشد. کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند. نصب دوربین مدار بسته]]>