پرش لینک ها

نمایشگاه سیستم های حفاظتی و نظارتی InterSec 2016

نمایشگاه سیستم های حفاظتی و نظارتی InterSec 2016، طبق سنت هرساله از تاریخ 27 تا 29 دی ماه (17 تا 19ژانویه)  در شهر دبی کشور امارات برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که  یکی از مهمترین همایش های سالیانه در این عرصه سیستم های حفاظتی و نظارتی و دوربین مدار بسته در بازار خاورمیانه و محلی برای رونمایی از محصولات و فناوری های جدید و همینطور آشکار شدن استراتژی کمپانی های برتراست.

طبق اعلام وبسایت رسمی نمایشگاه،۲۷۳۳۰ بازدید کننده از ۱۱۸ کشور قرار است از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند که در این میان ، ایران بعد از عربستان سعودی دومین کشور با میزان بازدید کننده بالا به شمار می رود.

هرساله در این نمایشگاه محصولات و تکنولوژی های جدید به نمایش گذاشته می شوند که بازدید کنندگان قادر خواهند بود از میان برندهای معتبر و محصولات ارائه شده ، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

شرکت نظارت گستر ایمن به عنوان نماینده انحصاری محصولات دوربین مدار بسته رستر در ایران و خاورمیانه، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و به بازدیدکنندگان ایرانی این نمایشگاه ۲۰% بن تخفیف ویژه خرید اعطاء خواهد شد.

مکان: امارات، دبی، محل نمایشگاه های بین المللی، سالن شیخ سعید1 ، غرفه SA-G45

زمان: ۲۷ الی ۲۹ دی ماه ۱۳۹۴

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این نمایشگاه مراجعه و لیست شرکت کنندگان در هر بخش از نمایشگاه را دریافت کنند.

http://www.intersecexpo.com/