پرش لینک ها

نمایندگی دوربین مدار بسته تحت شبکه

1.6/5 - (5 امتیاز)

دوربین مدار بسته تحت شبکه را از کدام نمایندگی خرید کنیم؟ نمایندگی دوربین مدار بسته تحت شبکه کجاست؟ نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه تنها از طریق نمایندگی های مجاز و معتبر در ایران انجام می شود. اگر قصد دارید نصب دوربین مدار بسته انجام دهید می توانید از طریق این نمایندگی ها اقدام کنید. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه در چندین مدل انجام می شود. بسته به این که دوربین مدار بسته را برای کجا می خواهید خرید کنید نوع مدل آن متفاوت خواهد بود. این که برای محیط سر بسته می خواهید یا محیط رو باز قضیه کاملاً متفاوت است.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

اما نکته مهم در خرید دوربین مدار بسته خرید به صورت مستقیم از طریق نمایندگی هاست. خرید دوربین از نمایندگی ها سبب می شود از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند گردید و با قیمت واقعی و مناسب آن را خریداری نمایید. دوربین تحت شبکه نیز که بسیار با کیفیت و وضوح تصویر آن بالاست در انواع برند هایی هم چون رستر عرضه می گردد. رستر یکی از انواع بهترین برند های دوربین مدار بسته است که از انواع دوربین های تحت شبکه بوده و ساخت انگلستان می باشد یعنی این دوربین از انواع وارداتی بوده و در ایران از طریق نمایندگی عرضه می گردد. نصب دوربین مدار بسته کاربرد بسیار بالایی برای شرکت ها دارد.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

با نصب دوربین مدار بسته مدیران دیگر نیازی به رفت و آمد و نظارت بر کار کارمندان نخواهند داشت و با استفاده از این دوربین ها به راحتی می توانند بر کار کارمندان خود نظارت کنند. از طرفی مکان هایی هم چون سازمان ها که تا به حال برای امنیت به نگهبان نیاز داشتند امروزه دیگر با نصب دوربین مدار بسته نیازی به نگهبان نداشته و تنها با نصب چندین دوربین می توانند نظارت کامل را داشته باشند و از لحاظ امنیت مشکلی نخواهند داشت. دوربین مدار بسته تحت شبکه رستر با امکان فیلم برداری در شب با وضوح بالا این امکان را فراهم کرده است که برای شب نیز نیاز به نگهبانی نداشته باشید. کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند